Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.8.2017 v 08:36 | Nahoru | #1

maras píše: Na co si dát pozor u 320i ( M54B22) E46. Je to sice nejmenší R6, ale 330i ani 325i v Touringu se v rozumném stavu nedá sehnat



Dá, ale za odpovídající obnos.

Jinak jsou ty auta stejný, čili pohlídat si to samý co u 330i. Hlavně asi korozi a krpy v elektrice, jinak se dá všecko poměrně snadno a ani né moc draze vyřešit.

S motorem M54 už to asi bude mít vyztužený kotvící body zadní nápravy, ale i tak bych tam kouknul, u kombála zadní pružiny jestli jsou komplet, a pak klasika co je na podvozku na kaši, přední ramena, zadní ramena (jsou dost opomíjený, zpravidla to má vakl v horním kuláči), jak je na tom spojka/dvouhmota, chladič jestli nemá smajlíka, kouknout přes víčko oleje jak moc je ten motor zamrdanej kvůli longlife, jestli separátor drží podtlak a nemá uhnilý hadice, disa jestli nerachtá (což teda ještě nemusí znamenat že je ok) vanos jestli nerachtá kolem 2tis, no a pokud máš možnost tak kouknout na diagnostiku, hlavně na fuel trim.
Každopádně to jsou spíš jen takový argumenty pro vyjednávání o ceně, stejně do toho nasypeš (můžeš si akorát vybrat jestli hned a preventivně, nebo až se to rozbije daleko od domova), naštěstí je tohle auto jako lego.

Ed.: A jelikož chceš kombíka, tak to má bejt asi auto na práci spíš než pro radost - v tom případě si kup radši oktávku nebo pašíka, E46 je k ničemu a je to díra na peníze

Naposledy editováno 16.08.2017 08:40:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.8.2017 v 23:18 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Dá, ale za odpovídající obnos.

Jinak jsou ty auta stejný, čili pohlídat si to samý co u 330i. Hlavně asi korozi a krpy v elektrice, jinak se dá všecko poměrně snadno a ani né moc draze vyřešit.

S motorem M54 už to asi bude mít vyztužený kotvící body zadní nápravy, ale i tak bych tam kouknul, u kombála zadní pružiny jestli jsou komplet, a pak klasika co je na podvozku na kaši, přední ramena, zadní ramena (jsou dost opomíjený, zpravidla to má vakl v horním kuláči), jak je na tom spojka/dvouhmota, chladič jestli nemá smajlíka, kouknout přes víčko oleje jak moc je ten motor zamrdanej kvůli longlife, jestli separátor drží podtlak a nemá uhnilý hadice, disa jestli nerachtá (což teda ještě nemusí znamenat že je ok) vanos jestli nerachtá kolem 2tis, no a pokud máš možnost tak kouknout na diagnostiku, hlavně na fuel trim.
Každopádně to jsou spíš jen takový argumenty pro vyjednávání o ceně, stejně do toho nasypeš (můžeš si akorát vybrat jestli hned a preventivně, nebo až se to rozbije daleko od domova), naštěstí je tohle auto jako lego.

Ed.: A jelikož chceš kombíka, tak to má bejt asi auto na práci spíš než pro radost - v tom případě si kup radši oktávku nebo pašíka, E46 je k ničemu a je to díra na peníze



Hmm, včera jsem to dovezl. Z elektriky funguje všechno, nehnije, DISA po opravě, VANOS přetěsněný, separátor nový, chlápek se o to celkem staral. Na diag sem to neměl, žádný vánoční stromeček na budíkách. Občas se stane, že při vyřazení otáčky spadnou tak na 600ot/min. ale pak se zase vyhoupnou trošku výše a drží, tak nevím, jestli to je vlastnost nebo chyba...

edit: Jinak co to je odpovídající obnos, to by mě zajmalo

Naposledy editováno 17.08.2017 23:20:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist