globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.5.2023 v 20:26 | Nahoru | #1
Pet1970> jasny, prave se vrátilo ze slovace, slaby dve nadrze, ale leti to i s tou rakvi dve kila celou cestu

(mrknul jsem tam vecer na to origo diag a na prvni pohled mi nesedi hodnota co leze z lambdy, na volnobeh 0 - ma byt 1.5-4nebo tak neco a rozdil tlaku na DPF na volnobeh kolem nuly a mel by byt kolem 4hPa, jinak hodnoty pak lezou nahoru pri pridani plynu... ale minimalne je to podezrele... budu se tim zabejvat az bude chvili casu v tydnu. KO dvouhmota, takze tu vymenim urcite, tlumice nevim, auto sedi jak pribite, ale cas by uz mely, jsou tam dele nez ty originalni...)

nejspis to tam z nakyho duvodu leje vic nafty, auto totiz v nizkejch jede jak debil... na jedna, dva to porad hrabe a to mam sportovni - lepive 225 pneu...

Naposledy editováno 13.05.2023 20:34:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.5.2023 v 21:57 | Nahoru | #2
assassin> pokud by chtěl PCM regenerovat dpf tak za klidné jízdy se zvýší lehce spotřeba a pokud regeneruje z nějakého důvodu často tak spotřeba stoupne o dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.5.2023 v 23:59 | Nahoru | #3

assassin píše: Pet1970> jasny, prave se vrátilo ze slovace, slaby dve nadrze, ale leti to i s tou rakvi dve kila celou cestu

(mrknul jsem tam vecer na to origo diag a na prvni pohled mi nesedi hodnota co leze z lambdy, na volnobeh 0 - ma byt 1.5-4nebo tak neco a rozdil tlaku na DPF na volnobeh kolem nuly a mel by byt kolem 4hPa, jinak hodnoty pak lezou nahoru pri pridani plynu... ale minimalne je to podezrele... budu se tim zabejvat az bude chvili casu v tydnu. KO dvouhmota, takze tu vymenim urcite, tlumice nevim, auto sedi jak pribite, ale cas by uz mely, jsou tam dele nez ty originalni...)

nejspis to tam z nakyho duvodu leje vic nafty, auto totiz v nizkejch jede jak debil... na jedna, dva to porad hrabe a to mam sportovni - lepive 225 pneu...



Psal jsi že spotřeba na palubce nesedí s reálnou, při tom to jede, to znamená že ta nafta navíc tam jde mimo to co požaduje ECU, to můžou dělat jen tři věci, tlak v railu je jiný než načítá ECU,,pomalé'' vstřiky, nebo vadná jednotka. V nízkým zatížení to rozděluje dávku na víc sekcí než v plným, máš možnost v té tvé diagnostice zobrazit balancing zrychlení kliky z čidla otáček?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist