bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
Zdravám chystám se přestavět RC36 na RC30 za všechny informace a poznatky bych byl vděčný. Pokud někdo nějakou přestavbu dělal nebo někde o ní četl prosím o více info. Díky díky díky..


Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

16.8.2012 v 07:10 | Nahoru | #61
Pořád to sleduju!

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

16.8.2012 v 07:46 | Nahoru | #62
Taky sleduju

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

16.8.2012 v 17:13 | Nahoru | #63
Zdravím a hlavně Ti držím palce a jsem zvědav na výsledek! Sám jsem přemýšlel zkusit udělat z VFR RC 36 nebo 36/II motku s vyloženě sportovním, tvrdým podvozkem. Tzn. i změnit lehce geometrii (podle vzoru závodních modelů) - zkusit odborně zasáhnout do rámu... Jinak motor, ač má cca 100PS je prostě nádhera - zvuk a průběh. Jo někde na Ebay v Anglii jsem našel napodobeninu (komplet svody + koncovka) závodního výfuku na levou stranu a nebylo to až tak drahé. Ještě jednou, moc Ti držím palce!!! Pavel

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

17.8.2012 v 17:48 | Nahoru | #64
Tak to mě těší že to někdo sleduje . A kdyby jste měli někdo nějaké tipy na zvýšení výkonu sem s tím.

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

18.8.2012 v 21:48 | Nahoru | #65
1 kg na motoru, to jsi vyndal kliku? Zase poreferuj, docela mě to zajímá. Držím palce.

Ještě mě napadlo, že modely 90-93 prý měly trochu ostřejší vršek.

Naposledy editováno 18.08.2012 21:50:41

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

18.8.2012 v 22:01 | Nahoru | #66
Kdysi jsem četl v nějakým časáku o RC45 co měl tady nějaký závodník, možná právě O.Lelek a tam úsporu váhy(setrvačných hmot) v motoru, řešil vyndáním oz. kol z rozvodu, jednalo se o kolečka, která měla vliv pouze na hlučnost rozvodu oz. soukolím, přirovnával pak zvuk motoru traktoru, ale nevím zda mají starší VFR stejný rozvod kde jsou tyto vyvažovací kolečka...

Naposledy editováno 18.08.2012 22:01:29

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 00:24 | Nahoru | #67
No tak ty dopružovací kolečka už jsem někde sundal ještě jsou i na vačkách,ale tam přece jen trochu váhám zda je sundat nebo nechat tam zas nechci z toho mít traktor . Jinak trochu úprav jsem načerpal na durbahn.de hlavně z článku kde upravuje SP1/2 upravil jsem komplet spojkoví koš,ale teď můžu jen čekat zda to přežije. Trochu jsem ubral i na rotoru cca 200g,ale včera jsem narazil na fotku jak dává klučina do origo RC30 upravený rotor (dám ji sem) a to hodí ještě pár gramů. Teď přemýšlím že vyměním všechny méně důležité šroubky v motoru za duralové. Méně důležité myslím ty co zrovna nedrží kliku a td. No a na výka motoru dám taky dural,ale tam si je budu muset vyrobit na CNC a nechat poeloxovat na černo kvůli vzhledu RC30

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 09:29 | Nahoru | #68
No duralový šrouby bych narval tak max. na dekly motoru, bál bych se, že když zarostou tak to už nepovolím a servu je, do motoru bych narval spíš titanový, ale chápu, že ty nejsou za pár peněz...
Jinak ty kolečka na vačkách, pokud tlumí jen hluk tak bych je sundal...každá setrvačná hmota v motoru navíc je na prd...pokud to zrovna nejsou vyvažovací hřídele...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 10:43 | Nahoru | #69
Na těch vačkách a na rozvodových kolech je to jen na tlumení mezer v soukolí a tim mechanického hluku takže na nic . Jo titanové taky hledám,ale tam je to zhruba 50kč za kus. No ale těch menších šroubů v motoru je tak 10. Ještě mám nabídku ta laditelné zapalko od ignitechu s rozhraním USB no ale kamarád mě říkal že je to k ničemu že mě na tom nastaví tak max uvaření vody na kafé... Karbece jsou bez snímače klapky a dalších snímačů kolem dokola. Takže maximálně nastavím otáčky motoru a možná nějakou mapů průběhu,ale to nevím jistě ...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 10:47 | Nahoru | #70
Co bylo obsahem HRC kitu pro RVF?

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 12:26 | Nahoru | #71
No určitě v té sadě byli písty,vačky,spojka,víka motoru karburátory, airbox,samozřejmě řídící jednotka a pak takové blbosti jako odvzdušnění motoru do nádobky v podsedlovce. Ještě tam určitě je víc věcí,ale toto je ten základ co mě napadlo...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 12:56 | Nahoru | #72
Neví někdo náhodou z čeho by sedli kotouče o průměru 310mm?

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 13:07 | Nahoru | #73

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 15:21 | Nahoru | #74
No to je mě jasné že na ebay a přímo na RC30
Ale zas se nechci finančně zrujnovat.

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 15:24 | Nahoru | #75
ale houby, když se podíváš, zjistíš, že 310 mm kotouče má:
SV 1000 03-07, ZX9R 00-01, CB1300 01-02...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 15:25 | Nahoru | #76
Fároš 98-99, KLV, Strom...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 16:00 | Nahoru | #77
Keša> přesně tam pasujou tyhle, snad je to srozumitelný, odkaz

DIMENSIONS
A Outside Diam. mm 310
B Inside Diam. mm 58
C Thickness mm 5
D Fixing Holes Number 6
E Fixing Holes Diam. mm 6,5
F Fixing Holes Centreline Diam. mm 74



COMPETITOR XREF
BRAKING STX17 - STX71
EBC MD1010LS/RS
OEM 45120 MR7 000
OEM 45120 MR7 010
OEM 45220 MR7 000
OEM 45220 MR7 010


MATERIAL AVAILABILITY
R RF RX RP RPF




EQUIVALENT OE #
OEM Honda 45120 MR7 000
OEM Honda 45120 MZ1 003

APPLICATIONS (Click on 'MAKE' for full application listing) MAKE MODEL CC START END FRONT REAR
HONDA
HONDA VFR R (RC30/E840) 750 1988 > 1991 (x2) FMD0123
HONDA CB F (Big One) (SC30/G341) 1000 1993 > (x2) FMD0123 FMD0096
YAMAHA
YAMAHA FZ1 FAZER 1000 2006 > (x2) FMD0123 FMD0405
YAMAHA YZF R1 1000 2006 > (x2) FMD0123 FMD0265
YAMAHA YZF R1 (RN11/e13/0074) 1000 2004 > 2005 (x2) FMD0123 FMD0265

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 16:07 | Nahoru | #78
No to vím,ale středová díra a rozteč šroubů je jiná. Já potřebuju stejne kotouče jak na VFR,Fire blade ale ne SC33 VTR a taky CBR 600 f 94 a novější a taky VFR400 NC30.

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 16:18 | Nahoru | #79
tak na NC30 to je asi v pohodě, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:18 | Nahoru | #80
Ale jo NC30 a všechný výše uvedené tipy mají stejné kotouče a v rozměru 296mm,ale já bych chtěl ty co má RC30 a to jsou ty samé akorát s 310mm a chtěl bych je za rozumnou cenu.

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:20 | Nahoru | #81
Keša> Vím, napadlo mne nechat vnitřky a nechat si u nějaké české firmy udělat kotouče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:20 | Nahoru | #82
Stev> To budou určitě ony ,ale nenašel jsem tam cenu.

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:23 | Nahoru | #83
Tak u firmi tenax výfuky jsem si nechal dělt kotouče na NC30 jak říkáš vnitřek jsem jim poslal a oni mě udělaly obruče jak jsem chtěl,ale matroš nic moc po razantní jízdě na okrsce mě začali modrat a brzdný účinek taky nebyl dvakrát úžasný, to už bych tam raděj nechal origoš 296mm

Naposledy editováno 19.08.2012 23:23:48

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:25 | Nahoru | #84
Já se zkusím zítra podívat do zpráv, s někým z VFR jsem si psal, nechal si dělat tvarové kotouče a dobrý...nebo teda zkusit sehnat obruče z něčeho jiného a nechat jen nanýtovat...to snad dá každá slušná firma...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:26 | Nahoru | #85
Byl to Kuře-VFR a nechával je dělat někde u Olomouce...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:27 | Nahoru | #86
Jo a ještě se mě tam začli povolovat nýty... Obruče nejsou problém,mám doma dva páry

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:28 | Nahoru | #87
310?

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:28 | Nahoru | #88
Přenýtování dělal někdo v Otrokovicích...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:32 | Nahoru | #89
Kurňa za 7000kč můžu mět z eabye ty BBC přímo na RC30 a možná ještě ušetřím. No budu to muset ještě promyslet a prostudovat a nejlépe počkat až se objeví origoš v držbě.

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

19.8.2012 v 23:32 | Nahoru | #90
Jo a ty u tenax výfuky mě vyšli na cca 3000kč oba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist