globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
Koupil jsem si ojeté BMW R1150GS, rv. 2000, najeto 66500 km, po třetím majiteli, přičemž ten poslední podle jeho slov na motorce najezdil okolo 20 000km a moto pravidelně servisoval.

Cestou od prodejce domů jsem držel cestovní rychlost 120 - 140 km/h. Po cca. 100km, viz fotka přístrojové desky se motorka se po ubrání plynu na rovince lehce rozvlnila, myslel jsem nejdřiv že je rozbitá silnice. Přidal jsem a znovu ubral, motorka se rozvlnila víc. Došlo mi že to asi nebude silnici ale motorkou, pustil jsem plyn a chystal se zajet ke kraji, ale v tu chvíli už kolo upadlo úplně a z rychlosti cca 120 km/h jsem zastavil viz. fotky. Celé se to odehrálo behěm cca 30 vteřin. Všimněte si viditelné brzdné dráhy na jednom z obrázků. Dálnice byla naštěstí prázdná, ještě o metr dál a jel bych domů nohama napřed naporcován o svodidla.

Víc fotek v 8Mpix rozlišení na tomto odkazu:

http://www.uloz.to/8830733/nehoda-rar

heslo do archivu: BMW

Moto jsem majiteli samozřejmě ihned vrátil.

Jdu zapít druhé narozeniny.







Naposledy editováno 01.05.2011 12:46:51

2 reakcí na tento příspěvek BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo

2.5.2011 v 15:27 | Nahoru | #1
Zajímalo by mě, kdo si koupí cestovní R1150GS, nic na něm nenajede a prodá ho dál. Takhle 3 majitelé po sobě, celkově trapných 66 tis. za 11 let.
Typuji, že na tachometru je 66, ale najeto 166 nebo 266 tisíc, zadní kolo bylo kvůli přezouvání sundáváno 10x-15x a každej druhej servisák používá na vše od M10 vejš jedině pneumatický šroubovák a s nastavením jeho síly, pokud je to vůbec možné, nikdy neztrácí čas.
Výsledek je podobně jako na autech dokurvený závit děr i šroubů, které nikdy nikdo neřeší, dokud se tam ten stržený šroub neprotáčí volně.

(reakce na) BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo

2.5.2011 v 15:31 | Nahoru | #2

Deadman píše: Typuji, že na tachometru je 66, ale najeto 166 nebo 266 tisíc, zadní kolo bylo kvůli přezouvání sundáváno 10x-15x a každej druhej servisák používá na vše od M10 vejš jedině pneumatický šroubovák a s nastavením jeho síly, pokud je to vůbec možné, nikdy neztrácí čas.
Výsledek je podobně jako na autech dokurvený závit děr i šroubů, které nikdy nikdo neřeší, dokud se tam ten stržený šroub neprotáčí volně.

Tenhle bavorák má šestimístné počitadlo, takže to přetočení o řád statisíců nepřipadá v úvahu. Stočil to leda někdo úmyslně. Jinak si myslím, že ta příčina bude tak nějak, jak to popisuješ.

(reakce na) BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo

2.5.2011 v 15:57 | Nahoru | #3

Deadman píše: Zajímalo by mě, kdo si koupí cestovní R1150GS, nic na něm nenajede a prodá ho dál. Takhle 3 majitelé po sobě, celkově trapných 66 tis. za 11 let.
Typuji, že na tachometru je 66, ale najeto 166 nebo 266 tisíc, zadní kolo bylo kvůli přezouvání sundáváno 10x-15x a každej druhej servisák používá na vše od M10 vejš jedině pneumatický šroubovák a s nastavením jeho síly, pokud je to vůbec možné, nikdy neztrácí čas.
Výsledek je podobně jako na autech dokurvený závit děr i šroubů, které nikdy nikdo neřeší, dokud se tam ten stržený šroub neprotáčí volně.



jj tak nejak bych to videl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer


TOPlist