1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
maras píše: Na co si dát pozor u 320i ( M54B22) E46. Je to sice nejmenší R6, ale 330i ani 325i v Touringu se v rozumném stavu nedá sehnat
Dá, ale za odpovídající obnos.
Jinak jsou ty auta stejný, čili pohlídat si to samý co u 330i. Hlavně asi korozi a krpy v elektrice, jinak se dá všecko poměrně snadno a ani né moc draze vyřešit.
S motorem M54 už to asi bude mít vyztužený kotvící body zadní nápravy, ale i tak bych tam kouknul, u kombála zadní pružiny jestli jsou komplet, a pak klasika co je na podvozku na kaši, přední ramena, zadní ramena (jsou dost opomíjený, zpravidla to má vakl v horním kuláči), jak je na tom spojka/dvouhmota, chladič jestli nemá smajlíka, kouknout přes víčko oleje jak moc je ten motor zamrdanej kvůli longlife, jestli separátor drží podtlak a nemá uhnilý hadice, disa jestli nerachtá (což teda ještě nemusí znamenat že je ok) vanos jestli nerachtá kolem 2tis, no a pokud máš možnost tak kouknout na diagnostiku, hlavně na fuel trim.
Každopádně to jsou spíš jen takový argumenty pro vyjednávání o ceně, stejně do toho nasypeš (můžeš si akorát vybrat jestli hned a preventivně, nebo až se to rozbije daleko od domova), naštěstí je tohle auto jako lego.
Ed.: A jelikož chceš kombíka, tak to má bejt asi auto na práci spíš než pro radost - v tom případě si kup radši oktávku nebo pašíka, E46 je k ničemu a je to díra na peníze
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 16.08.2017 08:40:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Dá, ale za odpovídající obnos.
Jinak jsou ty auta stejný, čili pohlídat si to samý co u 330i. Hlavně asi korozi a krpy v elektrice, jinak se dá všecko poměrně snadno a ani né moc draze vyřešit.
S motorem M54 už to asi bude mít vyztužený kotvící body zadní nápravy, ale i tak bych tam kouknul, u kombála zadní pružiny jestli jsou komplet, a pak klasika co je na podvozku na kaši, přední ramena, zadní ramena (jsou dost opomíjený, zpravidla to má vakl v horním kuláči), jak je na tom spojka/dvouhmota, chladič jestli nemá smajlíka, kouknout přes víčko oleje jak moc je ten motor zamrdanej kvůli longlife, jestli separátor drží podtlak a nemá uhnilý hadice, disa jestli nerachtá (což teda ještě nemusí znamenat že je ok) vanos jestli nerachtá kolem 2tis, no a pokud máš možnost tak kouknout na diagnostiku, hlavně na fuel trim.
Každopádně to jsou spíš jen takový argumenty pro vyjednávání o ceně, stejně do toho nasypeš (můžeš si akorát vybrat jestli hned a preventivně, nebo až se to rozbije daleko od domova), naštěstí je tohle auto jako lego.
Ed.: A jelikož chceš kombíka, tak to má bejt asi auto na práci spíš než pro radost - v tom případě si kup radši oktávku nebo pašíka, E46 je k ničemu a je to díra na peníze
Hmm, včera jsem to dovezl. Z elektriky funguje všechno, nehnije, DISA po opravě, VANOS přetěsněný, separátor nový, chlápek se o to celkem staral. Na diag sem to neměl, žádný vánoční stromeček na budíkách. Občas se stane, že při vyřazení otáčky spadnou tak na 600ot/min. ale pak se zase vyhoupnou trošku výše a drží, tak nevím, jestli to je vlastnost nebo chyba...
edit: Jinak co to je odpovídající obnos, to by mě zajmalo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 17.08.2017 23:20:20