1 reakcí na tento příspěvek od jakého výrobce brzdové desky?
Za prvé mám pozitivní a negativní zkušenosti s tímto výrobcem u ocelových kotoučů Sunstar (montovány v prvovýrobě na Transalpa).
Co jsem si ale četl, tak Goldfreny stojí za houby, ale jen ta nejlevnější řada. Ty vyšší jsou prý (jestli se nemýlím) srovnatelné s konkurencí
Tak naopak levná řada AD směs je zcela přívětivá k ocelovému rotoru (zkušenost přes 40 tkm).
Negativní zkušenost mám se směsí S3 racing (zkušenost necelých 20 tkm).
------------------------------------------------------------------------------------------
Mám to podložený vlastní zkušeností "S3 racing" mi sežraly kotouče (nemilá investice do nových). Se směsí AD jsem spokojen, oproti originálu od Nissin nezaznamenány rapidní neduhy (placebo efekt zde nebudu jmenovat). To že pískají se u mě snad ani neprojevilo ač to nevyvracím. Ať je směs od GF jakákoliv mě vydrží (což je značně subjektivní hodnocení) kolem 18 tkm na předku a na zadku kolem 29 tkm.
brzdám zdar
Celkove co jsem otestoval ja a vecinu desek tak i kamosum sracka Golfren stala vzdy za hovno a jakakoliv rada bonus spesl AD smes sezere kotouc a to se vyplati
Jak uz zde psalo par zanlejch soudruhu..nissin ST jasna vec...Nespini nezerou kotoruce nevadnou a brzdi nadherne rovnomerne.
Vice nemam co resit.
Ale to že ti destičky vydržely jen 4000km, to je nějaká závada brzd. To i krosové destičky do bahna by vydržely víc. Destičky v těhle motorkách běžně dávají 20-30 tisíc km.
Buď ti to přibržďuje, nebo se to příčí.
Vyndej brzdové pístky, vyměň těsnící gumičky (u 20 let staré motorky jsou dávno stvrdlé a naboptnalé). Při skládání to potří breoxem, v žádném případě ne vazelínou ani olejem - guma odolná vůči brzdovce není vůbec odolná vůči olejům. Rozeber vodící čepy, vyčisti a namaž je (vazelínou). Plechy a uložení destiček LEHCE potři vazelínou nebo měděnkou. Zkontroluj, zda ti kolo necestuje po ose a zda nemá vůli v ložiskách. Po namontování třmenu zkontroluj, zda ti ho kotouč netlačí ke straně.
Další chyba bývá, že někdo dřív dolil brzdovku a pak při montáži nových tlustých destiček nesundal víčko aby uvolnil tlak. V nádobce je potom přetlak, který furt mírně tlačí na pístky.
A poslední zákeřnost, která se teda vyskytuje spíš u aut než u motorek, naboptnalá guma uvnitř brzdové hadičky. Hadička pak nedovoluje průtok brzdovce. Brzdová pumpa tam tu brzdovku svoji velkou silou protlačí, ale ta pak neodteče zpět, takže se pístky nevrátí a přibržďují.
1 reakcí na tento příspěvek od jakého výrobce brzdové desky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od jakého výrobce brzdové desky?
Naposledy editováno 10.05.2011 20:49:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od jakého výrobce brzdové desky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od jakého výrobce brzdové desky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od jakého výrobce brzdové desky?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VX800 Výfuky Suzuki VX 800 | MonKeyF00T | 2 | 17.11.2022 v 12:27 Hanysmarea |
Suzuki - mechanismus spojky Suzuki VX 800 | AveKT | 26 | 21.7.2022 v 14:39 AveKT |
Oprava VX800 Suzuki VX 800 | Dargen | 1 | 12.4.2021 v 04:37 hondaman1 |
Výkonová restrikce VX800 Suzuki VX 800 | moucan | 15 | 7.9.2020 v 10:41 Kohlstein |
Suzuki VX 800-potřebuji radu Suzuki VX 800 | Kubita | 1 | 22.8.2020 v 15:52 zdenysrx6 |