globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210
8.6.2011 v 14:49
Ahoj,

vím, že tu toho o zajíždění bylo už dost, ale tak opakování je matkou moudrosti
Nechal jsem betce udělat výbrus (Babeta 210) benzín je tam teď v poměru 1:25. A teď si říkám jak to zajet, jestli spíš trošku ostřeji to jest 30-40, nebo na full gas 50+, a nebo jen pomaličku 20-30. Jestli spíš konstatní rychlost nebo jestli zpomalovat a zrachlovat 10km/h -50km/h. A hlavně jak dlouho ? Zatím mám po výbrusu najeto asi 8 km většinou rychlosti 30-40, ke konci jsem zkusil trošku přidat na 50
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 15:19 | Nahoru | #1
hm...s tou 50 jsi to prehnal, takze znova na vybrus a znovu se ucit zajizdet

Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 15:39 | Nahoru | #2
Po osmi kilometrech valíš maximálku?Já má přes tisíc kiláků na výbrusu ale zatím sem byl jen ve dvou třetinách otáček.Obecně je nejlepší na záběh střídání otáček s využitím maximálně půlky rozsahu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 15:45 | Nahoru | #3
Sleeper1> Přehnal to, ale nač znovu na výbrus, pokus se to nepřidřelo?

Jinak klasický postup zajíždění při zajíždění na výdrž a zátah odspodu-
zpočátku couračka, jezdit do půl plynu, měnit jízdní režimy. Nepřekračovat určitý počet otáček. Co motor, to unikát, ale o těhle malorážek byly rychlosti při zajíždění hodně malý. Takže couračka spíš 10-30km. Hlavně dávat pozor na to jestli nevadne. Pokud ano, zastavit, nechat vychladnput a jet dát. Hodně mazat a dávat si pozor na ubírání plynu na hraně stoupání, nebo třeba při jízdě z kopce. Trocha teorie- 2T motor se maže směsí- Benzín ochlazuje válec a píst, olej se stará o mazání. Při jízdě do kopce se motor hodně přehřejvá, kovové části v motoru je vlivem tepelné roztažnosti "zvětšují". A pokud ubereš zprudka plyn, přestane se to dostatečně chladit a mazat, takže o přidření je postaráno. Stejně tak jízda z kopce- sice motor není pod zátěží, ale dostává se tam počtu otáček neúměrně málo oleje.
Obecně platí, že se zajíždí 500-1500km (někdy i 3000). Záleží na objemu, těsnosti výbrusu, používání oleje (čím větší šunt, tím rychleji si to všechno sedne).

Druhá možnost zajíždění (v literatuře se píše "na výkon") je dávat tomu kotel už od začátku. sledovat co motor vydrží, jak se nechá vytáčet a podle toho jezdit. Uvádí se, že se tím dosáhne lepšího výkonu, horšího spodku a kratší životnosti.

2 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 15:52 | Nahoru | #4
Hele jestli máš bábu v základu tak jak píšeš v profilu, tak ti těch 50 nejede ani zaboha! Možná podle tý věci, který spousta lidí milně nazývá tachometr ... Jinak proč mazat 1:25? To tam leješ M2T nebo co?

Naposledy editováno 08.06.2011 15:53:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 16:02 | Nahoru | #5

Durex píše: Hele jestli máš bábu v základu tak jak píšeš v profilu, tak ti těch 50 nejede ani zaboha! Možná podle tý věci, který spousta lidí milně nazývá tachometr ... Jinak proč mazat 1:25? To tam leješ M2T nebo co?



Mistře, kdo maže, ten jede! Lepší tam toho oleje nalejt víc, jak ušetřit 10Kč na nádrži, zadřít to a muset dělat novej výbrus. 1:25 mažou borci i s polosyntetikama, alespoň u první nádrže, kor u takovejch malorážek, kde si nemůžeš dovoli to šudlat bůhví jak dlouho, jelikož bz si jel krokem. A i kdyby to mazal M2T, tak plus pro něj. Sice je to srágora, ale říká se, že čím horší olej, tím rychlejc se to zajede. I když osobně bych asi zajížděl na to, čím mažu normálně, pokud na to fakt nekvaltuje. Pročtěte si fórum na jawamanii. TAm alespo%n borci vědí, co je to motorka, a ne jenom klíček, startér a servis

1 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 16:25 | Nahoru | #6
Jéééžiš, to je toho, tak to třeba trochu přidřel...taky jsem přidřel pionýra, kde jsem měl čerstvý výbrus, a co...vzal jsem pilník, prasátko na válci malinko zabrousil, aby nebyla hladká plocha, uvolnil trochu připečený kroužek z drážky a jezdil jsem dál - na rovince 70 km/h - stejná rychlost jako před přidřením...

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 16:31 | Nahoru | #7

Durex píše: Hele jestli máš bábu v základu tak jak píšeš v profilu, tak ti těch 50 nejede ani zaboha! Možná podle tý věci, který spousta lidí milně nazývá tachometr ... Jinak proč mazat 1:25? To tam leješ M2T nebo co?



měřím podle tacho je mě jedno kolik to jede reálně 1:25 je doporučená směs pro záběh, a nemažu M2T ale Castrolem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 16:31 | Nahoru | #8

Sleeper1 píše: hm...s tou 50 jsi to prehnal, takze znova na vybrus a znovu se ucit zajizdet



já bych to tak nedramatizoval

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 16:34 | Nahoru | #9
jsem si zcela jistý že jsem to nezadřel, ani nepřidřel. 50 Jsem jen pár vteřin jinak těch 30-40 žádný propad výkonu ani vadnutí se nakonalo, motorem jsem ani nebrzdil ani nejel na ful gas do kopce. Na semaforech jsem motor vypínal a jsem včera kolem desáté to naštěstí žádné brutální vedo nebylo.

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 16:37 | Nahoru | #10
Hofner> já jsem si právě říkal že bych to zajel něco mezi výkonem a výdrží ..., vzhledem k tomu že výbrus není cenově nic dramatického, tak mě netrápí jestli to vydrží místo 15k km třeba jen 10k to najedu asi tak za 10 let Myslel jsem si že pokud to nebude rvát stále na plný plyn, ale jen to občas trošku polechtám tak tím nic nezkazím. Používám poměrně slušný olej, minimálně v poměru 1:25 možná je to 1:20 nevím přesně ale rozhdoně to není víc než 1:25

1 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 17:17 | Nahoru | #11
chvíli jezdi 30 - 40 občas plnej, občas 20 ale za chvíli tě to stejně přestanej bavit a pojedeš furt full. Což při kvalitě vábrusu na babettu (sám sem měl v ruce) je úplně jedno. Já sem zajížděl asi 20km a pak furt plnej i z kopce.

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 17:52 | Nahoru | #12
mi-psi> díky, já jsem si myslel že zrovna u betky to s kvalitou toho výbrusu nebude žádná slává

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 18:21 | Nahoru | #13

firecracker píše: já bych to tak nedramatizoval



a to ja jo...pac zajizdeni babenky po vybrusu je strasne slozita a hlavne zodpovedna prace!

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 18:48 | Nahoru | #14
Sleeper1> amigo chtěl jsem si trošku pokecat a podiskutovat

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

8.6.2011 v 22:13 | Nahoru | #15

Hofner píše: Mistře, kdo maže, ten jede! Lepší tam toho oleje nalejt víc, jak ušetřit 10Kč na nádrži, zadřít to a muset dělat novej výbrus. 1:25 mažou borci i s polosyntetikama, alespoň u první nádrže, kor u takovejch malorážek, kde si nemůžeš dovoli to šudlat bůhví jak dlouho, jelikož bz si jel krokem. A i kdyby to mazal M2T, tak plus pro něj. Sice je to srágora, ale říká se, že čím horší olej, tím rychlejc se to zajede. I když osobně bych asi zajížděl na to, čím mažu normálně, pokud na to fakt nekvaltuje. Pročtěte si fórum na jawamanii. TAm alespo%n borci vědí, co je to motorka, a ne jenom klíček, startér a servis

A to já mám znát jen klíček a startér nebo co? A M2T je fakt sráč, kterej akorát zasírá výfuk. Jinak bába mi chodí zatím 73 km/h podle digitálu i podle radarů v obci ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 17:17 | Nahoru | #16

Hofner píše: Sleeper1> Přehnal to, ale nač znovu na výbrus, pokus se to nepřidřelo?

Jinak klasický postup zajíždění při zajíždění na výdrž a zátah odspodu-
zpočátku couračka, jezdit do půl plynu, měnit jízdní režimy. Nepřekračovat určitý počet otáček. Co motor, to unikát, ale o těhle malorážek byly rychlosti při zajíždění hodně malý. Takže couračka spíš 10-30km. Hlavně dávat pozor na to jestli nevadne. Pokud ano, zastavit, nechat vychladnput a jet dát. Hodně mazat a dávat si pozor na ubírání plynu na hraně stoupání, nebo třeba při jízdě z kopce. Trocha teorie- 2T motor se maže směsí- Benzín ochlazuje válec a píst, olej se stará o mazání. Při jízdě do kopce se motor hodně přehřejvá, kovové části v motoru je vlivem tepelné roztažnosti "zvětšují". A pokud ubereš zprudka plyn, přestane se to dostatečně chladit a mazat, takže o přidření je postaráno. Stejně tak jízda z kopce- sice motor není pod zátěží, ale dostává se tam počtu otáček neúměrně málo oleje.
Obecně platí, že se zajíždí 500-1500km (někdy i 3000). Záleží na objemu, těsnosti výbrusu, používání oleje (čím větší šunt, tím rychleji si to všechno sedne).

Druhá možnost zajíždění (v literatuře se píše "na výkon") je dávat tomu kotel už od začátku. sledovat co motor vydrží, jak se nechá vytáčet a podle toho jezdit. Uvádí se, že se tím dosáhne lepšího výkonu, horšího spodku a kratší životnosti.



Pěkná slohovka. To jsi čerpal z 50 let starejch manuálů? Při dnešních olejích a materiálech to už neplatní až tak doslova. Nejvíc mě dostalo to, že když uberu z kopce prudce plyn tak zadřu. To mi hlava nebere. To bych musel simála cestou do práce tak pětkrát kousnout. Mám novej válec a píst, 1:50, najeto skoro 1000 km a zajíždění se žádný nekonalo. Akorát jsem to zezačátku (asi 3 dny) nevytáčel do červenýho.

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 20:45 | Nahoru | #17

mira008 píše: Pěkná slohovka. To jsi čerpal z 50 let starejch manuálů? Při dnešních olejích a materiálech to už neplatní až tak doslova. Nejvíc mě dostalo to, že když uberu z kopce prudce plyn tak zadřu. To mi hlava nebere. To bych musel simála cestou do práce tak pětkrát kousnout. Mám novej válec a píst, 1:50, najeto skoro 1000 km a zajíždění se žádný nekonalo. Akorát jsem to zezačátku (asi 3 dny) nevytáčel do červenýho.



Ne že bych ti to přál, ale aby si jednou nezaplakal nad vejdělkem. Každej ať si maže jak chce a čím chce, to je mi jedno. Ale stejně jako objem ničím nenahradíš, tak ani množství oleje neochčiješ. mnozí si myslí, že super syntetika je všemocná, mažou homeopatické množství a pak se diví, že se jim to rafne. Olej nemaže jen válec/píst, ale i ložiska na klice, na to by se nemělo zapomínat. A že se to hůž maže při jízde z plynem z kopce je docela známá věc. Obzláště při zajíždění, kdy se plochy ještě opracovávají, motor se zahřejvá daleko víc, takže by an to člověk neměl zapomínat. Psal sjem, co všechno se může stát, ne že by to bylo dogma. Obecně četl jsem pár případů, kdy lidi i zadřeli opři dlouhém sjezdu z kopce se zařazeným kvaltem. Proto maj taky jawy (a čízyú mezi 3. a 4. kvaltem neutrál, aby se dalo vyřadit. Ale komu není rady, tomu není pomoci...
Btw- co znamená "zezačátku" někdo za tři dny natlačí to samý z garáže to samý, co jinej najezdí kolem komína.

edit-píšu tam o prudkém ubrání plynu při jízdě DO kopce, ne Z kopce. Opět popswáno dost případů, kdy bylo před úpatím kopce prudce ubráno, aby motorka před stoupáním přestala zrychlovat a ejhle- ztráta výkonu, zhasnutí motoru- přidřejej motor. Nepíšu nic co bych si vycuccal z prstu. Borci na jawamanii maj zajetejch daleko víc motorů jak vy, si troufám tvrdit. TAky na dvoutaktech většina z nich najezdí tolik, co vy na čtyřtaktech, takže jistě vědí o čem píšou.

Naposledy editováno 09.06.2011 21:00:17

Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 21:09 | Nahoru | #18
Babeta 210 asi dva týdny zpět- Cestou z práce mě čeká pěknej stoupák a tak sem Babetě dal plnej aby nahoru vyjela a v pohodě. cestou dolů se rozjela až někam k šedesátce a já ubral plyn. To sem zřejmě neměl dělat. Je zadřená.

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #19
mira008> Nerafneš to,ale zhulíš to za pár tisíc jako kdybys na tom nalítal desítky tisíc.
Rád bych věděl,v čem jsou jiný materiály?Pístovina je furt stejná a litina taky.Nebo máš na Simálovi kompozit na povrchu válce?
A že se zadře při zavřeným plynu přes kvalt z kopca je známá věc.Co ti na tom není jasnýho?

1 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 22:08 | Nahoru | #20
Že tam nalejete galony oleje je dobrý akorát tak na karbon nejen ve výfuku ale i v motoru. Jezdím na 2T už dost let a nikdy jsem nezadřel. O některých borcích, co si říkají Jawičkáři, si mylsím svoje. Mnozí používají oleje jako je M6AD a vykládají jak je to nejlepší pro jejich stroj. Třikrát do roka dekarbonizace, jednou za rok výbrus a nikdo jim nevysvětlí, že tudy cesta nevede.

Kvalita materiálů jsem nemyslel u Simsona. To bylo na moderní motorky např. s nicasilem.

Jak dlouhej musí být kopec, abych to bez plynu zadřel?

Kuličkový ložisko nepotřebuje tolik oleje. Prvně se to chytne na pístu.

1 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 22:15 | Nahoru | #21
Možná se budeš divit,ale M6A se používalo i do motorovek než se objevily první pořádný oleje.Určitě lepší než M2T.Ale dneska to nemá smysl,jsou mnohem lepší oleje.
S tím kopcem,to je různý.Když ti udělaj těsnej výbrus,tak stačí kousek.

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 22:19 | Nahoru | #22

Anti píše: Možná se budeš divit,ale M6A se používalo i do motorovek než se objevily první pořádný oleje.Určitě lepší než M2T.Ale dneska to nemá smysl,jsou mnohem lepší oleje.
S tím kopcem,to je různý.Když ti udělaj těsnej výbrus,tak stačí kousek.


Jenže dneska ti těsnej výbrus nikdo neudělá. Spíš udělá volnej, ať si mu nejde kdejakej franta zadírač stěžovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 22:34 | Nahoru | #23

mira008 píše: Že tam nalejete galony oleje je dobrý akorát tak na karbon nejen ve výfuku ale i v motoru. Jezdím na 2T už dost let a nikdy jsem nezadřel. O některých borcích, co si říkají Jawičkáři, si mylsím svoje. Mnozí používají oleje jako je M6AD a vykládají jak je to nejlepší pro jejich stroj. Třikrát do roka dekarbonizace, jednou za rok výbrus a nikdo jim nevysvětlí, že tudy cesta nevede.

Kvalita materiálů jsem nemyslel u Simsona. To bylo na moderní motorky např. s nicasilem.

Jak dlouhej musí být kopec, abych to bez plynu zadřel?

Kuličkový ložisko nepotřebuje tolik oleje. Prvně se to chytne na pístu.



Jakou přímou souvislost má olej na výbrus? Taky neuznávám sračky typu M6AD a i M2T bych do motorky nelil. Ale lejt tam plnou syntetiku a myslet si jak je poměr 1:60 u starýho dvoutaktu OK je taky pěkná chůjovina. Na 1:25 při zajíždění nevidím nic špatnýho- Prvn í nádrž bych dal klidně taky 1:25, i když používám motul 510...
K jízdě z kopce- záleží na teplotě motoru, složení směsi a taky počtu otáček. Ono myslet si, že po delší jízdě pod velkou zátěží to umaže při minimální směsi třeba 4500 otáček je docela naivní. Nikdo netvrdí, že se to stane pokaždý, ale obecně jsou 3 věci, kdy je pravděpodobnost zadření zvýšená- ta to jsou dva případy jak jsem psal plus ještě třetí- jízda ve větrném pytli. A ona kombinace tohodle + ještě toho, že při zajíždění to má daleko větší tendenci se to kousat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

10.6.2011 v 08:08 | Nahoru | #24

Hofner píše: Jakou přímou souvislost má olej na výbrus? Taky neuznávám sračky typu M6AD a i M2T bych do motorky nelil. Ale lejt tam plnou syntetiku a myslet si jak je poměr 1:60 u starýho dvoutaktu OK je taky pěkná chůjovina. Na 1:25 při zajíždění nevidím nic špatnýho- Prvn í nádrž bych dal klidně taky 1:25, i když používám motul 510...
K jízdě z kopce- záleží na teplotě motoru, složení směsi a taky počtu otáček. Ono myslet si, že po delší jízdě pod velkou zátěží to umaže při minimální směsi třeba 4500 otáček je docela naivní. Nikdo netvrdí, že se to stane pokaždý, ale obecně jsou 3 věci, kdy je pravděpodobnost zadření zvýšená- ta to jsou dva případy jak jsem psal plus ještě třetí- jízda ve větrném pytli. A ona kombinace tohodle + ještě toho, že při zajíždění to má daleko větší tendenci se to kousat....

Do báby leju olej dle API TC a ředím 1:50. Najeto přes 7000 km pod plným plynem-modrofialový koleno svodu. Žádnej problém. Jo a to že při sjíždění prudkého kopce nesmí úplně na 2T zaklapnout plyn je logická a známá věc. Tak nevím, čemu se tady lidi divý ...

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

10.6.2011 v 08:15 | Nahoru | #25

Durex píše: Do báby leju olej dle API TC a ředím 1:50. Najeto přes 7000 km pod plným plynem-modrofialový koleno svodu. Žádnej problém. Jo a to že při sjíždění prudkého kopce nesmí úplně na 2T zaklapnout plyn je logická a známá věc. Tak nevím, čemu se tady lidi divý ...



Logický to je, ale tahle logika požaduje jistý znalosti. Proto se asi někteří divěj...

1 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

10.6.2011 v 09:00 | Nahoru | #26
Dneska ráno v 7 jsem vyrazil něco zařídit babeta jela(jel jsem na 3/4 plynu, po výbrusu má najeto asi 18km) pěkně do te doby doku neprisel kopec(to bylo asi 1km od místa odkud jsem vyjížděl). Jakmile začalo stupani tak sli otacky dolu, na jednicku podle me nepreradila dá se s tím jet ted po rovince tak 18-20, motor ne na pomerne nizke otacky relativne nepravidelne/skoro volnobeh/ když pridam plyn když trošku klesnou otáčky tak má tendenci se dusit a tech 20 jedu samozrejme na plný plyn, benzín do karbeců jde, presne tohle to delalo i minule ale myslel jsem ze je to dirou v hlave ... na volnoběh jde normálně a pokud je na stojánku motor jde i normálně do otáček.

EDIT: ten kopec má celkem asi 700metrů a zdechlo to asi v prvních 50-100metrech

Naposledy editováno 10.06.2011 09:14:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

10.6.2011 v 09:18 | Nahoru | #27
firecracker>
Pokud by to někde přisávalo vzduch, viděl by si to ródeo s otáčkama při volnoběhu. Směs máš nastavenou jak? Každopádně brutus, jelikož řazení babety je i tak dost na píču, navíc po 18ti km po výbrusu nebude mít motor ani zdaleka takovej výkon, jako má normálně. Holt musíš šlápnout pořádně do pedálů. To chování co popisuješ (řazení) je docela normální jev, prostě debilní "automaty" všeho druhu. Když zastavíš a zase se rozjízdíš, je tam normálně jednička?

(reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

10.6.2011 v 09:28 | Nahoru | #28
Hofner> myslím že směs a vzduch jsou ok, jinak by to podle mě dělalo bordel i při volnoběhu. Hlavně to před tím 18km jelo v pohodě- řazení je děsně na píčů byť tam mám vše nové. Před tím to jelo klidně 50 ted se plazím 15-20. Zastavím rozjedu se nic moc se neděje skoro se nerozjedu musim to rozšpalat. Mám takový pocit, že jsou lamely spojek zasviněný od oleje

Naposledy editováno 10.06.2011 12:37:37

Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

10.6.2011 v 22:00 | Nahoru | #29
Ta spojka je tam šílená, nikdy pořádně nefungovala jak bych chtěl.

Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

11.6.2011 v 15:38 | Nahoru | #30
To je chyba, nesmíš nutit spojku fungovat jak chceš ty, ale ty musíš fungovat jak to chce ona .

btw firecrackere mrkni se na http://www.speaker....oboard_305/index.php Forum čistě o těhlech superstrojích a určitě tam najdeš všechno co potřebuješ.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 11 27.4.2024 v 08:21 dasto
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros


TOPlist