globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210
8.6.2011 v 14:49
Ahoj,

vím, že tu toho o zajíždění bylo už dost, ale tak opakování je matkou moudrosti
Nechal jsem betce udělat výbrus (Babeta 210) benzín je tam teď v poměru 1:25. A teď si říkám jak to zajet, jestli spíš trošku ostřeji to jest 30-40, nebo na full gas 50+, a nebo jen pomaličku 20-30. Jestli spíš konstatní rychlost nebo jestli zpomalovat a zrachlovat 10km/h -50km/h. A hlavně jak dlouho ? Zatím mám po výbrusu najeto asi 8 km většinou rychlosti 30-40, ke konci jsem zkusil trošku přidat na 50

1 reakcí na tento příspěvek Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 22:08 | Nahoru | #1
Že tam nalejete galony oleje je dobrý akorát tak na karbon nejen ve výfuku ale i v motoru. Jezdím na 2T už dost let a nikdy jsem nezadřel. O některých borcích, co si říkají Jawičkáři, si mylsím svoje. Mnozí používají oleje jako je M6AD a vykládají jak je to nejlepší pro jejich stroj. Třikrát do roka dekarbonizace, jednou za rok výbrus a nikdo jim nevysvětlí, že tudy cesta nevede.

Kvalita materiálů jsem nemyslel u Simsona. To bylo na moderní motorky např. s nicasilem.

Jak dlouhej musí být kopec, abych to bez plynu zadřel?

Kuličkový ložisko nepotřebuje tolik oleje. Prvně se to chytne na pístu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí starého 2T po výbrusu Babeta 210

9.6.2011 v 22:34 | Nahoru | #2

mira008 píše: Že tam nalejete galony oleje je dobrý akorát tak na karbon nejen ve výfuku ale i v motoru. Jezdím na 2T už dost let a nikdy jsem nezadřel. O některých borcích, co si říkají Jawičkáři, si mylsím svoje. Mnozí používají oleje jako je M6AD a vykládají jak je to nejlepší pro jejich stroj. Třikrát do roka dekarbonizace, jednou za rok výbrus a nikdo jim nevysvětlí, že tudy cesta nevede.

Kvalita materiálů jsem nemyslel u Simsona. To bylo na moderní motorky např. s nicasilem.

Jak dlouhej musí být kopec, abych to bez plynu zadřel?

Kuličkový ložisko nepotřebuje tolik oleje. Prvně se to chytne na pístu.



Jakou přímou souvislost má olej na výbrus? Taky neuznávám sračky typu M6AD a i M2T bych do motorky nelil. Ale lejt tam plnou syntetiku a myslet si jak je poměr 1:60 u starýho dvoutaktu OK je taky pěkná chůjovina. Na 1:25 při zajíždění nevidím nic špatnýho- Prvn í nádrž bych dal klidně taky 1:25, i když používám motul 510...
K jízdě z kopce- záleží na teplotě motoru, složení směsi a taky počtu otáček. Ono myslet si, že po delší jízdě pod velkou zátěží to umaže při minimální směsi třeba 4500 otáček je docela naivní. Nikdo netvrdí, že se to stane pokaždý, ale obecně jsou 3 věci, kdy je pravděpodobnost zadření zvýšená- ta to jsou dva případy jak jsem psal plus ještě třetí- jízda ve větrném pytli. A ona kombinace tohodle + ještě toho, že při zajíždění to má daleko větší tendenci se to kousat....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 Krtekslopatku 5 12.5.2024 v 06:28 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 21 11.5.2024 v 08:33 Krleš70
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš


TOPlist