Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.5.2022 v 23:14 | Nahoru | #1
__unq__> já zas nic tak zázračného nevidim na tom atmosférickém sestivalci :) kdybych na to mel cas dam tam neco moderniho oturbeneho at to aspon jede. Kdyz uz ma ten motor na hovno zvuk, je tezkej a vubec ne tak bezudrzbovej (vanosy, zapalovaci moduly, gumovy dily, slinta to olej, hall senzory, lambdy, hydrostely, problemy s chladicim okruhem..) a nesmrtelnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.5.2022 v 23:34 | Nahoru | #2
assassin> Já na tom taky nevidím nic zázračného. A ani bych od toho žádné zázraky nečekal.
Nějakou údržbu si vyžádá všecko.
Mě by se taky líbilo něco potentnějšího i s lepším podvozkem a motorem uprostřed.:) Ale to už nebude postrkovadlo za 50.
Jen by mě asi víc sralo dát třeba i dvojnásobek do nějakého "obyčejnějšího" auta se čtyřválcem a pohonem na předek.
Řešení rodinného auta mě čeká ještě pak.

Naposledy editováno 19.05.2022 23:41:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2022 v 08:50 | Nahoru | #3

assassin píše: ... Kdyz uz ma ten motor na hovno zvuk, je tezkej a vubec ne tak bezudrzbovej (vanosy, zapalovaci moduly, gumovy dily, slinta to olej, hall senzory, lambdy, hydrostely, problemy s chladicim okruhem..) a nesmrtelnej.


Téměř s ničím z toho jsem nikdy neměl problém. Tedy ve Vanosech je potřeba vyměnit těsnící kroužky, protože jsou z materiálu nesnášejí olej, jako všechny těsnění BMW. Hall senzory i lambdy mám ve 3 motorech M54 origo funkční, všechny mají najeto 1/4 mega. Naopak, ty 20-25 let staré Lambdy z vraku používám v motoru, kam někdo namontoval druhovýrobu, která velmi brzy umřela.
Problém je, že lidi mění funkční origo čidla a lambdy za druhovýrobu, když jim diagnostika hlásí chybu, místo toho aby odstranili závadu, která ty špatné hodnoty způsobuje. Typické pro M54 jsou lambdy hlásící chudou směs a korekce mimo rozsah, když zezadu na sání upadne steřelá gumová záslepka. První, co lidi (i servisáci) udělají je že vymění lambdy, což problém nejen nevyřeší, ale způsobí další tím že tam nacpou šmejd. Stejně tak když halovka vačky hlásí chybu protože kvůli netěsnému vanosu neodpovídá úhel vačky.
Zapalovací cívky mi umíraly často, a to i nové, když mi to dost žralo olej a zasíralo svíčky. Od výměny kroužků za segmentové stíráky mi nežere olej a žádná cívka už neumřela.

Jasně, M52/M54 není to motor zcela bez problému zejména díky nevhodným těsnícím materiálům, ale dá se celkem snadno a levně dát do stavu, kdy je to zcela bezproblémový motor. To u motorů Nxx je prakticky nemožné, tam je těch problémů o řád více a nedá se jim předejít protože to jsou v podstatě konstrukční chyby.

Nesouhlasím s tím, že řidičské auto je na ježdění do práce blbost. To možná pro lidi, co jezdí jen uvnitř města. Pokud půlka cesty do práce vede po kroutících se okreskách, je řidičské auto perfektní volba, i cestu do práce si pak člověk může užít.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist