1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Hele ten odstavec je jasna ukazka toho jake bezproblemove motory to jsou….
Mam doma M52 s najetyma cca 150 a vim co se delalo a co je treba delat a pak mam dieselove volvo ktere ma 400+ tis a vim co se delalo a je potreba udelat - kdybych v nem mel menit krouzky, vyndavat motor nebo prevodovku, uz je davno ve šmelcu
Osobne mi bawo zas jako etalon zabavy neprijde… a ani mi nepřijde, ze by fwd byly tak spatny… ale kazdej to ma holt jinak….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Záslepka na sání - další notorická záležitost, oprava v jednotkách Kč.
Moduly nevim, nevim o nikom komu by se nějak zásadně sraly.
Kroužky - "low tension" stíráky u M54 jsou taky notoricky známý, když máš kliku a koupíš auto kde někdo nepřejížděl intervaly a nejezdíš s ním jak doochodec, nemáš problém. (Natrefit na takový auto není easy, proto někteří nadšenci kroužky mění za "klasiku" z M52. Míň nadšení nadšenci dolejvaj olej )
Ad zbytek, lambdy čidla atd - MS43 si bohužel s aftermarketem moc nerozumí, a tyhle auta už dávno padly mezi "socky" který originál kupovat nebudou.
Neříkám tak ani tak, ale technicky úplně marný auto to neni, má to svoje, chce to nějaký know-how. Jako etalon zábavy mi to taky nepřijde a jako daily kára je to úplně k uzoufání, soryjako, zlatá ofce (Zvlášť gaučoidní jednička kde si TDI FČYPU namaže 30i na chleba kdykoliv. Bohužel.)