globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: budíky na podtlaky
12.5.2011 v 11:13

Ahoj všem,

prosím o info zda má někdo nákres(postup) k výrobě budíků na kontrolu, seřízení karbeců (podtlaky) a dále taky pracovní postup jak tohle dělat

díky za info Zdenál

1 reakcí na tento příspěvek budíky na podtlaky

14.5.2011 v 12:46 | Nahoru | #1
To prave nechapu co tam potom měříš kdyz mas jak rikas propojeny sani, ja mam diversiona 98´ cili separovana sani jednotlivych valcu. Napadlo mě že bych mohl měřit tou U trubici postupne u vsech válců vuči třeba prvnimu s tim že bych si hodnoty zaznamenaval a podle vysledku seřizoval. Potom naslednym kombinováním měřenych valcu bych se mohl dopracovat k nejakému výsledku. Co mě ale žere je, že si ta motorka bere neustále přez 6l, což, jak jsem pochopil z XJ fora, neni normální. Tak jsem chtěl vědět, jestli muže být příčina pravě tady. Rozjezdy jsou plynulé a z vyfuku saze nelítaj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky

14.5.2011 v 14:26 | Nahoru | #2

Jatryn píše: To prave nechapu co tam potom měříš kdyz mas jak rikas propojeny sani, ja mam diversiona 98´ cili separovana sani jednotlivych valcu. Napadlo mě že bych mohl měřit tou U trubici postupne u vsech válců vuči třeba prvnimu s tim že bych si hodnoty zaznamenaval a podle vysledku seřizoval. Potom naslednym kombinováním měřenych valcu bych se mohl dopracovat k nejakému výsledku. Co mě ale žere je, že si ta motorka bere neustále přez 6l, což, jak jsem pochopil z XJ fora, neni normální. Tak jsem chtěl vědět, jestli muže být příčina pravě tady. Rozjezdy jsou plynulé a z vyfuku saze nelítaj.

Proto prave musim pred kazdym merenim a nastavovanim podtlaku ten spojovaci vyvrt v hlave zablokovat pripravkem a mechanicky sani opet rozpojit, nastavim novy volnobezny otacky a teprve potom jde ladit. Tvuj postup je uplne zcestny. Uz samotne mechanicke usporadani sprazenych karburatoru je udelane takovym zpusobem, jakym je potreba nastavovat. Kdyz by sis to rozebral, tak jsou sparovane karburatory 1+2 3+4 a 2+3 v kazde vazbe je sroubek napruzeny silnymi pruzinkami, ktery urcuje polohu skrticich klapek vuci sobe. Proto se vzdy ladi dvojice valcu 1+2 3+4 kteryma se naladi soubeh karburatoru ve vojicich a teprve nakonec 2+3 mezi sebou, kdy se nastavi soubeh dvojic mezi sebou. Jinak okolo spotreby jde o to jaky mas jizdni styl, ja bezne jezdim za 6-6,5L kdyz za to taham, behem dovoleny do 6ti a pred serizenim to neslo vubec pod 6,5 (ale spotrebu trochu zveda prave to spojeni karburatoru, ktery pro nejaky standartni otryskovani v urcitych rezimech zveda bohatost smesi, pak taky kardan neco sezere) ...ale popravde spotrebu sleduju cas od casu jen proto, abych vedel, kam asi tak dojedu na nadrz a jestli mam uz hledat benzinku v zemich kde jich je pomalu ...4valec cca 600ccm bez vstrikovani jezdici dynamicky, bez nejakyho cmudeni nad volnobehem pri 70kmh proste pojede kolem 6L a kdo se chlubi 5L, tak jezdi jak deda skodovkou na nakupy

popinjay> voda s inkoustem, kdyz neni, tak bracha mel vypustenou pekne barevnou vodu s fridexem, podle prani kazdeho soudruha

Naposledy editováno 14.05.2011 14:31:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vymena oleje v tlumicich a co s cen... Suzuki GSF 1200 Bandit Kovářbandit1200 15 Včera v 18:04 Vilin
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 7 17.6.2024 v 22:52 Vilin
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit lenkochal 16 10.6.2024 v 14:31 lenkochal
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650


TOPlist