1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Pet1970> jasny, prave se vrátilo ze slovace, slaby dve nadrze, ale leti to i s tou rakvi dve kila celou cestu
(mrknul jsem tam vecer na to origo diag a na prvni pohled mi nesedi hodnota co leze z lambdy, na volnobeh 0 - ma byt 1.5-4nebo tak neco a rozdil tlaku na DPF na volnobeh kolem nuly a mel by byt kolem 4hPa, jinak hodnoty pak lezou nahoru pri pridani plynu... ale minimalne je to podezrele... budu se tim zabejvat az bude chvili casu v tydnu. KO dvouhmota, takze tu vymenim urcite, tlumice nevim, auto sedi jak pribite, ale cas by uz mely, jsou tam dele nez ty originalni...)
nejspis to tam z nakyho duvodu leje vic nafty, auto totiz v nizkejch jede jak debil... na jedna, dva to porad hrabe a to mam sportovni - lepive 225 pneu...
Psal jsi že spotřeba na palubce nesedí s reálnou, při tom to jede, to znamená že ta nafta navíc tam jde mimo to co požaduje ECU, to můžou dělat jen tři věci, tlak v railu je jiný než načítá ECU,,pomalé'' vstřiky, nebo vadná jednotka. V nízkým zatížení to rozděluje dávku na víc sekcí než v plným, máš možnost v té tvé diagnostice zobrazit balancing zrychlení kliky z čidla otáček?
nevim co to cislo u lambda znamena, ale jestli tam ma byt na volnobeh 1.5 a vic .. a je tam nula, skoro to vypada, ze je to moc bohate? proc to ale nehlasi jako chybu...
na vstriky podezreni mam. tlak v railu - muzu vymenit senzor. jednotku bych nerad ... nakodovat tam neco jineho nebude uplne easy...
slysel jsem i historky o tom kdy mrtva dvouhmota ovlivnovala senzor na klice a delalo to blbosti. Za urcitych podminek, kdyz na neutral pridam a necham spadnout otacky tak slysim kovove tuknuti - muj odhad je prave ta dvojhmota...
blby, je ze na tom aute ma vse 400+ tis, pak se tezko neco hleda, kdyz je vse lehce mimo tolerance...