globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Shell - palivo pro důvěřivé blázny
 
12.6.2011 v 18:30
Shell nám začíná masírovat hlavu svým novým palivem FuelSave Natural 95.
A prý na 50-ti litrové nádrži ujedte " " o 2% delší vzdálenost. Tedy vlastně, na 49 litrů benzínu Shell FuelSave najedete průměrně vzdálenost jako na 50 litrů od konkurence. 2% je statistická odchylka, takže tomu neříkám žádný měřitelný rozdíl.

Jak měřili? Na 36 nádrží (50-ti litrových) najeli "přes" 7tis km. Tzn s průměrnou spotřebou 3,9 litrů. Haha, to by mě zajímalo s jakým autem jezdili.

Když tedy pominu ten malér co měli předloni na jižní Moravě (cca 250 zanesených palivových soustav zejména motocyklů), kdo jim věří, ať si k Shellu natankovat běží.


Naposledy editováno 12.06.2011 18:32:21
Anketa: Tankuji u:
Benziny - standardní N95
33%
171
Benziny - Vervu
4%
19
OMV standard N95
11%
59
OMV Carrera
6%
30
Shell želví-power
4%
19
Shell standard N95
9%
46
Agip
4%
20
BP
0%
0
EuroOil
6%
32
LukOil
5%
24
Jiná značková pumpa
3%
14
Neznačkové pumpy
16%
82
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 09:16 | Nahoru | #121

Mišaan píše: Filtr pevnych castic maji ale jen naftaci, ne?

tak benzin ho muze mit taky, kdyz si ho tam nekdo soupne, ale bude mu platnej asi jako motorce sterace a ostrikovace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 10:54 | Nahoru | #122

Delta píše: MaraVFR> tobě jezdí 1,2ka za 9litrů? to mě nejezdí ani BMW 3,0D automat ve městě


To povídej holubum na střeše)))) 9l s 50% podílem městského ježdění je u 1.2 benzíňáku uplně normální spotřeba. Měl sem hromadu aut a benzínový motorizace 1.3 až 1.6 žraly kolem 9l uplně standardně, tk nevim čemu se divíš. Taková felicie 1.3 městskej provoz 14l na sto jak vyšitejch. Passat v automatu 1.9 TDI-PD pražskej provoz a 12l na sto... Ten tvuj třílitr tě ve městě sežere zaživa, o tom žádná.

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 11:11 | Nahoru | #123
Raději bych aby cena benálu a nafty trochu klesla, dejme tomu na 29Kč protože je to drahé jak prase!

(reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 14:09 | Nahoru | #124

Mišaan píše: Filtr pevnych castic maji ale jen naftaci, ne?



Jasně,motor D5 je naftovej pětiválec

(reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 14:14 | Nahoru | #125

Vito_Corleone píše: To povídej holubum na střeše)))) 9l s 50% podílem městského ježdění je u 1.2 benzíňáku uplně normální spotřeba. Měl sem hromadu aut a benzínový motorizace 1.3 až 1.6 žraly kolem 9l uplně standardně, tk nevim čemu se divíš. Taková felicie 1.3 městskej provoz 14l na sto jak vyšitejch. Passat v automatu 1.9 TDI-PD pražskej provoz a 12l na sto... Ten tvuj třílitr tě ve městě sežere zaživa, o tom žádná.


Hledal bych chybu ve svém jízdním stylu být tebou

1 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 19:37 | Nahoru | #126
Custe nevim jak u vas ale u nas sheel a benzina maj stejnyho dovozce a dokonce musi mit i stejne ceny ..momentalne 34kc ale slownaft co je hned vedle je pokazde o korunu levnejsi takze 33 hranice s Polskem jsou za rohem a tam je za 31kc bral jsem naftu na sheel do ropaka diesel za 1 motor hlucnejsi beru naftu v polsku jede potichu a pozor na plnou nadrz z Polska najedu o 100km vic nez u sheel..myslim ze u sheel diesel extra je normalni nafta a ta levnejsi nafta je nakej shit...skuste si to zkouseno na motorech 2di opel a 2tddi ford

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 22:06 | Nahoru | #127
Benzín neřeším,problémy nemám,tankuju v Polsku. Levnější skoro o tři kačky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 23:59 | Nahoru | #128

seikos píše: Tak to asi jezdím s lehčí nohou. Já na dálku jezdím kolem 5,5 litu a po městě do sedmi. S automatem. Nikoliv podle počítače, ale reálně



Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)

EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.

Naposledy editováno 17.06.2011 00:01:27

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

17.6.2011 v 00:23 | Nahoru | #129
já tankuju leteckej benzín. na ten mě Y2K jede nejlépe

(reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

17.6.2011 v 07:19 | Nahoru | #130
x-neo-x> Pravdu máš chlape, cesta na Yuki do Swiebodzina 250 km průměr 2,7 litru, běžně po ČR na všechny benzíny kolem 3, tankováno všude od severu, kde bydlím, třeba po Jihlavu (dálnice). Na žádný zázračný benzín to nikdy nejelo lépe, ať to byla Felda, BMW R1100RS, teď yukina nebo letadlo. Mimochodem přesně od doby, co jsem začal létat, také u nás ONO převzalo pumpu a motor žral jen jejich benzín a nikdy ani neškytl. V jejich nádržích opravdu nestačí zvodnatět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

17.6.2011 v 07:45 | Nahoru | #131

re.negade píše: Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)

EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.



záleží co natankuješ. Já tuhle tankoval plnou v Miláně a italská nafta úplně o něčem jiném. Ve třech lidech jsme měli do ČR průměr 4.6 litru. A to jsme jeli Švýcarsko přes Alpy a po německu po dálnici 140. D5 je super

1 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny

17.6.2011 v 10:19 | Nahoru | #132
Tak nějak, v ČR jedině LPG. V benálu je líh a místo nafty kupuješ LTO, někde taky řezný olej do soustruhu nebo přefiltrovaný friťák.

Auťák včera, po 11 měsících od zakoupení. LPG forever. Dlouhodobá spotřeba nulována při instalaci LPG (to bylo při 6 500 km, po měsíci od zakoupení káry).

[img]

(reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

17.6.2011 v 13:08 | Nahoru | #133
rrss> najezdím auty asi 130tis ročně a nidy jsem neměl problém s benzínem a lihem, ono to chce taky netankovat u pochybných pump že. A kdyby byl místo nafty LTO tak mi to je naprosto u prdele, bo jsem na LTO, když jsem na něj ještě ve firmě topíval, toho najezdil mraky bez jedinýho problému, protože je to nafta obarvená na červeno akorát tě nesměj chytit v zahraničí. A u člověka kterej za rok najede cca 15tisíc a ještě s malým autem nechápu přestavbu na LPG. Můj názor.

Naposledy editováno 17.06.2011 13:23:44

(reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

17.6.2011 v 22:46 | Nahoru | #134
seikos>

rekord, při pokusu byl na 5ti nádržích 4,8l . Níž jsem se už v ČR nedostal. Jediný co mělo trochu vliv, je VIF do nafty a nebo Verva, ale asi v řádu 0,3-0,5 litru od normálu, taky dlouhodoběji měřeno. Jinak Verva smrdí stejně, jako aditivovaná nafta VIFEM. :) Co se Shellu marketing saveru týče, tak spotřeba neklesla, ale po jedné nádrži, těžko soudit a tankovat jí záměrně nebudu, až zase někdy :).

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

18.6.2011 v 06:40 | Nahoru | #135
Jinde než na shell netankuji. Benzinky typu Lukoil apod. se hluboce vysmívám...... i když je Shell o trokšku dražší, tak beru shell a v konečném důsledku jezdím levněji ;) . vysvětlení asi před 5 lety jsem to zkoušel. 10nádrží ....same kurvy benzinky s levným benziném průměrná spotřeba 6,1 l . 10 nádrží shell spotřeba 5,8.. Co se týka Km tak jsem najel na shell podstatně více než na Lukouily OMV a pod.....

Palivo FuelSave Natural 95. Možná jste o tomhle nečetli, ale loni testovali ferarri paliva a dle mého názoru palivo FuelSave Natural 95 přišlo z tohoto cestování. Mám asi 3 nádrže a spotřeba 5,6 :)

Tak že kdo chce šetřit jedině shell ;)

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

21.6.2011 v 07:43 | Nahoru | #136
Čistě pro zajímavost: zde je mapa čerpaček, kde inspekce udělila pokutu.

Naposledy editováno 21.06.2011 07:44:16

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

21.6.2011 v 14:38 | Nahoru | #137
Natankoval jsem do auta Shell FuelSave N95 - je to v podstatě klasický N95 co byl na Shellkách vždycky, teď se jen jmenuje FuelSave N95. A po vyjetí půlky nádrže už mám oproti dřívějšku najeto o 50km víc... Palubní computer ukazuje snížení dlouhodobé průměrné spotřeby z 10,9 na 10,8l. Tak teď nevím co si mám o tom myslet.... Já totiž na takové bláboly o natankování určitého druhu paliva a následné snížení spotřeby moc nedám, ale tady fakt nějaký vliv má... Příště natankuju zas od Shellu a uvidím, jestli to je fakt nebo jen haluz...

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

8.7.2011 v 19:19 | Nahoru | #138
cipisek - se sám vyedtival, jako spousta podobných hrdinů, takže není důvod reagovat, snad jen jeho smíchu nad 15 000 km ročně... za 10 let s Feldou jsem najel 200 tisíc, takže auto stálo 300 tisíc a benál do něj taky 300 tisíc. Takže teď nové auto zase 300 tisíc i s přestavbou na plyn, benál stojí nějak víc než před 10 lety, takže za 200 000 km dám za benál 500 000 Kč, za plyn ani ne půlku... (u nás LPG včera 15,90 na Shellu, Lukoilu i Robin Oilu) - prostě když jezdím na LPG, tak mám NOVÉ auto ZADARMO. A teď řeš tu rovnici, ty hrdino.

x-neo-x má pravdu a dodám tohle:
Podle mě je tohle vlákno a nejen tohle totální kravina, na všech serverech, a to je zajímavé, se periodicky objevují témata Shell je palivo na..... prostě Shell platí člověka, který leze po fórech a spamuje je... negativní reklama taky reklama, to se obecně ví, že důležité je, aby se o vás vědělo.

Výsledkem prostě je že se všude mluví o tom, zda Shell je lepší nebo horší a obojí má 50% zastánců. Se-rte na to, je to jen reklama.

Když bylo palivo za 30, Shell tvrdil "prospívá motoru, čistí, prodlužuje životnost vstřiků". Teď je benál na cestě za hranici 35 Kč (víc lidi nedají, tak ceny u pump začly zase klesat), a najednou "fuel save". K smíchu. Pokud chcete snížit vnitřní tření v motoru, přejděte na LPG a dávejte mazivo Flash Lube... stojí 500 Kč na 15000 km a máte záruku, "že tam je".

Což se u Shellu nedá čekat, viz případ zadřených motorů při smíchání nafty s benálem v cisterně, jejíž půlka se vytočila na shellu a druhá před Makrem v Hradci Králové .-) lidi proberte se už.

** nereaguji na komentáře, není důvod, na rozdíl od blbečků uvádím tvrdá fakta, ne dojmy

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

10.7.2011 v 10:32 | Nahoru | #139
dát o 3 kč za L víc abych se dočkal placebo úspory 1 dcl na 100 km na šelu tankuji jen ve zcela vyjímečných případech(v poslednich letech)jinak ne

Shell - palivo pro důvěřivé blázny

10.7.2011 v 20:53 | Nahoru | #140
já bych to zase až tak neodsuzoval ty super paliva

jelikož mám v prdeli těsnění ve svodech, tak mi to občas střelí a na 100careru to sou rámy jako z děla

Naposledy editováno 10.07.2011 23:29:01
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist