globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 13:49 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: FiZzeR> Jak vidíš, vše je nahraditelné 507 (až na ty dva).





... kterej mám zrovna já Akorát nevím, jestli měnili celej motor, nebo jenom spodek. Každopádně 505.01 by měla být jistota, i když je s C3 (a měnit častějc)? Když nemám DPF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 14:26 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: ... kterej mám zrovna já Akorát nevím, jestli měnili celej motor, nebo jenom spodek. Každopádně 505.01 by měla být jistota, i když je s C3 (a měnit častějc)? Když nemám DPF.



No to právě není jistota. viz. např.:
https://www.automoto...l-anchor-description

Jistota je to, co má dostatek aditiv (kvůli kterým je olej naopak nevhodný pro DPF). Jenže to na obal nikdo nenapíše. Je to problematický.

Když je olej 5w30, 0w30, tak i když není schválen jako 507, tak je to skoro vždy lehkoběžnej olej dělanej tak, že lze používat i pro PD s DPF.

Vím o člověku, kterej do ovce 2,0TDI PD s DPF nedal nikdy nic jinýho, než 5w40 (Ten není nikdy vw507) a nikdy neměl problém a nájezd přes 200.000 km. A je fakt, že je lepší zkurvit DPF, které se jednoduše vymění, než špatně mazat. (Tím chci říct, že bych vybíral z olejů 5w40, jinak není moc šance, že ten olej bude mít ty vlastnosti, kvůli kterým to řešíš.)

Naposledy editováno 24.04.2023 14:36:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist