Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.4.2018 v 23:51 | Nahoru | #1

SVSkritek píše: ... Je treba dobre, ze uz se nevyplati prodat trabanta, Skodu 120 apod.



To jako proč? Jakej je rozdíl mezi tím, jestli třeba Favorita nebo Filcku dojezdí původní majitel, nebo student jako svoje první auto? Škodlivin to vyprodukuje stejně, ať to dojezdí kdokoliv. Tyhle auta nemaj lidi, co by je hodili do šrotu před tím, než se rozpadnou. Navíc se tím jen zazdí obnova aut v nejnižší cenové.
Mám Sierru (rv.91), kterou jsem si koupil za první výplatu na 5 let, že si pak koupím lepší auto. To sice mám, ale Sierru si nechávám už 12 let jako otloukánka na denní ježdění. Kvůli ekopoplatku je už dávno neprodejná. Do šrotu to hodit nemůžu, po 12 letech to pro mě už dávno není spotřebák. Technická nás ani následující roky nerozdělí, vždy dokážu zase další kus spodku vyvařit tak aby to prošlo. Navíc je to auto z počátku 90tých let, tedy nic se na něm nekazí, je spolehlivé a má životnost zhruba milión km.

Tedy díky ekovýpalnému denně jezdí auto, co bych jinak už 7 let neměl a nejspíš by už 3 roky neexistovalo.

Na Tráboše a stodváci zapomeň. Ty co ještě existují, se dnes prodávají za těžké prachy jako "veterán", tam ekovýpalné nehraje roli.

Naposledy editováno 14.04.2018 23:52:34

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.4.2018 v 16:21 | Nahoru | #2

Deadman píše: To jako proč? Jakej je rozdíl mezi tím, jestli třeba Favorita nebo Filcku dojezdí původní majitel, nebo student jako svoje první auto? Škodlivin to vyprodukuje stejně, ať to dojezdí kdokoliv. Tyhle auta nemaj lidi, co by je hodili do šrotu před tím, než se rozpadnou. Navíc se tím jen zazdí obnova aut v nejnižší cenové.
Mám Sierru (rv.91), kterou jsem si koupil za první výplatu na 5 let, že si pak koupím lepší auto. To sice mám, ale Sierru si nechávám už 12 let jako otloukánka na denní ježdění. Kvůli ekopoplatku je už dávno neprodejná. Do šrotu to hodit nemůžu, po 12 letech to pro mě už dávno není spotřebák. Technická nás ani následující roky nerozdělí, vždy dokážu zase další kus spodku vyvařit tak aby to prošlo. Navíc je to auto z počátku 90tých let, tedy nic se na něm nekazí, je spolehlivé a má životnost zhruba milión km.

Tedy díky ekovýpalnému denně jezdí auto, co bych jinak už 7 let neměl a nejspíš by už 3 roky neexistovalo.

Na Tráboše a stodváci zapomeň. Ty co ještě existují, se dnes prodávají za těžké prachy jako "veterán", tam ekovýpalné nehraje roli.


Tak Tvuj pripad je dost specifickej tim, ze si to umis vyvarit. Kdyz normalnim lidem reknou za vyvareni desitku a vic a prodat to nejde,tak to radsi hodej do srotu.
A tohle by prave resilo to, kdyby se platilo kazdej rok za to EURO 0,1,2 . Ktery nemaj limity na oxidy dusiku a uhlovodiky (benzin)

Naposledy editováno 15.04.2018 17:37:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist