globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.11.2022 v 12:49 | Nahoru | #1
Medvědníci, 2010 e-klasse 220 CDI coupe (Medved> auto bez motoru), čtyřválec, pětikvalt, natočeno 300 tisíc poctivých, při 250 dělané rozvody. Majitele znám, úplnej bazarnickej ojeb tedy nečekám.

Nějaké reference na éčka z toho vrhu? Motorizace, převodovkizace, kurvítka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.11.2022 v 13:36 | Nahoru | #2

PetrXX píše: Medvědníci, 2010 e-klasse 220 CDI coupe (Medved> auto bez motoru), čtyřválec, pětikvalt, natočeno 300 tisíc poctivých, při 250 dělané rozvody. Majitele znám, úplnej bazarnickej ojeb tedy nečekám.

Nějaké reference na éčka z toho vrhu? Motorizace, převodovkizace, kurvítka?

Dej VIN ... u techhle "novych" naftaku vymyslel Mercedes uplne nove kurvitko: jmenuje se NOx senzor, stoji ~15kKc a ceka se na nej pul roku . Poslednich par let (~5) je uz dava i do benzinu. Zivotnost cca 60kkm, ale byla takova nepekna afera, kdy po aktualizaci sw odchazely ty senzory po 20kkm. Byla na to svolavaci akce. Plus dalsi obecne znama kurvitka - DPF atd. atd. ...
Motor OM651 mel navic v prvnich letech vyroby ne uplne povedene vstrikovani. V roce 2013 se zacal montovat jiny system a s tim snad uz problemy nejsou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist