Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.8.2023 v 16:42 | Nahoru | #1

SLEEPER píše: 17.7. jsem si vyzvedl Ovci4 z autosalonu. jezdim tak, abych nikoho neomezoval, nedejboze nezdrzoval a hlavne nepouzivam brzdu.
Spotreba od novoty, ale dnes treba 320km za 3,8, pomalu to jde dolu i dlouhodobe (2.0TDi 85KW manual combi)



Tak to je super toto zkrátka nafta je v tomhle úplně top
A ten tvar Octy sám o sobě je 2x líp aerodyno než vysoká krátká Fábka, takže plus.. Co bude minus, bude tvá váha pro ježdění po městě - semafory, rozjet zastavit pořád dokola.. A připočítej močůvku co potřebuješ..
A hlavně ten rozdíl v pořizovací ceně - kolik by tě ta tvá stála s dsgčkem -?
My dali 242, za actually stav nová zajetá v tehdejší full výbavě

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.8.2023 v 17:34 | Nahoru | #2

oxygen píše: Tak to je super toto zkrátka nafta je v tomhle úplně top
A ten tvar Octy sám o sobě je 2x líp aerodyno než vysoká krátká Fábka, takže plus.. Co bude minus, bude tvá váha pro ježdění po městě - semafory, rozjet zastavit pořád dokola.. A připočítej močůvku co potřebuješ..
A hlavně ten rozdíl v pořizovací ceně - kolik by tě ta tvá stála s dsgčkem -?
My dali 242, za actually stav nová zajetá v tehdejší full výbavě



Moje vaha je +/- 78Kg, to zas takova raketa neni.
I po meste a s mocuvkou to takhle jezdi (je to kombinace mesta/okresek/dalnice). Pri klidne jizde radim dost brzy a prakticky nemackam plyn, jen ladim tempomat.
S dsg nevim, ale tohle je za 750 vc. dph a je to celkem obyc motor, manual, jen trochu lepsi vybava, ale nic extra. Cenovka mne prijde silena (RS startuje na 1,1M).
Aerodynamika lepsi je, ale treba na volnobeh to zere vic jak O3 i kdyz vypnu klimu.
Da se takhle jezdim, ale s dsg bych tu spotrebu nedal. Porad radim, dopredu podrazuju, vyrazuju, vychytavam si aktivni/pasivni energii

Motor na okreskach trvale podtacim, ale i tak jsem rychlejsi nez ostatni, pac to posilam do zatacek. Jak to dostanu na 4,0 od novoty, vyprdnu se na tuhle ecorally :))

e: V bawu a na ducati spotrebu samoze vuuuubec neresim, naopak :)

Naposledy editováno 30.08.2023 17:35:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist