globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.11.2022 v 20:57 | Nahoru | #1
assassin> no spíš to jak se vlezeš, mě zajímalo to nastupování...já bych měl u auta za 32m hroznej strach, že to poškrábu (nýtem na jeanech třeba...). Já jsem na to háklivej a i do svý levný jebky lezu opatrně, psa vkládám do kufru, aby se vůbec nedotknul lakované části...

Stig hlavě umí mluvit...pohledově jsou ty testy udělaný podobně jako top gear, ale mluví vážně a opravdu ví.

taky mám mírně přes metrák a 191cm...tak až našetřím 32m, tak mám šanci.

Dělá mi radost, že na zahraničních kanálech má to auto z drtivé většiny kladné ohlasy. A co někteří berou jako mínus - motor z GTR, mně příjde zase jako opravdu skvělá volba...rozhodně lepší než desetiválec z audi...by šlo vše váhově a rozměrově nahoru, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.11.2022 v 21:12 | Nahoru | #2
RomanSS> "i psa vkládám do kufru, aby se vůbec nedotknul lakované části..."
Hele ty si teda psa pro převoz uspáváš? Dobrej nápad tvl, my blpci si ty naše jorkšíry doteď rvali do kapes

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.11.2022 v 21:14 | Nahoru | #3
RomanSS> 191 a 100kg je v poho, je to stísněné, ale ne nepohodlné. Jeste je tam dost prostoru - je to navržené na helmu, ale nevim jestli lidi nad 190 tam jsou v pohode i s helmou, ja jezdil bez ni.

Ja jezdil v tom bílém aute na videu, tam neni super lak, takze tam neni nic poznat. Na modrém aute skrabance od nasedani jsou. Kdyz na tom delame bereme si hadry bez cvocku - ja treba na Slovensku vyndavam z kalhot nůž :D ale lezlo do toho spousta lidi a stacilo to prelestit - tipuju, ze tam ve finále bude na sidepodech nejaka ppf folie apod ochrana. Do tohodle auta stejne majitel poleze v hadrech aby to neposkrabal, treba v zavodni kombineze …

To auto se ma proti konkurenci odlišovat prave tim, ze je to tak blizko závodnímu autu jak to jen jde - jasne, ze se do toho nenaseda tak snadno jako do ferrari nebo lamba, ale do tehle kategorie nemirime - je potreba se kouknout na valkyru nebi glickenhaus…

Ad motor - presne jak rikas, lidi co nemají tušení hejtuji 6ti valec. Ale postavit auto lehke s velkym vykonem a rozumnymi rozmery se neda bez preplnovani a kompaktního motoru ala v6. Navic gtr je bulletproof platforma co se da hnat do nesmyslných výkonu. Dat tam NA desetivalec z lamba tak končíme na seriovem výkonu, vic z toho dostat neni vubec snadne a proc? Aby to připadalo vic hustý lidem na novinky.cz co maji problem sehnat úvěr na Fabii? Je asi jasny na jaky trhy míříme a tam maji gtr motory dobrou povest, maji je ve vsem at uz stare radaky rb26dett tak tyhle novějsi vr38dett - landcruisery, patroly, godzily … vse pres 1000koni :)
A nejsme sami kdo dava do rychlého auta foukanou v6 - uz i xj220 byla v6, soucasnej ford gt40 … atd

Naposledy editováno 27.11.2022 21:20:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist