Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.2.2022 v 15:56 | Nahoru | #1
Ano, máš pravdu a přesně jak píšeš - tuhle novou gen. (i RR a XR) začli dělat pro co nejširší spektrum lidí, tzn. jemnější a příjemnější na řízení Páč počet blbnoucích omezenejch debilů je prý omezenej
Připrav se na celkově jemnější nástup brzd i prvotní reakci na plyn, i když finální výkon jim pak nechybí... a velkej bacha si dávej když zaklapneš plyn a hamtneš tvrdě na brzdy - občas pak tohle Rko na ještě 10-15 metrů samo přidá, tzn. nechutně tě na vjezdu do zatáčky popotáhne až kam opravdu nechceš a na to fakt bacha - a navíc jsme se toho nedokázali zbavit žádnou změnou režimu motoru ani přenastavením jeho brzdnýho účinku, v hlubinách menu
... má to bohužel i RR aji XR - prý je to aut. ochrana pilota před nadměrným blokováním zadního kola, tj. nebezpečím jeho smyku

Jinak např. rychlořazení funguje už skvěle, mnohem líp než na starších ... Celkově tech rozdílů je mezi nimi fakt překvapivě hodně

Naposledy editováno 01.02.2022 15:58:27

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.2.2022 v 20:28 | Nahoru | #2

oxygen píše: Ano, máš pravdu a přesně jak píšeš - tuhle novou gen. (i RR a XR) začli dělat pro co nejširší spektrum lidí, tzn. jemnější a příjemnější na řízení Páč počet blbnoucích omezenejch debilů je prý omezenej
Připrav se na celkově jemnější nástup brzd i prvotní reakci na plyn, i když finální výkon jim pak nechybí... a velkej bacha si dávej když zaklapneš plyn a hamtneš tvrdě na brzdy - občas pak tohle Rko na ještě 10-15 metrů samo přidá, tzn. nechutně tě na vjezdu do zatáčky popotáhne až kam opravdu nechceš a na to fakt bacha - a navíc jsme se toho nedokázali zbavit žádnou změnou režimu motoru ani přenastavením jeho brzdnýho účinku, v hlubinách menu
... má to bohužel i RR aji XR - prý je to aut. ochrana pilota před nadměrným blokováním zadního kola, tj. nebezpečím jeho smyku

Jinak např. rychlořazení funguje už skvěle, mnohem líp než na starších ... Celkově tech rozdílů je mezi nimi fakt překvapivě hodně



Takže ve finále ti na ni nejvíc vadilo právě to blokování zadního kola tím že si to přidalo na mžik plyn? To je ale jízda docela na krev podle toho co popisuješ já ji na silnici tak ždímat nebudu na to se mám rád a nemám na takový styl “koule” napadlo mě si to vyzkoušet na rovince, ale to vlastně nepoznám… na druhou stranu mi neříkej ze pokud jedes doslova na dotaz na silnici tak ze na podřazování budeš muset myslet jako u stařičký SP1?
Zatím můžu jen porovnat zvuk s firebladem 2006 - stejný výkon, ale tohdle BMW zní víc “zle”
Kámoš má 2016 s1000 to je myslím první generace? A chválí si ji neskutečně…

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.2.2022 v 07:13 | Nahoru | #3

oxygen píše: velkej bacha si dávej když zaklapneš plyn a hamtneš tvrdě na brzdy - občas pak tohle Rko na ještě 10-15 metrů samo přidá, tzn. nechutně tě na vjezdu do zatáčky popotáhne až kam opravdu nechceš


No ty vole.. to jako fakt?
Tohle se mi stát tak bych se posral, a následně by to okamžitě šlo z domu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist