globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.12.2022 v 13:59 | Nahoru | #1
Ještě se zeptám,máte někdo zkušenost s Mercedes AGILITY CONTROL semi-adaptive suspension?
Podle nákresu by to měl být klasický tlumič s jedním ventilem, který v zatáčce sníží průtok oleje, takže teoreticky jednoduchá věc. Já jen ať vím, jaký průser mě čeká když se to začne sypat :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.12.2022 v 15:54 | Nahoru | #2

PetrXX píše: Ještě se zeptám,máte někdo zkušenost s Mercedes AGILITY CONTROL semi-adaptive suspension?
Podle nákresu by to měl být klasický tlumič s jedním ventilem, který v zatáčce sníží průtok oleje, takže teoreticky jednoduchá věc. Já jen ať vím, jaký průser mě čeká když se to začne sypat :)

Zkusenost s tim nemam, ale prijde mi to slozitejsi jak Airmatic. Ma to svoji ridici jednotku, ktera bere data z uplne tech samych cidel jako Airmatik, plus jeste ze snimace natoceni volantu, akcelerometru a ECM. Plus tam je skatule se 4 ovladacimi jednotkami pro jednotlive tlumice. Takze misto svate trojice Airmatiku (kompresor, kostka a rele) mas jinou svatou trojici (mozna ctverici) a misto prokletych mechu Airmatiku mas nekde v tlumici schovany ventil. Prast jako uhod. Resil bych to az to prijde. V nejhorsim udelas stejnou prasarnu, jako delaji namysleni majitele S-Klasse, kteri nemaji na banany: prestavis to na obycejne tlumice a naperes tam nejaky balast, aby nervala ridici jednotka. Urcite uz to nekdo v Cine vyrabi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist