globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: budíky na podtlaky
12.5.2011 v 11:13

Ahoj všem,

prosím o info zda má někdo nákres(postup) k výrobě budíků na kontrolu, seřízení karbeců (podtlaky) a dále taky pracovní postup jak tohle dělat

díky za info Zdenál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky

14.5.2011 v 16:17 | Nahoru | #1
Jindra650> Jo jasne ten postup je fakt jednoduchej jak tak na to tedka koukam.
Jizdni styl jsem prave i zkousel mirnit a spotřeba se držela furt nad 6 a co jsem cetl na xj foru dostavaj se s kombinovanou spotřebou naložene motorky i na 4,5l. Mě to přijde divný taky proto, že kamaraduv hornet s karburatorem žere na vyjizdkach okolo 6 a to ma vykon dvojnasobnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky

14.5.2011 v 16:40 | Nahoru | #2

Jatryn píše: Jindra650> Jo jasne ten postup je fakt jednoduchej jak tak na to tedka koukam.
Jizdni styl jsem prave i zkousel mirnit a spotřeba se držela furt nad 6 a co jsem cetl na xj foru dostavaj se s kombinovanou spotřebou naložene motorky i na 4,5l. Mě to přijde divný taky proto, že kamaraduv hornet s karburatorem žere na vyjizdkach okolo 6 a to ma vykon dvojnasobnej.

Spotreba neni vubec zavisla na absolutnim vykonu motorky, ale je hlavne zavisla na odebiranem vykonu pri jizde, typu tvorby smesi(karb/vstrik) a pak kvalite navrhu motoru, koncepci. Jestlize teda jedete stejne stylove dva ty a clovek take na 4 valci obsahu 600ccm, bez vstrikovani, vase spotreba bude hodne podobna a zavisla na tom jak hodne "tahate". Takze spotreba nad 6L muze byt sice otazkou serizeni, ze neni optimalni, jsou aplikovany nejaky zazracne trapny Dynojet kity a zahumuseny hyper KN filtry, nebo proste starej originalni filtr ...ale pak tam daleko vic hraje roli jak jezdis ty a treba jezdis tak, ze to vychazi na 6L. Ten kdo u 4 valce 600ccm s karburatorama jezdi za 4,5 s nalozenou motorkou bud neumi pocitat, nebo z kopce vymackava spojku a na rovine jede 70kmh(to by me teda nebavilo). Loni jsem na dovoleny jel Norsko mistama nejnizsi spotrebou co jsem kdy dosah 5,5L jen proto, ze kolega se nehorazne vlek a jelo se do 80kmh, motorka nalozena 60kg bagaze. Muzes si to zkusit vypocitat, super benzinovej motor sezere cca 250g benzinu na kW/hodinu provozu, ale pri maximalnim zatizeni, pri castecnym klidne 300g, takze pokud odhadem na 200kg motorku bude potreba neco kolem 15kW na jizdu 100kmh, tak vychazi pri spotreba neco mezi 5,5L super ucinnyho motoru po 6,5L mene ucinnyho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vymena oleje v tlumicich a co s cen... Suzuki GSF 1200 Bandit Kovářbandit1200 15 Včera v 18:04 Vilin
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 7 17.6.2024 v 22:52 Vilin
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit lenkochal 16 10.6.2024 v 14:31 lenkochal
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650


TOPlist