globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 vs. MG Breva 850
Kurevsky dlouhou dobu váhám nad pořízením stroje a furt nic...

V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky

Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo

Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne . Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...

Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám

edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu


Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 14:50 | Nahoru | #61
VlastíkPlamínek> 1200 Sport je parádní, jenže takovej obsah asi není nic pro mě, netroufám si ale shrnul jsi co jsem potřeboval vědět

Charlie_Kladno> budu o ní dál uvažovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 14:53 | Nahoru | #62

Lion píše: VlastíkPlamínek> 1200 Sport je parádní, jenže takovej obsah asi není nic pro mě, netroufám si ale shrnul jsi co jsem potřeboval vědět

Charlie_Kladno> budu o ní dál uvažovat



nebál bych se toho, má to 110k (?). Ale ten krouťáček

VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 15:03 | Nahoru | #63
pozor, ale guzzinka není žádná lehkonožka chce se to naučit na ní jezdit a sžít se s ní, není pro každého
nakydlit do zatáčky brzda / plyn tak to nee, to spláčeš
ale když ji necháš, aby se ti představila a hlavně nic neuspěchat je to motorka s chováním, které tě buď osloví a nebo od ní jdeš pryč nic mezi
pokud chceš lítat tak vybírej jinde

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 15:05 | Nahoru | #64
Lion> to vis ze dela

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 15:27 | Nahoru | #65
VlastíkPlamínek> 106 k má nová stejně jako 106 Nm nová už je čtyřventil, starší 2V

když vemu Motoráj 2007 (internet zhruba stejně) tak:

Breva 850 76k při 7600ot. a 70 Nm při 6800 ot.
Breva 1100 86k při 7500 ot. 85 Nm 6800 ot.
Sport 1200 95 k při 7.800 ot. 100 Nm při 6 tis.

RendaBK> nemám potřebu jezdit všude co to dá, ani kolínka, ale motorka mě musí bavit

Gonzo> hned je to lepší ale Griso stejně padá

Naposledy editováno 09.05.2011 15:33:01

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 15:43 | Nahoru | #66
potom určitě vyzkoušej brevu 1100, Sportku 1200 a nejlépe sport 1200 4V o menší kubatůře bych neuvažoval, ale pokud je ti 19let tak si vyber asi něco menšího a sportovnějšího, silnější ducati monster nebo tak něco, menší lehčí a hbitější motorku

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 16:07 | Nahoru | #67
RendaBK> za chvilku 20, takže zatim něco menšího s 25 kw a nebo příští rok pokud nevyberu tak rovnou neomezeně

VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 16:42 | Nahoru | #68
Jo a jestli budeš chtít koupit starší Brevu, tak raděj dvouventil, jede líp odspoda a čtyrventil chlastá. I když vše je relativní, mě 1100 bere do 4,5l, čtyrventil dle tvrzení mechanika veme i o 2l víc. Rozdíl ve váze a ovládání mezi 850 a 1100 nepoznáš, akorát 1100 táhne furt. Někdy mám pocit že nezáleží na zařazeným kvaltu ani na otáčkách, prostě táhne furt stejně. Na šestku se dá v pohodě jet od cca 2200 ot, prostě jen tak brblat na pohodu. Na cesty ideál, projedeš celej den a nejseš unavenej.

VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 17:12 | Nahoru | #69
Nechaj si motarda a prikúp turistu, zábavný turista neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 21:44 | Nahoru | #70
právě kuli těm 20ti rokům bych volil litra v důchodu na to mit koule nebudeš... Monster 900 - leda 990 S4R , ten obyč ie si koupil kámoš a dělo to není... tatíkovo TDM je vostřejší a stejně je 86koní málo na u váhu... takže jestli máš ňákou zkušenost, tak se toho neboj... 100 koňovym hornetu mě taky kolikrát chybí zátah... chce to točit a točit... ber objem, jestli chceš blbnout
nebo ne?

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 22:12 | Nahoru | #71
Příbor> nejde až tak o blbnutí, klidně sem turista a jedu si svoje ale tu motorku musím cejtit, musí mě bavit, musí mít nějaký emoce proto spíš asi nějaký 2-vál, nastartuju motorka zaburácí, nasednu rozvibruje se to, bude to ucukaný...pokud uberu plyn zastavim na fleku výkonostně nejel špatně i ten bandit, 150 tam bylo hned, pokládal se dobře, brzdy mohly být ostřejší ale byly dostatečné, ale ten motor mě vyloženě nebavil

VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 23:11 | Nahoru | #72

proto spíš asi nějaký 2-vál, nastartuju motorka zaburácí, nasednu rozvibruje se to, bude to ucukaný...pokud uberu plyn zastavim na fleku

Toto je přesný popis mého SV650, a je t ofakt motka s koulema a zároveň nezáludná nebraň se jí

VFR 800 vs. MG Breva 850

9.5.2011 v 23:57 | Nahoru | #73
Taky bych to viděl na SVo 650ku 03 a výš.Na blbnutí po našich cestách ideální a výkonu má taky dost.VFR 800ku má kámoš tak jsem si ji projel.Motka pěkná,spolehlivá,V-TEC zajímavý,brzdy suprové,na cestování parádní ale... Jak jsem si zvykl na V-Twin tak mě to moc nebavilo i když zvukový projev není špatný na 4vál.Jestli chceš více cestovat jdi do VFRka,jinak SVo 650ka tě určitě bude bavit a zvládneš i nějakou tu turistiku
Není nad vlastní zkušenost,projeď si je a uvidíš...

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 07:43 | Nahoru | #74
chce motorku na cestování o větším objemu a vy mu cpete rozpočtový SV650

no to je gol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 07:49 | Nahoru | #75

VlastíkPlamínek píše: chce motorku na cestování o větším objemu a vy mu cpete rozpočtový SV650

no to je gol



přesně tak ...

VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 11:59 | Nahoru | #76
Lion: kup si MG, hezky se na to kouka a nema to retez

VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 12:51 | Nahoru | #77

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 13:27 | Nahoru | #78

Charlie_Kladno píše: přesně tak ...


Von chce motorku s koulema a charakterem a vy mu cpete Hondu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 13:30 | Nahoru | #79

DMC.motobiker píše: Von chce motorku s koulema a charakterem a vy mu cpete Hondu?



Aspoň nebude pořád v servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 13:40 | Nahoru | #80

Charlie_Kladno píše: Aspoň nebude pořád v servisu


Furt lepší tlačit Italskou mašinu , než jezdit na Japonci...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 14:05 | Nahoru | #81
VlastíkPlamínek> kua, tou Sportkou 1200 si mě nasadil pořádného brouka do hlavy

LukynF.> Ulysses mě popravdě ani nepadl, možná by taky nebyl špatnej, ale aby to nebylo spojení nevýhod co psal Mega-CZ a většího cestáku prostě že by ty kufry omezily toho čiperu v nakedu a na cestování zas ta hřejivost zadního válce, moc krátká stavba atd.

Naposledy editováno 10.05.2011 14:05:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 14:40 | Nahoru | #82

DMC.motobiker píše: Furt lepší tlačit Italskou mašinu , než jezdit na Japonci...



no ne pokud chceš jezdit

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 14:46 | Nahoru | #83
U motorky na cestování není objem rozhodně na škodu. Koukal bych po něčem 1000+, zvlášť když vidím z čeho vybíráš, tak ty 650/750/850 atd. jsou spíš jen takový levnější alternativy - stejná hmotnost, slabší motor a s tím občas i související levnější komponenty, což na ojetý mašině už cenu moc nedělá. Navíc pružnější motor není nikdy na škodu. A začátečník zřejmě nejsi.

E: jinak mě se ta itaslká MG sport taky docela líbí, už asi stárnu :)

tohle by taky mohla být alternativa...

Naposledy editováno 10.05.2011 14:54:51

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 15:04 | Nahoru | #84
Dave81> nj, jenže je rozdíl 120 kg motard s 45 kw a 250 kg s 90 kw... jako přepočet plus mínus stejnej ale furt si myslím jestli to nebude velkej skok BMW jedině Kčko nic jinýho asi nee

Naposledy editováno 10.05.2011 15:06:29

VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 18:09 | Nahoru | #85
Přispěju taky troškou ve prospěch MG.
Mám Brevu 1100, najeto 14 tis km.
Závady: díky špatnýmu alternátoru mi odešla po třech letech baterka - to je fakt. Čekání je u Italů bohužel taky trošku problém. Ale kvůli své guzzince sem si těch pár dnů počkal. Se servisem a dostupností dílů už to není tak hrozný jak to bývávalo, ale super to určitě není.
Jinak Breva 1100 mi nepřipadá moc na blbnutí, je těžká. Tohle moto se mi osvědčilo na dlouhé výlety, zejména s batůžkem který jen vrněl blahem. Spotřeba do 6 litrů, posez pohodlnej, vibrace suprový - tohle na tom miluju asi nejvíce, kromě zrcátek - v těch vidím jen rozmazaný čmouhy.

Za mě hodnotím na výbornou. Na blbnutí bych si vzal asi lehký enduro, ale na ježdění po silnicích "na kochačku" je guzzinka jedničkou.

A jestli 1100 nebo 850, nevidím v tom rozdíl, nebál bych se ani jednoho.
Osobně bych si ale ještě k Brevě pořídil Griso 850 na odpolední projížky k "očištění" hlavy.

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 18:14 | Nahoru | #86

Charlie_Kladno píše: no ne pokud chceš jezdit


Však na Italce dáš klidně oboje...

Lion> Čoveče, já si myslím, že to není žádnej až tak extra skok... Výkon kolem sta koní přece ještě není žádná raketa! V utočeném vysavači to sice nemusí být žádná extra zábava - tedy pokud tě přímo nebaví točit motor až do bláznění a mít z toho pocit závodníka - pak by to byl naopak ideál , ale ve dvouválu s obsahem kolem litru se s tím dá už celkem slušně pobavit! Mně to třeba docela stačí , i když je jasné, že žádná velká střela to není... Buell, MG, Ducati - všechno je si myslím dobrá volba! A pokud chceš něco trochu slabšího, tak bych šel do Monstera 900, kterej jede a tahá náhodou už hodně pěkně, je lehoučkej, spolehlivej, levnej na provoz, je to naprosto univerzální stroj na blbnutí i na kochačku a pro hodně lidí je to srdcovka... Jen u Ducati je dobrý moc nekoukat na tacho, protože u nich ukazuje přesně a tak se může zdát, že to moc nejede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 18:32 | Nahoru | #87

Lion píše: VlastíkPlamínek> kua, tou Sportkou 1200 si mě nasadil pořádného brouka do hlavy



na Sport1200 jsem jel v Kořenově a fakt mi to chytlo. Pohodlný ale sportovní posez, váha na předku, luxusní chraplák z laufu (jak na to dostali Ečko nechápu). Je to velký, je to těžký, ale nechutně zábavný

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 18:41 | Nahoru | #88
VlastíkPlamínek> no a teprva ty Mistraly by mě zajmalo jestli ty maj homologaci asi počkám na Sportku

edit. tak dle yshopu maj



Naposledy editováno 10.05.2011 18:47:48

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 18:46 | Nahoru | #89
VFR 800 je dobrá volby, dá se na ní cestovat, když vezmeš za plyn tak jede , na cestě se chová dobře, skvělé brzdy a baťoch přežije i delší cestu.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

10.5.2011 v 18:50 | Nahoru | #90
němci dělaj BOSS laufy.... 2-1-2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 24 29.11.2023 v 19:35 konas89


TOPlist