globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Shell - palivo pro důvěřivé blázny
 
12.6.2011 v 18:30
Shell nám začíná masírovat hlavu svým novým palivem FuelSave Natural 95.
A prý na 50-ti litrové nádrži ujedte " " o 2% delší vzdálenost. Tedy vlastně, na 49 litrů benzínu Shell FuelSave najedete průměrně vzdálenost jako na 50 litrů od konkurence. 2% je statistická odchylka, takže tomu neříkám žádný měřitelný rozdíl.

Jak měřili? Na 36 nádrží (50-ti litrových) najeli "přes" 7tis km. Tzn s průměrnou spotřebou 3,9 litrů. Haha, to by mě zajímalo s jakým autem jezdili.

Když tedy pominu ten malér co měli předloni na jižní Moravě (cca 250 zanesených palivových soustav zejména motocyklů), kdo jim věří, ať si k Shellu natankovat běží.

Naposledy editováno 12.06.2011 18:32:21
Anketa: Tankuji u:
Benziny - standardní N95
33%
171
Benziny - Vervu
4%
19
OMV standard N95
11%
59
OMV Carrera
6%
30
Shell želví-power
4%
19
Shell standard N95
9%
46
Agip
4%
20
BP
0%
0
EuroOil
6%
32
LukOil
5%
24
Jiná značková pumpa
3%
14
Neznačkové pumpy
16%
82

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

16.6.2011 v 23:59 | Nahoru | #1

seikos píše: Tak to asi jezdím s lehčí nohou. Já na dálku jezdím kolem 5,5 litu a po městě do sedmi. S automatem. Nikoliv podle počítače, ale reálně



Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)

EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.

Naposledy editováno 17.06.2011 00:01:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny

17.6.2011 v 07:45 | Nahoru | #2

re.negade píše: Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)

EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.



záleží co natankuješ. Já tuhle tankoval plnou v Miláně a italská nafta úplně o něčem jiném. Ve třech lidech jsme měli do ČR průměr 4.6 litru. A to jsme jeli Švýcarsko přes Alpy a po německu po dálnici 140. D5 je super
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist