potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.
Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+
Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.
Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.
...Miky...
E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...
Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
Miky1300 píše: PEPAFJR> tohle už mám vyřešený, přístup k naftě je.Jde mi o moor 1,9 tdi skrz malou spotřebu, benzín si vezme víc. Jasný, zase náklady když se vysere turbo a podobně... ale to sou plusy a mínusy o kterejch se dá dohadovat donekonečna. Takže proto tohle téma. Najedu za rok hodně,proto nafta
Lituji Tě, že si nenecháš poradit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Vlastních aut jsem měl 10, služebních 7. Nejlepší TéDéÍčko je benzín bez turba
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Proč...???
1)Turbodiesel má dražší provoz (dražší a náročnější servis, ceny filtrů, olejů, atd)
2)Za dvě sady pneumatik vpředu spotřebuješ s turbodieselem 3, protože má těžší předek i větší krouťák, takže při brždění a v zatáčkách spotřebovává gumy rychleji a při akceleraci taky.
3)Nákupní cena turbodieslu je vyšší, než benzínu
4)Nedej bože, aby Ti odešlo cokoli na turbu - nedoplatíš se
5)Všechny turbodiesly jsou uštvané mnohasettisícovými služebními cestami a pak stočený tachometr
6)Spotřeba turbodieslu kolem 4-5 litrů je nesmysl, MÝTUS...! Do 2.000 otáček ano, ale když honíš čas a potřebuješ stihnout různé pracovní schůzky, nehledíš na spotřebu a TDi jezdí za 8 litrů...!!! Jsou chvíle, kdy i 10 litrů/100km, ale nebudu zde vysvětlovat rychlostní průměry...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
7)Moje poslední služební auto mělo najeto 237.000 km, když se prodalo bazaristovi. Za měsíc jsem ho našel na TipCaru jako "Vynikající stav" a už omládlo na 137.000km...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Nech si poradit, jestli nechceš jen vyhazovat peníze... Rozhodně doporučuji benzín, kolem 100koní, možná pro lepší pocit bezpečí 140(např.Mondeo 2,0 a pojedeš s ním na dovolenou za 7litrů, při závodění za 8)
Ale je mi jasné, že mému povídání těžko uvěříš, pravidelnou masáží prodejců jsou lidi z dieslů zblblí velmi. Já jen píšu zkušenosti ze zhruba 1,5 mil najetých kilometrů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)