Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 12:12 | Nahoru | #1
FiZzeR> Pokud je to 5Wxx nebo 505.01, tak to automaticky NENÍ pro DPF (bavíme se o VW, škoda...). (On je totiž 507 zpětně kompatibilní s 505.01 - nahradil ho. Ale je to za cenu zhoršených vlastnosí. Jenže autorizovanej servis nechce mít sudy s dvouma specifikacema pro stejný motory jen kvůli DPF, takže se na to přešlo plošně).
C3 je vždy pro DPF vhodná.

Jinak ten rozpor 505.01 vs C3 je právě to zpěný předělávánín na ty normy, no. Tam právě napoví viskozita. C3 a zároveň 5w40 = 505.01 - nedávat do aut s DPF, která trpí na zanášení.

Už sem jednou měl i olej 505.01 (BEZ 507.00) , kde bylo výslovně uvedeno, že je vhodný pro DPF. Takže výrobce oleje ošidí aditiva, olej (asi) plní 507, ale nemusí platit testování. Takže ofoko to do motoru, který vyžaduje 507 nesmí.

Naposledy editováno 24.04.2023 12:26:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 12:28 | Nahoru | #2
PetrL3> Tak teď už to nechápu vůbec Když jsou tam obě normy (507 i 505) a ještě k tomu C3, tak to znamená, že to splňuje všechny, tzn je to 507 s C3 pro DPF, ale bez těch "dobrejch" aditiv pro motory bez DPF, ne?
Takže potřebuju něco, kde bude jenom 505 bez 507 a bez C3, ne?
(A to se mi právě nedaří najít)

Naposledy editováno 24.04.2023 12:28:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist