globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.5.2013 v 19:44 | Nahoru | #691
akmb: Když to střílelo,...to by vypadalo na bohatší směs ne?....takže jsi vyšrouboval ven o půl otáčky-přidal vzduch? Taky jsem dnes zkusil tam odpoledne dát původní 14 zubů kolečko,...měl jsem 15-ctku. Ale asi tam dám zpět tu 15-ctku. Co tam máš vlastně ty?

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.5.2013 v 20:25 | Nahoru | #692
Matess727x> JJ tak to bude. Ja mam puvodni 14zubu a az budu zas jednou menit celou sadu chci zkusit 15 zubu. Rozdil je ale nepatrny??? Co pastviny? Jedes?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.5.2013 v 21:17 | Nahoru | #693
šroubek bohatosti škrtí vzduch, takže utahování=obohacování.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.5.2013 v 21:47 | Nahoru | #694

akmb píše: Matess727x> JJ tak to bude. Ja mam puvodni 14zubu a az budu zas jednou menit celou sadu chci zkusit 15 zubu. Rozdil je ale nepatrny??? Co pastviny? Jedes?


...no mě přijde, že je motor takovej klidnější ve větších rychlostech s tou 15-ctkou kolečkem. Zase ale může více cukat při nízkých rychlostech. U mě to je tak, že se 14-ctkou můžu jet v pohodě v obci na 5-tku/zhruba těch 60km/H a úplně v pohodě se to bez cukání sebere když přidám plyn,...ale s tou 15 je lépe podřadit.

Kdy že jsou ty Pastviny?....edit: už jsem to našel 21. - 22. června. Tak to asi přijedu,...když nebude nějaký na pytel počasí.

Naposledy editováno 15.05.2013 21:54:43

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

19.5.2013 v 10:23 | Nahoru | #695
BoBo1>

Ahoj, psal jsem SZ, o ten padák, pokuď je volný, bych měl zájem.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.5.2013 v 00:24 | Nahoru | #696
Hele,...pán si klidně stahne k propagaci mojí fotku,...http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/chladici-soustava/chladice-oleje/olejovy-chladic-515656.html ...slušnost je se alespoň zeptat.

Naposledy editováno 20.05.2013 00:26:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.5.2013 v 12:29 | Nahoru | #697
Hele delali jste uz nekdo predni tlumice ? jeden mi chcije jen jestli to zvladnu udelat doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.5.2013 v 14:58 | Nahoru | #698

zefl píše: Hele delali jste uz nekdo predni tlumice ? jeden mi chcije jen jestli to zvladnu udelat doma



Čau já dával ševle do servisu. Dva sinerinky čtyři pouzdra a nový ojej, takže celá repase. Vyšlo mě to i s prací celkem na 3000 kaček. Hodnotím to tak středně těžkou opravu, ale já se s tím nechtěl jebat. Olej je sviňa . Ať se dílo daří .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.5.2013 v 19:14 | Nahoru | #699
BoBo1> Já jsem olej měnil a dá se to,nemyslím si že by se to nedalo zvládnout doma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

10.6.2013 v 22:33 | Nahoru | #700
PepaXR> je nekde specifikovano co je tam za olej a kolik ? :) a simerinky jdou vyndat neni na to nejaky figl ? radeji se ptam nez to rozhodim

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.6.2013 v 20:40 | Nahoru | #701
Já simerinky neměnil,ale neměl by to být problém. Ten tip si už nepamatuju,zkusím to zjistit,do každýho tlumiče příjde 0.6 l oleje.

Naposledy editováno 11.06.2013 20:44:26

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.6.2013 v 15:40 | Nahoru | #702
zefl> Mám tam Motorex 10W

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

19.6.2013 v 18:51 | Nahoru | #703
Tak jak to svama vypada?? Kdo se chystate na Pastviny?? Potreboval bych to vedet. Sam se rozhoduji. Nemam v tom zatim vubec jasno

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.6.2013 v 11:26 | Nahoru | #704
Zdravím,
Nevíte kde sehnat přední plastový blatník na fmx 650 ? Viděl jsem jen na originálních dílech za 2500, co je tedy dost peněz.. Kdyby jste někdo věděli nebo možná měli doma budu rád za odpověď :)

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.7.2013 v 22:42 | Nahoru | #705
Zdravim všechny FMXkaře, scháním levej zadní plast - může být i prasklý a zadní světlo - může být i nefunkční - stačí mi kryt.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.7.2013 v 20:10 | Nahoru | #706
Plasty levne se na FMX shaneji spatne spis bych rekl ze se snad ani sehnad nedaji.
Ty svoje praskly sem nechal nakonec svarit a prelakovat.
Nove mensich rozmeru se pohybujou kolem 2500 jak uz psal Mikexx.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.7.2013 v 16:33 | Nahoru | #707
Serizoval jsem ventili a pravy vyfukovy cvakne, kdyz tocim rukou zapalovanim, v servise si poslechl a rikal, ze to neni nic spatnyho, ale co to dela nevedel, motorka jede v pohode ani bych si toho nevsiml kdybych nedelal ty ventily. Dela to normalne nebo je nekde problem.

Asi uz vim mel by to byt dekompresor (ten zvuk na konci)

Naposledy editováno 12.07.2013 17:55:11

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.7.2013 v 20:41 | Nahoru | #708

zefl píše: Serizoval jsem ventili a pravy vyfukovy cvakne, kdyz tocim rukou zapalovanim, v servise si poslechl a rikal, ze to neni nic spatnyho, ale co to dela nevedel, motorka jede v pohode ani bych si toho nevsiml kdybych nedelal ty ventily. Dela to normalne nebo je nekde problem.

Asi uz vim mel by to byt dekompresor (ten zvuk na konci)



přesně tak, je to automatickej dekompresor (přizvedává výfukovej ventil při nízkejch otáčkách vačky - při startu).

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.7.2013 v 12:46 | Nahoru | #709
Taky me napadl dekompresor.

Naposledy editováno 16.07.2013 12:48:39

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.7.2013 v 18:01 | Nahoru | #710
Zdravím všechny FMXáky Chci se zeptat co používáte za olej do motoru? Přišel čas ho vyměnit, tak si nechám poradit Dík

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

27.7.2013 v 14:54 | Nahoru | #711
Castrol GPS 1 10w30

Oprava na 10w40

Naposledy editováno 29.07.2013 20:17:03

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

27.7.2013 v 22:10 | Nahoru | #712

akmb píše: Castrol GPS 1 10w30



třicítku do takovýho vedra???
já dával Motul 5100 10W40...

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.7.2013 v 17:54 | Nahoru | #713
Značka je skoro jedno ale určitě 10w40

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2013 v 20:18 | Nahoru | #714
Sem to opravil. Strilel jsem to od oka a netrefil se no

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2013 v 20:20 | Nahoru | #715
PepaXR> ahoj co kryt uz to ulitlo nebo siho radsi sundal??
ja se k tomu jeste nedostal nastavbe nevim co driv, nebyl jsem ani na tech pastvinach
Ale myslim nanej.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2013 v 21:26 | Nahoru | #716
Zatím drží,tak uvidíme.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.7.2013 v 21:01 | Nahoru | #717
PepaXR> OK

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2013 v 20:37 | Nahoru | #718
Máte někdo zkušenosti s výběrem Blástrů na tuto motorku ?

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

5.8.2013 v 17:35 | Nahoru | #719
Nazdar chlapi, měl bych na Vás prosbu, motorka mi přestala startovat, nehazi jiskru... Zkoušel jsem promerit napětí před civkou, ale při odpojení kabelu z civky jsem si neoznacil původní zapojení. Chtěl bych Vás tedy poprosit, jestli byste někdo nevyzkoušel kde má byt zapojena kostra, jestli na spodní nebo horní kontakt civky. Předem děkuji za odpověď, nebo případně za typy čím by to mohlo byt, že neváží jiskru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.8.2013 v 21:48 | Nahoru | #720
Angoraczech> Zdravím Stop spínač na pravé straně u plynu jsi zkoušel?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist