V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky
Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo
Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne . Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...
Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám
edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu
Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Charlie_Kladno> budu o ní dál uvažovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VlastíkPlamínek> 1200 Sport je parádní, jenže takovej obsah asi není nic pro mě, netroufám si ale shrnul jsi co jsem potřeboval vědět
Charlie_Kladno> budu o ní dál uvažovat
nebál bych se toho, má to 110k (?). Ale ten krouťáček
nakydlit do zatáčky brzda / plyn tak to nee, to spláčeš
ale když ji necháš, aby se ti představila a hlavně nic neuspěchat je to motorka s chováním, které tě buď osloví a nebo od ní jdeš pryč nic mezi
pokud chceš lítat tak vybírej jinde
když vemu Motoráj 2007 (internet zhruba stejně) tak:
Breva 850 76k při 7600ot. a 70 Nm při 6800 ot.
Breva 1100 86k při 7500 ot. 85 Nm 6800 ot.
Sport 1200 95 k při 7.800 ot. 100 Nm při 6 tis.
RendaBK> nemám potřebu jezdit všude co to dá, ani kolínka, ale motorka mě musí bavit
Gonzo> hned je to lepší ale Griso stejně padá
Naposledy editováno 09.05.2011 15:33:01
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
nebo ne?
Není nad vlastní zkušenost,projeď si je a uvidíš...
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
no to je gol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
VlastíkPlamínek píše: chce motorku na cestování o větším objemu a vy mu cpete rozpočtový SV650
no to je gol
přesně tak ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Charlie_Kladno píše: přesně tak ...
Von chce motorku s koulema a charakterem a vy mu cpete Hondu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
DMC.motobiker píše: Von chce motorku s koulema a charakterem a vy mu cpete Hondu?
Aspoň nebude pořád v servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Charlie_Kladno píše: Aspoň nebude pořád v servisu
Furt lepší tlačit Italskou mašinu , než jezdit na Japonci...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
LukynF.> Ulysses mě popravdě ani nepadl, možná by taky nebyl špatnej, ale aby to nebylo spojení nevýhod co psal Mega-CZ a většího cestáku prostě že by ty kufry omezily toho čiperu v nakedu a na cestování zas ta hřejivost zadního válce, moc krátká stavba atd.
Naposledy editováno 10.05.2011 14:05:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
DMC.motobiker píše: Furt lepší tlačit Italskou mašinu , než jezdit na Japonci...
no ne pokud chceš jezdit
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
E: jinak mě se ta itaslká MG sport taky docela líbí, už asi stárnu :)
tohle by taky mohla být alternativa...
Naposledy editováno 10.05.2011 14:54:51
Mám Brevu 1100, najeto 14 tis km.
Závady: díky špatnýmu alternátoru mi odešla po třech letech baterka - to je fakt. Čekání je u Italů bohužel taky trošku problém. Ale kvůli své guzzince sem si těch pár dnů počkal. Se servisem a dostupností dílů už to není tak hrozný jak to bývávalo, ale super to určitě není.
Jinak Breva 1100 mi nepřipadá moc na blbnutí, je těžká. Tohle moto se mi osvědčilo na dlouhé výlety, zejména s batůžkem který jen vrněl blahem. Spotřeba do 6 litrů, posez pohodlnej, vibrace suprový - tohle na tom miluju asi nejvíce, kromě zrcátek - v těch vidím jen rozmazaný čmouhy.
Za mě hodnotím na výbornou. Na blbnutí bych si vzal asi lehký enduro, ale na ježdění po silnicích "na kochačku" je guzzinka jedničkou.
A jestli 1100 nebo 850, nevidím v tom rozdíl, nebál bych se ani jednoho.
Osobně bych si ale ještě k Brevě pořídil Griso 850 na odpolední projížky k "očištění" hlavy.
Charlie_Kladno píše: no ne pokud chceš jezdit
Však na Italce dáš klidně oboje...
Lion> Čoveče, já si myslím, že to není žádnej až tak extra skok... Výkon kolem sta koní přece ještě není žádná raketa! V utočeném vysavači to sice nemusí být žádná extra zábava - tedy pokud tě přímo nebaví točit motor až do bláznění a mít z toho pocit závodníka - pak by to byl naopak ideál , ale ve dvouválu s obsahem kolem litru se s tím dá už celkem slušně pobavit! Mně to třeba docela stačí , i když je jasné, že žádná velká střela to není... Buell, MG, Ducati - všechno je si myslím dobrá volba! A pokud chceš něco trochu slabšího, tak bych šel do Monstera 900, kterej jede a tahá náhodou už hodně pěkně, je lehoučkej, spolehlivej, levnej na provoz, je to naprosto univerzální stroj na blbnutí i na kochačku a pro hodně lidí je to srdcovka... Jen u Ducati je dobrý moc nekoukat na tacho, protože u nich ukazuje přesně a tak se může zdát, že to moc nejede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VlastíkPlamínek> kua, tou Sportkou 1200 si mě nasadil pořádného brouka do hlavy
na Sport1200 jsem jel v Kořenově a fakt mi to chytlo. Pohodlný ale sportovní posez, váha na předku, luxusní chraplák z laufu (jak na to dostali Ečko nechápu). Je to velký, je to těžký, ale nechutně zábavný
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |