Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2022 v 10:30 | Nahoru | #1
Deadman> S vanosama neni problem, jen je potreba v nich neco vymenit… taky to teda kvuli netesnosti vanosu hazi chybu hallu, pak to hazi chudou smes, ale nejsou spatne lambdy, ale naka zaslepka… jo a s modulama si taky problem nemel, jen si je menil porad, nez se rozebral motor a menily se krouzky ….

Hele ten odstavec je jasna ukazka toho jake bezproblemove motory to jsou….

Mam doma M52 s najetyma cca 150 a vim co se delalo a co je treba delat a pak mam dieselove volvo ktere ma 400+ tis a vim co se delalo a je potreba udelat - kdybych v nem mel menit krouzky, vyndavat motor nebo prevodovku, uz je davno ve šmelcu

Osobne mi bawo zas jako etalon zabavy neprijde… a ani mi nepřijde, ze by fwd byly tak spatny… ale kazdej to ma holt jinak….

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2022 v 10:44 | Nahoru | #2
assassin> Ad vanosy - o kroužek co tam dali ve fabrice je z nevhodného materiálu, tvrdne a nerozpíná teflonový těsnění jak má. Oprava asi za 15 Kč, když víš kde co koupit.

Záslepka na sání - další notorická záležitost, oprava v jednotkách Kč.

Moduly nevim, nevim o nikom komu by se nějak zásadně sraly.

Kroužky - "low tension" stíráky u M54 jsou taky notoricky známý, když máš kliku a koupíš auto kde někdo nepřejížděl intervaly a nejezdíš s ním jak doochodec, nemáš problém. (Natrefit na takový auto není easy, proto někteří nadšenci kroužky mění za "klasiku" z M52. Míň nadšení nadšenci dolejvaj olej )

Ad zbytek, lambdy čidla atd - MS43 si bohužel s aftermarketem moc nerozumí, a tyhle auta už dávno padly mezi "socky" který originál kupovat nebudou.

Neříkám tak ani tak, ale technicky úplně marný auto to neni, má to svoje, chce to nějaký know-how. Jako etalon zábavy mi to taky nepřijde a jako daily kára je to úplně k uzoufání, soryjako, zlatá ofce (Zvlášť gaučoidní jednička kde si TDI FČYPU namaže 30i na chleba kdykoliv. Bohužel.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist