Téma: Výběr auta (dieselu)
 
2.6.2011 v 14:17
Zdravím všechny příznivce jedné stopy
potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.

Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+

Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.

Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.

...Miky...

E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...

Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 14:28 | Nahoru | #1
PEPAFJR> tohle už mám vyřešený, přístup k naftě je.Jde mi o moor 1,9 tdi skrz malou spotřebu, benzín si vezme víc. Jasný, zase náklady když se vysere turbo a podobně... ale to sou plusy a mínusy o kterejch se dá dohadovat donekonečna. Takže proto tohle téma. Najedu za rok hodně,proto nafta

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 14:32 | Nahoru | #2
Miky1300> V tom případě je to jasný. Já osobně bych raději šel do Škodovky, Renaulta jsem měl asi čtyřikrát a vždy nespokojenost

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 11:15 | Nahoru | #3

Miky1300 píše: PEPAFJR> tohle už mám vyřešený, přístup k naftě je.Jde mi o moor 1,9 tdi skrz malou spotřebu, benzín si vezme víc. Jasný, zase náklady když se vysere turbo a podobně... ale to sou plusy a mínusy o kterejch se dá dohadovat donekonečna. Takže proto tohle téma. Najedu za rok hodně,proto nafta


Lituji Tě, že si nenecháš poradit
Vlastních aut jsem měl 10, služebních 7. Nejlepší TéDéÍčko je benzín bez turba
Proč...???
1)Turbodiesel má dražší provoz (dražší a náročnější servis, ceny filtrů, olejů, atd)
2)Za dvě sady pneumatik vpředu spotřebuješ s turbodieselem 3, protože má těžší předek i větší krouťák, takže při brždění a v zatáčkách spotřebovává gumy rychleji a při akceleraci taky.
3)Nákupní cena turbodieslu je vyšší, než benzínu
4)Nedej bože, aby Ti odešlo cokoli na turbu - nedoplatíš se
5)Všechny turbodiesly jsou uštvané mnohasettisícovými služebními cestami a pak stočený tachometr
6)Spotřeba turbodieslu kolem 4-5 litrů je nesmysl, MÝTUS...! Do 2.000 otáček ano, ale když honíš čas a potřebuješ stihnout různé pracovní schůzky, nehledíš na spotřebu a TDi jezdí za 8 litrů...!!! Jsou chvíle, kdy i 10 litrů/100km, ale nebudu zde vysvětlovat rychlostní průměry...
7)Moje poslední služební auto mělo najeto 237.000 km, když se prodalo bazaristovi. Za měsíc jsem ho našel na TipCaru jako "Vynikající stav" a už omládlo na 137.000km... Dvouhmotový setrvačník je na pokraji života, vstřiky taky. Kdo ho koupil, bude chudák, případně žebrák... A to byl Passat 2,0 TDi (140koní) v plné palbě.
Nech si poradit, jestli nechceš jen vyhazovat peníze... Rozhodně doporučuji benzín, kolem 100koní, možná pro lepší pocit bezpečí 140(např.Mondeo 2,0 a pojedeš s ním na dovolenou za 7litrů, při závodění za 8)
Ale je mi jasné, že mému povídání těžko uvěříš, pravidelnou masáží prodejců jsou lidi z dieslů zblblí velmi. Já jen píšu zkušenosti ze zhruba 1,5 mil najetých kilometrů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist