Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.12.2023 v 09:11 | Nahoru | #1

assassin píše: jakej pruser myslis? ty brzdy? treba veskery silnejsi motorizace u oktavky1 maji nedostatecne brzdy a v podstate i podvozek uz z tovarny... zjisti se to pomerne rychle ve chvili kdy zacnes jezdit mimo zakonem stanovene limity.

to same se stane u bawa s brzdama ze slabsi verze, ale i u 330i ... jen o neco pozdejs.



To co napsal Dr.DNA01 o motorech je mimo, nic ve zlym (neznalost, spatne info, co ja vim), ale zrovna, ze ty budes hanit bawo brzdy a neprimo je srovnavat s Ovci?

Me u techto neofiko prestaveb vadi nejvic, ze si to pak koupi nekdo, kdo chce nakupovat dily podle VIN a vsechno je jinak.. Co se jizdnich vlastnosti tyce, tak bych to zas tak nedramatizoval. Pocitove jedou ty ctyrvalce skoro lip, nez sestihrnky. A sestivalec ma zas takovou charakteristiku, ze je "zlej" az od 5,5 do 7,5 tis otacek. Tak je vetsinou fuk, co je u techto aut pod kapotou.



Zato se daly vyzkoušet brzdy. Ty vynikají okamžitým maximálním účinkem, který neslábne ani po několika opakováních. Brzdná dráha ze stokilometrové rychlosti se studenými brzdami byla na špičkové hodnotě 36,5 metru (Porsche 911 - 36 m)

Bawo brzdy jsou v beznem provozu fakt dobry. U Ovce III a IV s tdi je bezne prehraju i na okresce Vysociny, ale u bawa fakt ne. Na okruhu ano, ale vadne vsechno do 3 kol.

Jinak na inzercich se objevuji e30/36/46 s V8 a za me je to naprosta kycovina, co ma maximalne smysl (pro svoje negativa i pozitiva) u drift specialu. Legalne to samoze zapsat nejde. V dnesni dobe nezapises do TP ani druhy rozmer pneu s vyssim profilem u motorky. Bavim se teda v ofiko rovine (ja mam u 999s v TP 180/60 kvuli SC, co jezdim).

Co se dela, je ta zamena L4 za L4 nebo L6 za L6, ale i tak to musis mit na stk osetreny. Ano, laicky to nejde rozeznat, ale dnes strasne do vseho stouraji a o "swapech" moc dobre vi. Za me je to ale taky hovadina, z vyse uvedenych duvodu ve vlakne (jinak postaveny auto pro 320 a 328/330).
Na motorizaci krute zalezi, ne jak tu bylo psano, strasnej rozdil mezi 320/323/325 a 328/330 (dle typu e36/46), ale urcite bych nesel cestou prestavby, pokud by se nejednalo o nejaky vesnicky autošťouch nebo drift.

To jsou pak nazory lidi, co si koupi socku 320 a mluvi, co je na tech bawech tak ridicskeho. Jsou to uplne jina auta nez ve vrcholovych motorizaci s podvozkovym paketem a pak jsou eMka, co jsou zase uplne jiny level.

Porad neni problem koupit 328/330 nebo m3, ale opravdu pekne a zajimave kusy, jsou za penize celkem mimo, ale takovy je trh.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.12.2023 v 19:58 | Nahoru | #2
SLEEPER> Jde legalizovat přestavba z I4 na I6. Řeší to Cebia:

Jelikož se jedná o výměnu R4 (N46B18) za R6 (M54B25), tak se musí jednat již o přestavbu.

V tomto případě je k výměně motoru nutné udělat i kompletní výměnu podvozkové skupiny (ramena, tlumiče, pérování, komplet brzdy…).

V podstatě jde o to, aby to bylo kompletně přestavěno na verzi 325ti.

Poté musí projít vozidlo kontrolou v autorizovaném servise BMW, že je vše uděláno správně a následně můžeme vystavit vyjádření k přestavbě a všem změnám v TP, které jsou s tímto spojeny, včetně vydání doplňkového typového štítku.

Pokud se rozhodnete k této přestavbě, potřebuji zaslat sken/foto velkého TP. Zaslat jméno s adresou na koho bude vyjádření vystaveno.

Typ motoru, který chcete instalovat (musí být použit ze stejná typové řady). Potvrzení ze servisu o kontrole.

Cena za vyjádření a doplňkový štítek je 6 050 Kč vč. DPH.



Za mě naopak dost smysluplná varianta v dnešní době, pokud z toho člověk nechce mít echt veterána, tak snáz koupí zachovalou vydechlinu a pak přestaví. Ale samozřejmě to není pro BFU.
Schvalují ale jen to co se továrně montovalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist