Ale zase,třeba zde v databázi jsou většinou modely 1958 se sítkem.a ne filtem.a přitom dle knih,se dávalo sání pod sedlo od jara 1957
Díky za rady
Naposledy editováno 29.05.2011 20:56:31
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 353 -modelové změny
neorigo: kryt kolen (z vojenske verze) a bocni stojanek samozrejmne plus zakrytovani
rok 1957 to neni, aspon dle katalogu z jawy
odhaduju predelany rok 1957 na novejsi
za kolik je na inrerci pokud to neni tajny?
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 353 -modelové změny
Neorigo je taky predni svetlo - to co tam mas je z oktavky - byl to takovy dobovy tuning (nebo taky nouzova oprava po bouracce, kdy se pouzilo to, co se naslo doma )
TommyXJ píše: modelovy rok 1959
neorigo: kryt kolen (z vojenske verze) a bocni stojanek samozrejmne plus zakrytovani
rok 1957 to neni, aspon dle katalogu z jawy
odhaduju predelany rok 1957 na novejsi
za kolik je na inrerci pokud to neni tajny?
Rok 1957 to bude.není v inzerci,je to foto ze zdejší databáze,abych ukázal tu odlišnost sání.
Asi to fabrika hezky mixovala.
Co to krytování za karbecem?? na nějakých se to oběvuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 353 -modelové změny
To jsem potřeboval vědět
Akorát něchápu proč modely 1958 mají ještě drátěnky,teda většina zde v databázi.a zase některý 1957 zase filtr pod sedlo
Naposledy editováno 29.05.2011 21:25:58
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 353 -modelové změny
Dřív jsem o tom věděla hodně ale zjištuji že strašně zapomínám.... řekla bych že ti víc poradí třeba na jawamanii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 353 -modelové změny
Zkusím tu jawamanii.dík
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 353 -modelové změny
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 353 -modelové změny
Ta tvá 354 je super,taky bych takovou chtěl.ale asi nesehnatelná,a když už,tak bud nemá TP,a nebo za to chcou nehorázný peníze.
Tak budu mít aspon možná 353,hlavně s TP
Dvořka píše: No já mám právě všechny materiály o Jawě doma když sem si kupovala tu svojí tak sem scháněla všechno info co a jak a docela dost jsem o tom věděla (teda relativně protože každej říká něco jinýho) a stejně když sem se rozhodla že chci rok 54 nebo 55 s půlbubnama a nakonec jsem sehnala tak pak jsem se divila v jakých hrozných detailech se to liší a to si spousta lidí myslí že když chce půlbubnovku tak stačí vyměnit jen kola a bude to.....třeba když si vezmeš typ 03 kterej se začal vyrábět v roce 55 tak má z předchozího modelu (z půlbubnovky) taky spousta dílů - třeba blatníky bez lemu, přední maska (štelování světla), tlumiče...takže si myslim že typ 04 v začátcích taky používal třeba náký díly z 03 viz spínačka v nádrži a doutníky...holt s Jawou je to těžký
...paráda chtěl sem ti něco napsat ale na to už sem moc ožralej a máš vážně přehled a mrkni na mou 350 co tam nesedí původně púlbubnáč1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 353 -modelové změny
jean192 píše: Ja som včera doniesol panelku, r.v. 58, má rybiny, otvorené sanie, ampérmeter a kyvka už má primazávanie od prevodovky... A podľa kníh už by to mala byť čistá 04. Ale motor je 03, nemá ešte segerku na gufero na kluke.
...panelku 58 nevíš že máš kývačku blbeDvořka píše: No já mám právě všechny materiály o Jawě doma když sem si kupovala tu svojí tak sem scháněla všechno info co a jak a docela dost jsem o tom věděla (teda relativně protože každej říká něco jinýho) a stejně když sem se rozhodla že chci rok 54 nebo 55 s půlbubnama a nakonec jsem sehnala tak pak jsem se divila v jakých hrozných detailech se to liší a to si spousta lidí myslí že když chce půlbubnovku tak stačí vyměnit jen kola a bude to.....třeba když si vezmeš typ 03 kterej se začal vyrábět v roce 55 tak má z předchozího modelu (z půlbubnovky) taky spousta dílů - třeba blatníky bez lemu, přední maska (štelování světla), tlumiče...takže si myslim že typ 04 v začátcích taky používal třeba náký díly z 03 viz spínačka v nádrži a doutníky...holt s Jawou je to těžký
Mimo dotaz ale naměla by mít tvá 354 ještě řazení a nakopávání zvlášť??
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 353 -modelové změny
To je vývozní typ?? štítek je v češtině.
A za 9tis s TP. je ta cena OK??? (doplním že je rozebraná v bedně)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 353 -modelové změny
_Hans_ píše: PajaZR> Ber to. To je krasna cena. V dnesni dobe ruznejch prekupniku se za deset prodavaj jen papiry.
Štve mě jen že je rozebraná Zítra se rozhodnu.
Jinak ti překupníci to je fakt pakáž,to jo
Naposledy editováno 30.05.2011 22:07:55
Za tie peniaze ju ber, u nás by si ani papiere nekúpil
Naposledy editováno 31.05.2011 00:15:03
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 353 -modelové změny
jinak nevim co jsi mylselt tím at se mrknu na tvoji jawu 350 půlbuben...pro mě to s půlbubnem nemá nic společnáho..no možná ty tlumiče..ale jinak prostě krásná super mašina to se musí uznat
fenix - jestli má nebo nemá mít zvlášť nakopávání a řazení to se už asi nedozvim...zkoušela jsem to zjiš´tovat ale celkem bezůspěšně ale vzhledem ktomu že je to rok 55 tak už to řazení údajně mohlo takhle být..ale až někdy budu dělat motor tak bych tam to řazení tahle dala líbí se mi to tak víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 353 -modelové změny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 353 -modelové změny
yetti_cz píše: fenix: ja mam 354 rok 55 a mam jednopaku a seriovy cislo 8xxx (kde xxx si nepomatuju z hlavy). Je jasny, ze to mohl kdokoliv kdykoliv prohodit. Ale nekde na veteranforu jsem se docetl ze dvoupaka se delala od seriovyho cisla 6yyy (kde yyy si nepomatuju z hlavy) a letos na Krivonosce jsem se s radou lidi o tom bavil a dost lidi mi potvrdilo ze 354 rok 55 muze mit origo jednopaku.
Ta jednopáka se nezačala montovat dned od začátku roku.
A ze začátku roku 1955 používala stejná čísla pro motor i rám.
354-03 se dělala od čísla motoru 006890(dle knihy) a tobě to číslo začíná 8??
Můj půlbuben 1955 má číslo 353-020824, jednopáka.
1 - Počátek výroby v roku 1954 - půlbuben, jen dvoudílné podsedláky, tlusté zadní tlumiče!
2 - Průběh výroby 1954 - cca půlka roku 1955 - půlbuben, trojdílné podsedláky
3 - Konec roku 1955 a počátek roku 1956 : dá říct že je model 250/353-03 defakto stále stejný jako roky 1954-1955. K viditelnému rozdílu přibylo jen modernizování v podobě celobubnů a koncem roku i nové tlumiče v zadu (bez šroubků vespodu a užší, vrch v barvě). Motor furt kryt karbecu se zvonečkem (třemnový karbec) - přelom výroby za monoblok jsem zatím nehledal...
4 - 1957 "early" otevřené sání, monoblok, spínačka v nádrži,.....defaklo nejklasičtější z klasických kývaček 250/353.
5 - 1957 konce - 1958. Pak ale začíná DOST MAZEC!!! Přechodový model měl ten "sosák" nad filtrem z plastu (jitrnice), ale zde tápu. Viděl jsem to i na roku 1958. navíc jak rok 1957 tak 1958 jsem viděl si ve všech kombinacích rybiny/doutníky, otevřené sání/zavřené/sosák, spínačka v nádrži/v masce.
6 - 1959. V průběhu roku mj. změna loga na nádrři z "jawa-ČZ" na "kolečko" ála panelka. Bez spínačky jsou s logem Jawa-Čz údajně celkem vzácné....
navíc Jawa na asi to prděla jako na celek. Bralo se co bylo ve skladu, vráceno z mototechen a nebo exportu,..... Já mám na motorce rám z roku 1957 (číselná řada) a motor rok 1959. TP je vystaven v roce 1960 a na štítku 1959!!!! Vše originál, TP je originál bez změn v údajích.....
Ja tu asi milion faktorů a věcí,..podle mě neexistovalo něco jako "pevný" model 1957, model 1956...na začátku roku byl model vždy jiný než na koci roku!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3877, 3878] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116331 | Dnes v 17:47 Vladimir |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |