paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pomalu padá plyn
16.5.2011 v 12:51
Ahojky,
mám měsíc zakoupené Virago 535. Je to super motorka, nic méně se mi na ní začal projevovat problém s pomalým padáním plynu. Bohužel šla do servisu, ale tam se nějak nezadařilo. Vyměnily trysky, slepili jakousi membránu vyčistili karburátor. Plyn stále padá pomalu. V druhém servisu mi řekli, že to bude dělat ta lepená membrána. No cena jedné i se šoupátkem je však kolem 4500,- kč. Někde jsem tu našel informaci, že by snad šla použít membrána s YUKI 400 Darke.
Nemáte zde náhodou někdo zkušenost s výměnou tohohle dílu, jeho cenou či případně s použitím té membrány s YUKI 400 ?

1 reakcí na tento příspěvek Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 13:47 | Nahoru | #1
Pomalé klesání otáček dělá špatná synchronizace karburátorů nebo netěsnost v sání. Pokud jsou seřízené ventilové vůle a následně udělaná synchronizace správným způsobem, chtělo by to zkontrolovat na těsnost všechny karburátorové příruby.
Je na té motorce ta zatracená americkošvýcarská AIS ekologie? Ty trubky okolo válců navíc? Jestli jo, nacvičit s tím heblem vrh do dálky a všechny otvory po něm zaslepit.

edit: S lepenou membránou jsem jezdil a chovalo se to normálně. Tak buď je to zalepené blbě, nebo je problém jinde.

Naposledy editováno 16.05.2011 13:48:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 15:00 | Nahoru | #2
1100Virago> No já Ti nevím, slepené to bude asi správně, protože se odstranila i jedna ze závad. A to bylo, že se plyn sám od sebe zvedal. Třeba na křižovatce, když jsem měl vyřazeno. Ten první servisák říkal, že se mu pořádně v jednom karburátoru nepodařilo vyčistit nějaký kanálek, který prý je propustný o 50% míň jak ten samý ve druhém karburátoru. Co se týče těsnění tak ty by měli být OK.
Jinak pokud je motorka studená, tak ten plyn padá poněkud rychleji. Nejlépe je to poznat u řazení. Když je motorka studená tak řazení navrch i dolů v poho. Pokud se zahřeje a čím více se zahřeje tak řazení směrem na vrch je vždy po mírným plynem, protože spadnutí trvá cca. 3-5 sekund. Dolů je to lepší, protože když pustím plyn při zařazené rychlosti tak to spadne podstatně rychleji. Tudíž řazení směrem dolů je vcelku bezproblémové. Někdy to sice mírně viset zůstane, ale většinou to jde dolů.
Ještě ta motorka dělá jednu zajímavost. Když je studená tak nedrží volnoběh. Pokud dám sytič do jakékoliv polohy tak to jde po chvilce do vysokých otáček. Jakmile ho posunu skoro do polohy vypnuto tak to zdechne. Nemohu najít polohu kdy by to drželo mírně zvýšené otáčky. To se děje vždy po prvním startu a nebo po delším stání, třeba 2 až 3 hodinky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist