globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pátý ročník RSV srazu
5th CZECH APRILIA RSV MEETING 2015:
Pátý ročník srazu příznivců všech generací RSV a spol. (Tuono, Falco, Futura, a spol).






Termín: 22. - 24.5. 2015

http://www.motorkari...oakce/akce/?aid=6712

Lokalita:zatím Hradec Králové -Pouchov, U Kovárny 42/3

V případě bloudění volejte: Radka 702510545 nebo Katku 734507539

Ubytování bude řešeno stany a spacáky sebou
Pro ty co u nás ještě nebyli... mrkněte na info o loňském a předloňském srazu níže,spacák a karimatku sebou a nebo možno vzít si i stan.


Hlaste se buď sem do vlákna,nebo nám ZÁSTUPCŮM po PM díky.

3rd CZECH APRILIA RSV MEETING 2013:
Třetí ročník srazu příznivců všech generací RSV a spol. (Tuono, Falco, Futura, a spol).







Termín: 2. - 4.8. 2013

Lokalita + GPS souřadnice:PENZION BĚLUŇ Kohoutov-Vyhnánov

V případě bloudění volejte: Radka 603542952 nebo Katku 734507539

Ubytování bude řešeno stejným způsobem jako vloni.
Pro ty co u nás ještě nebyli... mrkněte na info o loňském srazu níže,spacák a karimatku sebou a nebo možno vzít si i stan.


Hlaste se buď sem do vlákna,nebo nám ZÁSTUPCŮM po PM díky.

Přijedou:
Bači - RSV 1000 Factory
Raďas-Kačka - RSV 1000 R
hudec - RSV4 Factory
brabenec - RSV 1000
Vision - RSV 1000
Kousek - RSV-Strom 1000 DL
Boťa - sekačka VFR
Dzimi - RSV 1000
bon.hommes - SL 1000 Falco
ManiaC - RSV 1000 Tuono
Jenda26 - RSV 1000
mrca600 - TL 1000
důchodec41 +1 - RSV 1000 R Noriyuki Haga
Lomik - RSV 1000 R
gumo - RSV 1000 R
suprzajic - Tuono 1000 R
Honzah1 - Tuono 1000 R
Milosek.m - RSV 1000 Factory
dewwil - Suzuki TL 1000 R
Uda-motorkar + 1 - RSV 1000 R
BlackRider + 1 - RSV 1000
VOGELVFR + 1 - sekačka VFR
strejdaqido - Tuono 1000 R
Thorsteinar + 1 - RSV 1000

Možná přijedou:
MirecekRSV - XRV 750 Africa Twin
Alfi
zfik - RST 1000 Futura
SPIJKER - RSV 1000
kubus182 - Tuono 1000 R
venakucera - Ducati 1000 SS
Tomsh cz - RSV 1000
rusec - RSV 1000
yngwe - RST 1000 Futura
agostini79 - RSV 1000
Jazumida - RST 1000 Futura
rosl - RSV 1000 R
rupino - RSV 1000 Factory
Pimpi - Tuono 1000 R
JollyJoker - Tuono 1000 R
strejdaqido - Tuono 1000 R
Jarda172 - RSV 1000
DonyR1 - RSV 1000 R
_____________________________________________________________________________________________

2nd CZECH APRILIA RSV MEETING 2012:
Druhý ročník srazu příznivců všech generací RSV a spol. (Tuono, Falco, Futura, RSV4).



Termín: 31.8. - 2.9. 2012

Lokalita: PENZION BĚLUŇ Dvůr Králové n.L

V případě bloudění volejte: Radka 603542952 nebo Katku 734507539

Hlaste se prosím buď do tohoto vlákna nebo mně do PM. Je třeba uvést požadavek na lůžkoviny a den (pá/so), kdy přijedete, abychom mohli podle počtu naplánovat stravování a program. Seznam hostí pravidelně aktualizuji.

Ceny ubytování osoba/noc: s vlastním spacákem 100,-kč / s čistým povlečením 150,-kč

Duch srazu bude doufám zachován. To znamená: fajn lidi, co nikoho nebudou přesvědčovat o tom, že dvouvál nejede , ohníček, pivko, vášnivé debaty o spolehlivosti italských strojů, burza náhradních dílů, rušení nočního klidu a hlavně dunění dvou válců...

Přijedou:
bon.hommes + 1 - SL 1000 Falco
Raďas-Kačka - RSV 1000 R
důchodec41 +1 - RSV 1000 R Noriyuki Haga
Uda-motorkar + 1 - RSV 1000 R
hudec - RSV4 Factory
brabenecz - RSV 1000
MirecekRSV - XRV 750 - s povlečením
nimmic - RSV 1000
kožon - RSV 1000 R - so - s povlečením
Jelen79 - RSV 1000 Factory - so - s povlečením
strejdaqido + 1 - Tuono 1000R - bez povlečení
Vision - RSV 1000 - pa - bez povlečení
foggy10 - RSV 1000 R
VOGELVFR - pa - s povlečením
Kousek - DL 1000 V-Strom
Milosek.m - RSV 1000 Factory - s povlečením
dewwil - TL 1000R - s povlečením
Dzimy + 1 - RSV 1000 - s povlečením

Možná přijedou:
Statusqq - Tuono 1000R
MatesTR - Tuono 1000R

Nepřijedou a to je bude mrzet!:
Bači - RSV 1000 Factory
dr.speeder + 1 - SL 1000 Falco - 2lůžko s povlečením
_____________________________________________________________________________________________

FOTKY Z PRVNÍHO ROČNÍKU:
zde a zde

1. Aprilia RSV Sraz



Naposledy editováno 03.05.2015 12:52:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

19.4.2013 v 10:20 | Nahoru | #2701
hudec> neodpadne nemám PP tuning a po tom co ti provedli, jde hlavně o to jednání , od nich nechci ani šroubek do kapot, ale bači o nich furt mele, já to nechci hlavně z principu, to radši pošetřím na accosato

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

19.4.2013 v 10:26 | Nahoru | #2702
No já bych accosato bral taky raděj než PP. Vypadá to moc libově ale i ta cena je dost. Nejraděj bych měl všechno od jedný firmy. Vzít tak přepáčko a spojk. i brzdovou pupmu accosato aby mi na to vykunili lepší cenu, byl bych spokojenej. Protože jsem včera zas odvzdušnoval spojku po ujetejch asi 500 km v tempu.. Jen doufám že ten motor vydrží, protože to honím jak cigána po dvorku Nedá se na tom jet pomalu, fakt jsem to zkoušel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

19.4.2013 v 10:29 | Nahoru | #2703
Bači> mám takový ceny že strčej PP tuning do kapsy ale u nás se to kupovat nedá, nechápu že u nás je všechno tak drahý

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

19.4.2013 v 10:35 | Nahoru | #2704
Raďas-Kačka> No tak na co ještě čekáme? Zjisti mi kolik to vychází a jde na to.. To přepáčko je věcí potřebnou kvůli tomu mímu clutch masteru..

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

19.4.2013 v 12:31 | Nahoru | #2705
páčky od PP ne, ale racing řidítka (objímky a trubky) mají vychytané nejlíp. Už jsem měl řidítka SBC, Accel, Accossato a vše super, až do prvního pádu. Všechny se totiž ohnou nejen v trubce, ale vyhnou i tu objímku, která ji drží. U PP je ta trubka v objímce oslabená, takže při pádu se neohne, ale rovnou zlomí a zachrání tak pumpu a kolikrát i páčku
Jinak přepáčka všecky +- stejné, tam je to spíš o dizajnu... nejvíc se mi líbí SBC a ARP, PPtuning dizajnově nic moc, ale zase nejlevnější ND. Jo a na přepáčka accossato jsem se loni na jaře ptal a na RSV se nedělááá!!!

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

19.4.2013 v 14:30 | Nahoru | #2706
Mileek> Hmnooo tos mě teda nepotěšil předsedo... Na to přepajdo jsem se těšil..No tak budu muset vymyslet inačí značku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 14:02 | Nahoru | #2707

Raďas-Kačka píše: vážení přátele, ano mili se posrala malinko víc než jsme doufali, nejdřív zadní brzda klasika bohužel se nekonala ,žádný zavzdušnění, v hajzlu váleček ,sice jen gumička ale tu nikdo nevede takže celej hlavní válec, budiž řekli jsme si i to se dá přežít, protože mili v dolomitech chytla proslulou bačovinu ,ala konektor, nový dráty od statoru ji neminuli a regl od ignitechu , ale ouha. MILI ne a ne dobíjet. Takže jsem lehl do manuálu a bádal a študoval. Po řádném proměření, všeho a všude kruté zjištění. V háji alternátor. Po demontáži jsme čekali že nic nebude vidět jak to tak bývá pouze někde bude skrat. Opět jsme se mílili po rozdělání na mne koukali shořelí dvě cívky a přehořelej jeden drát na statoru. Pozor .... cena..... 11600,- těžce vydřených českých peněz. Doprdele zasraný italové voni tu elektriku prostě neuměj a dělat pořádně nebudou. Tak jsem se obrátil na ignitech a uvidíme. Už na motorce žádnou elektriku těch italskejch barbarů nechcem. Přikládám fotky ať se pobavíte a víte co se vás čeká ......všechny . Snad to dáme do kupy do srazu.















...když vidim jak jsi dopadl, tak jsem raději taky prošel projení alternátoru a udělal jsem dobře...naštěstí byla "jen" vytavená zásuvka za expanzkou a kabílky se na ní pěkně přitavily...po opravě dobíjí krásných 13,6V+...do tý doby jen 13,3V max...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 14:56 | Nahoru | #2708

rupino píše: ...když vidim jak jsi dopadl, tak jsem raději taky prošel projení alternátoru a udělal jsem dobře...naštěstí byla "jen" vytavená zásuvka za expanzkou a kabílky se na ní pěkně přitavily...po opravě dobíjí krásných 13,6V+...do tý doby jen 13,3V max...



Jaká zásuvka? Jestli myslíš konektor druhej od réglu směr altík tak ty se pečou všem no, je asi otázkou času kdy se vysere i vynutí na altíku protože když se vypíká ten konektor dostává rány i ten altík, jde o to jak moc. Holt taloši no, snad mě to mine, ale moc tomu nevěřím..

Edit.: Ještě že už tam mám jinej régl( kterej dává stabilně a pořád 16 V) jinou jednotku a jiný dráty, Ignitech mi konečně zajistil klidné spaní. Talošinská elektronka je největší výprc všech dob. Jo a dnes se to stane, dneska slavnostně rozmačkám a rozmydlím kladivem origo regulátor, tak se na to těším..

Naposledy editováno 20.04.2013 15:03:12

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 15:13 | Nahoru | #2709

Bači píše: Jaká zásuvka? Jestli myslíš konektor druhej od réglu směr altík tak ty se pečou všem no, je asi otázkou času kdy se vysere i vynutí na altíku protože když se vypíká ten konektor dostává rány i ten altík, jde o to jak moc. Holt taloši no, snad mě to mine, ale moc tomu nevěřím..

Edit.: Ještě že už tam mám jinej régl( kterej dává stabilně a pořád 16 V) jinou jednotku a jiný dráty, Ignitech mi konečně zajistil klidné spaní. Talošinská elektronka je největší výprc všech dob. Jo a dnes se to stane, dneska slavnostně rozmačkám a rozmydlím kladivem origo regulátor, tak se na to těším..



...už několikrát jsem se přesvědčil, že to není jen specialita Italských strojů...tento týden jsem řešil jednu R1 se stejným problémem, ale tam to odnesl bohužel regulátor...

...sice je RSV italský stroj, ale osazení elektriky je Siemens a ten italský pokud vím není

...Ducati mi taky odešlo dobíjení chvilku po záruce a nebil to problém Italů, ale Japonců...alternátor včetně regulace ze Suzuki, tak že je vlastně jedno kdo to vyrobí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 19:51 | Nahoru | #2710
Bači> bači bači ty to všechno pleteš nedává 16v ignitech ale přesně a stabilně 14,3 V těch 16V ti ukazuje budík protože je z toho tak rozhozenej že nevý co ukazovat a co se týče toho co ukazujou budíky je to čistě informativní není nad to pořádně proměřit, jinak co se týče toho statoru tak vás můžu uklidnit nejde to zjistit předem ani se to nijak neprojevý prostě z ničeho nic to lehne projevý se to stejně jako konektor nebo regl a dá se na to přijít jen proměřením odporu na vývodech ze statoru. Odborníci mi prozradili že prý to vynutí a izolaci omrdávaj uplně všichni ať je to lojza nebo pepe, a ty konektory tomu jen pomůžou prý je to vynutí právě náchylný na takovýhle skraty. Jinak já ten konektor zas až tak v háji neměl a vydíš stačilo to. Ale jsem rád mám teď RSV tak najetý že motor vyměním za hodinu a nic už mne fakt nepřekvapí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 20:05 | Nahoru | #2711
Raďas-Kačka> Ajooo já se právě řídil tím co mi ukazují budíky Viděl jsem tam 16 tak pěju píseň o 16nácti.. No každopádně to omrdávají všeci, není nad poctivou práci nějakýho profíka kterej to namotá znovu na koleni a pořádně zaizoluje, pak to musí bejt věčný...

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 20:46 | Nahoru | #2712

Bači píše: Raďas-Kačka> Ajooo já se právě řídil tím co mi ukazují budíky Viděl jsem tam 16 tak pěju píseň o 16nácti.. No každopádně to omrdávají všeci, není nad poctivou práci nějakýho profíka kterej to namotá znovu na koleni a pořádně zaizoluje, pak to musí bejt věčný...



Do kamene tesat! Takový mám zkušenosti i já, s autama. Hovno autorizovanej servis, není nad poctivýho mekánika živnostníka. Já se tady kurva cejtím jak malomocnej, ona mi ta moje milka slouží věrně, nakonec to bude to jediný, co mi z minulýho života zůstane Ale je fakt, že když blbnu celej den na okruhu, baterka je kaput. Dobíjí mi víc, když když běží na volnoběh a se zapnutýma světlama, než když ji honím jak nadmutou kozu celej den na okruhu. Dle chlapů z Ignitechu je to u konfekčních regulátorů normální.

Naposledy editováno 21.04.2013 10:01:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 21:20 | Nahoru | #2713

Raďas-Kačka píše: Bači> bači bači ty to všechno pleteš nedává 16v ignitech ale přesně a stabilně 14,3 V těch 16V ti ukazuje budík protože je z toho tak rozhozenej že nevý co ukazovat a co se týče toho co ukazujou budíky je to čistě informativní není nad to pořádně proměřit, jinak co se týče toho statoru tak vás můžu uklidnit nejde to zjistit předem ani se to nijak neprojevý prostě z ničeho nic to lehne projevý se to stejně jako konektor nebo regl a dá se na to přijít jen proměřením odporu na vývodech ze statoru. Odborníci mi prozradili že prý to vynutí a izolaci omrdávaj uplně všichni ať je to lojza nebo pepe, a ty konektory tomu jen pomůžou prý je to vynutí právě náchylný na takovýhle skraty. Jinak já ten konektor zas až tak v háji neměl a vydíš stačilo to. Ale jsem rád mám teď RSV tak najetý že motor vyměním za hodinu a nic už mne fakt nepřekvapí.



...to máš pravdu, že jsi dneska nevybereš...kvalita jde dnes dost stranou...výrobcům už zdaleka nejde o to, aby jejich výrobky vydržely zbytečně dlouho po záruce ať mají co nejdříve co prodávat

...jenom taková malá pomoc jak co možná minimalizovat závadu spečení zásuvek...pokud je to dle stavu možný stačí proletovat spoje na pinech, jinak nutno dát piny nové...problém spojívá ve špatnym slisování pinu s vodičem a dochází k přechoďákům...stejně se to sere na všech ostatních viz R1/R6 z nedávné doby co jsem měl na dílně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 21:56 | Nahoru | #2714
rupino> vysrat na origo konektory a natáhnout 3 dráty napřímo Altík-regl jak říkal Raďas a je po problému..

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

20.4.2013 v 22:05 | Nahoru | #2715

Bači píše: rupino> vysrat na origo konektory a natáhnout 3 dráty napřímo Altík-regl jak říkal Raďas a je po problému..



...i tak to jde, ale např právě Yamahy to tak mají a moc to nepomáhá...všechno je to o kvalitě spoje a samo čím kratší cesta s minimem propojů znamená menší ztrátu...

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

21.4.2013 v 17:47 | Nahoru | #2716
Kolegové, kdyby jste o někom věděli... Moje rsv je k mání...
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-rsv-1000/aprilia-rsv-1000-504700.html

Pátý ročník RSV srazu

22.4.2013 v 22:23 | Nahoru | #2717
Sakra nemit uz doma Falca, tak bych ji bral hned! Peknej kousek

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

23.4.2013 v 08:03 | Nahoru | #2718
Brachuc vidíš to? A tys mi tvrdil, že už se ti tam nemá co posrat

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

23.4.2013 v 10:27 | Nahoru | #2719

Dzimy píše: Brachuc vidíš to? A tys mi tvrdil, že už se ti tam nemá co posrat


Njn tuhle variantu už si snad ani nepřipouštím...

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

23.4.2013 v 10:38 | Nahoru | #2720

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

23.4.2013 v 16:07 | Nahoru | #2721
jasný vole, všici to prodejte ...
a nechce někdo moji?

Ne, ta moja mi bude ještě chvilu sloužit

A brachu, vyser se, ty vole, na přepáčka a jiný vyfikundace a rač si kup tu motoškolu koňu

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

23.4.2013 v 17:23 | Nahoru | #2722
Dzimy> Enem veméšlím píčoviny nebuj..

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

30.4.2013 v 18:02 | Nahoru | #2723
Plavky sebou,dneska čistili bazén.

Pátý ročník RSV srazu

3.5.2013 v 21:57 | Nahoru | #2724
Už to budeee?

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

12.5.2013 v 14:47 | Nahoru | #2725
Získali jsme větší kapacitu ubytování, pokud si někdo zamluvil spaní v penzionu Ledovec, tak se vleze do Ondráše. Zkuste napsat, kdo přijede.

Jinak cena je v Ondráši domluvena na 216 Kč za osobu/noc, jídlo extra individuálně, snídaně v sobotu a neděli objednaná, upřesní se podle počtu osob.

Naposledy editováno 12.05.2013 15:02:52

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

12.5.2013 v 15:56 | Nahoru | #2726

hudec píše: Získali jsme větší kapacitu ubytování, pokud si někdo zamluvil spaní v penzionu Ledovec, tak se vleze do Ondráše. Zkuste napsat, kdo přijede.

Jinak cena je v Ondráši domluvena na 216 Kč za osobu/noc, jídlo extra individuálně, snídaně v sobotu a neděli objednaná, upřesní se podle počtu osob.


Včerejší domluva po telefonu platí a určitě s brabenečkem dorazíme!

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

12.5.2013 v 22:07 | Nahoru | #2727
I á určitě dorazím Jen mám si to místo na spaní ještě nějak pojistit ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pátý ročník RSV srazu

12.5.2013 v 23:28 | Nahoru | #2728

Bači píše: I á určitě dorazím Jen mám si to místo na spaní ještě nějak pojistit ?


Nemusíš, když tak můj mobil: 602 533 706

(reakce na) Pátý ročník RSV srazu

14.5.2013 v 06:22 | Nahoru | #2729

hudec píše: Nemusíš, když tak můj mobil: 602 533 706



Tak už mu někdo konečně zavolejte do klubu. K

1 reakcí na tento příspěvek Pátý ročník RSV srazu

14.5.2013 v 07:49 | Nahoru | #2730
Já doufám taky dojedu Raďas odemě dostal víc práce, než se zdálo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
práce s kabel guzzidiag - instalace... Aprilia RSV4 Boblbee 12 10.8.2023 v 14:50 honzabiker


TOPlist