globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
10.6.2011 v 09:57
Ahoj hledal jsem,ale nenašel tak se zeptám zkušenějších.

Loni jsem měl moto na seřízení karbeců,od té doby střílí do výfuků(chudá nebo bohatá směs),
Po vyndání svíček jsou skoro bílé s lehkým nádechem cihlové barvy(značí chudou směs?)
Může chudá směs zvednou spotřebu o cca 2L/100KM? nebo mám hledat ještě jiný problém kromě seřízení bohatosti karburátorů?

Bohatost směsi

10.6.2011 v 10:34 | Nahoru | #1
cihlova je v poradku

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

10.6.2011 v 10:43 | Nahoru | #2
jj vím,že cihlová je good.
Jde o to,že zde je jen slabý náznak cihlové barvy.
Hlavní otázka je zda je možné,aby chudá směs zvedla spotřebu o cca 2L/100Km

(reakce na) Bohatost směsi

10.6.2011 v 10:52 | Nahoru | #3

Subi píše: jj vím,že cihlová je good.
Jde o to,že zde je jen slabý náznak cihlové barvy.
Hlavní otázka je zda je možné,aby chudá směs zvedla spotřebu o cca 2L/100Km


V jakem rozsahu probehlo serizeni karburatoru? Menili trysky, nebo plovaky? Pokud ne a jen serizovali sroubkem bohatosti tak tim se steluje smes na volnobeh, v ostatnich rezimech ma vliv zanedbatelny. Jinak ano bohata i chuda smes zvednou spotrebu.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

10.6.2011 v 11:48 | Nahoru | #4
Jen seřizovali bohatost a dělali synchronizaci karburátorů,trysky zůstaly původní.Na karbece jsem laik,ale začlo to zlobit,až po jejich zásahu.Nejsem si jist,ale neovlivní tohle seřízení i bohatost v zátěži a nejen při volnoběhu?

(reakce na) Bohatost směsi

10.6.2011 v 13:27 | Nahoru | #5

Subi píše: Nejsem si jist,ale neovlivní tohle seřízení i bohatost v zátěži a nejen při volnoběhu?



Ne. Výlučně volnoběh, trochu přechod otáček z/na volnoběh. V otáčkách se ale nemá už ani jak uplatnit. A jinak samozřejmě spotřebu zvedá cokoliv co se liší od optima, nejen bohatá, ale i chudá. 2L při kolika? To mi přijde jako už docela hodně. Střílí pořád nebo pouze při zavírání?

Pokud si jezdil rok na mašině, co furt prdí do výfuku, místo reklamace IHNED si to začal řešit až teď, tak pozdravuj nejen ventily a jejich sedla

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

10.6.2011 v 14:55 | Nahoru | #6
Tak za 1- proč to seřizovali?
2 - podle čeho to seřizovali? Od ucha? Nebo podle zadku mechanika?

Jinak k tvým otázkám je to přesně jak píše dr_hroch, až na maličkost že šroubek má vliv ne jen v nízkých otáčkách, ale i v omezovači, ale pouze a vždy na zavřenej plyn..
Ano je možné na 5% otevření plynu-škrtící klapky dostat motorku až do červenho.

Co udělej, pokud jsi trochu zručný, utahuj šroubky volnoběžné směsi a počítej počet otáček k dosednutí šroubku do sedla. Pak to sem napiš, nebo porovnej s hodnotami v manuálu.

A abych tě uklidnil, včera jsem rozebíral Virago po servisu za 35.000,-
Majitel přijel na 1 válec...
Výsledek po 2 hodinách - bordelem zadřený obě šoupátka, špatně smontované šoupátko, chybně uložená jedna jehla. Všechny jehly posunuty co to jde do bohata, šroubky volnoběhu taky posunuty do bohata. Zřejmě si ten pitchus v servisu říkal, čím víc fuel, tím víc rajsing woe!!
Všude v karbecech jakésy špóny, strhané šrouby. Dále motor po seřízení ventilů a ještě čehosi teď začal mlátit někdle kolem kliky či co. Toď servis za 35.000,- aneb jak z funkční mašiny na preventivní prohlídku odvést vrak.

2 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

10.6.2011 v 15:00 | Nahoru | #7
Najel jsem cca 1000Km od servisu,střílí to při ubrání vždy,mám laďák tak snad to ventily tolik neodnesly.2L na 100KM navíc oproti loňsku.

K tomu proč to nereklamuju:

1)Byl jsem u nich 2x pokaždý máme moc práce přijď za měsíc.
2)Kámoš k nim dal mašinu na rozvody,mělo to být do týdne.
Měsíc na to nešáhli,když se jim zavolalo,že si mašinu jdem vyzvednout tak ji rychle
rozebrali,a další měsíc se čeká na napínák a nějaké drobnosti okolo.

Takže za mě :Jsem k nim ztratil důvěru,dal jsem tam mašinu na doporučení známejch,boužel
jak vidím tak to nebylo zárukou dobře odvedené práce.Než je znova pustit k mašině tak si
s tím radši pohraju sám,(neberte mě jako úplnýho laika,jen se hrabu v autech a motorky
a seřízení šlo vždy mimo mě)Rozhodně to pokurvím míň,než nejmenovaný servis.

(reakce na) Bohatost směsi

10.6.2011 v 15:05 | Nahoru | #8

Jurawood píše: Tak za 1- proč to seřizovali?
2 - podle čeho to seřizovali? Od ucha? Nebo podle zadku mechanika?



1)Prevence po vyčištění,spolu s rozvody a seřízením ventilů.
2)Spíš bych to viděl na seřízení podle manuálu,t.j. základní hodnota u laďáku tuším je potřeba nastavit bohatší směs oproti originálu.

(reakce na) Bohatost směsi

10.6.2011 v 15:07 | Nahoru | #9

Subi píše: Najel jsem cca 1000Km od servisu,střílí to při ubrání vždy,mám laďák tak snad to ventily tolik neodnesly.2L na 100KM navíc oproti loňsku.

K tomu proč to nereklamuju:

1)Byl jsem u nich 2x pokaždý máme moc práce přijď za měsíc.
2)Kámoš k nim dal mašinu na rozvody,mělo to být do týdne.
Měsíc na to nešáhli,když se jim zavolalo,že si mašinu jdem vyzvednout tak ji rychle
rozebrali,a další měsíc se čeká na napínák a nějaké drobnosti okolo.

Takže za mě :Jsem k nim ztratil důvěru,dal jsem tam mašinu na doporučení známejch,boužel
jak vidím tak to nebylo zárukou dobře odvedené práce.Než je znova pustit k mašině tak si
s tím radši pohraju sám,(neberte mě jako úplnýho laika,jen se hrabu v autech a motorky
a seřízení šlo vždy mimo mě)Rozhodně to pokurvím míň,než nejmenovaný servis.



Strileni do vyfuku pri ubrani je u ladaku docela bezna vec a nemusi znamenat nic. Pri chude volnobezne smesi podpaleni ventilu nehrozi, pruser by byl, kdyby mototr pracoval s chudou smesi pod zatizenim. A kolik ti to teda zere?

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

10.6.2011 v 15:20 | Nahoru | #10
Při běžné jízdě(žádná kudla se nedostanu pod 8,5L/100KM loni jsem jezdil od 6 do 8,5L/100KM s tím že nestřílela do laufu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

10.6.2011 v 15:24 | Nahoru | #11
Subi> to možná bude lepší takovej servis jmenovat, někomu to může pomoct. A najít si nějakej lepší.

(reakce na) Bohatost směsi

10.6.2011 v 15:42 | Nahoru | #12

Subi píše: Při běžné jízdě(žádná kudla se nedostanu pod 8,5L/100KM loni jsem jezdil od 6 do 8,5L/100KM s tím že nestřílela do laufu.


Hm tak to je opravdu na reklamaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

10.6.2011 v 15:48 | Nahoru | #13

Stev píše: Subi> to možná bude lepší takovej servis jmenovat, někomu to může pomoct. A najít si nějakej lepší.



Se jmenováním počkám,uvidíme jak dopadne mašina kamaráda.
Když jsem tam dával mašinu tak jsem na ně slyšel jen chválu.
Třeba patřím jen do toho 1% nepovedených oprav uvidím jak na tom bude kamarád.

Bohatost směsi

10.6.2011 v 20:14 | Nahoru | #14
To je přesně ono, seřizovat podle nálady po ránu, cítím se na 20 - dám 2 otáčky, cítím se na 80 dám raději 3 otáčky.. No to je servis.
Jak může někdo ladit směs bez brzdy nebo lambdy?

2 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

13.6.2011 v 08:53 | Nahoru | #15
Tak šroub byl nastaven přesně podle manuálu,zatím jsem lehce povolil a je to znatelně lepší,spotřebu jsem zatím neměřil,jen jsem to projel pár km na odzkoušení.Neznáte někdo opravdu dobrý servis v okolí Prahy?Pokud možno s dobrou referencí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

13.6.2011 v 09:49 | Nahoru | #16

Subi: Tak šroub byl nastaven přesně podle manuálu...


Bože, co je to za servis, kde nevědí, že manuálová hodnota je výchozí, ne konečná? Kdyby stačilo nastavovat směsi natvrdo podle manuálu, tak se vůbec nemusejí dělat karburátory nastavitelné.
Hele, skonči s tajnostmi a napiš, kde jsou takoví "machři".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

13.6.2011 v 09:51 | Nahoru | #17
Subi> zítra nebo pozítří doufám vyzvednu motorku co byla na odladění, tak kdyžtak napíšu

(reakce na) Bohatost směsi

13.6.2011 v 09:55 | Nahoru | #18

Stev píše: Subi> zítra nebo pozítří doufám vyzvednu motorku co byla na odladění, tak kdyžtak napíšu



jj dej mi vědět jak a kde jsi mašinu měl.

(reakce na) Bohatost směsi

13.6.2011 v 09:57 | Nahoru | #19

1100Virago píše: Bože, co je to za servis, kde nevědí, že manuálová hodnota je výchozí, ne konečná? Kdyby stačilo nastavovat směsi natvrdo podle manuálu, tak se vůbec nemusejí dělat karburátory nastavitelné.
Hele, skonči s tajnostmi a napiš, kde jsou takoví "machři".


Dneska budu mluvit s kámošem tak zjistím jak dopadl on,pak případně jméno zveřejním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

13.6.2011 v 10:05 | Nahoru | #20

Subi píše: Tak šroub byl nastaven přesně podle manuálu,zatím jsem lehce povolil a je to znatelně lepší,spotřebu jsem zatím neměřil,jen jsem to projel pár km na odzkoušení.Neznáte někdo opravdu dobrý servis v okolí Prahy?Pokud možno s dobrou referencí?



A co ostatni 3 srouby?

(reakce na) Bohatost směsi

13.6.2011 v 10:17 | Nahoru | #21

petrvtr_new píše: A co ostatni 3 srouby?

Samo,že na všech karbecích ne jen na jednom.

Bohatost směsi

27.5.2019 v 15:29 | Nahoru | #22
A ví někdo opravdové hodnoty od dotažení kolik otáček ty šrouby zespoda povolit? Jestli 2.3. Nebo 20 dik ? nehledne na to ze by se měly zase seridit klapky znovu ne ?

Bohatost směsi

31.5.2019 v 18:01 | Nahoru | #23
Pokud jste někdo ochoten investovat 390,- kč, doporučuju E-knihu Dokonale fungující karburátor od pana Sklenáře z Tábora. https://jsm-motoservis.cz/
Určeno jak pro odborníky, tak i pro laiky jako jsem já. Něco je sice už nad můj level, ale spousta věcí zajímavých. Perfektní obrázky, postupy při nastavování,... to není žádná reklama, fakt jsem si z toho dost vybral.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F aFazol 10 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 22 2.2.2024 v 16:16 juri23


TOPlist