1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: zmulin> přesně a hlavně aby když někde jedu třeba s x6 na eko "úspornější" 8čku a najednou mám šanci rychle předjet - aby i ten jinak rychlej ZF nemusel nejdřív prořazovat třeba na 3ku a tím začal tahat teprv po dlooouhý jedenapůl sekundě kdy už je to často zase pozdě a předjetí musíš odpískat
S manuálem si tam z 6tky vrazíš třeba 2ku bleskem a letíš ihned
Tak tos me asi spatnej kus. Pres 2 roky jsem mel ZF 6st v XFR a v nastaveni sport (a automatickym rezimu) to podrazovalo hodne svizne. A jak jsem psal, pri takovym tom okreskovym jezdeni pro zabavu pri razeni 1-3(mozna asi 2-4 vlastne vona ta jednicka je tam jen na paleni gum ) jsem byl rad za padla a obcas jsem nestihal ani ty (teda nepopiram, ze je to rukama a jsem lama)
Londoner píše: Pres 2 roky jsem mel ZF 6st v XFR a v nastaveni sport (a automatickym rezimu) to podrazovalo hodne svizne
Jj souhlasim hele, ten starší 6q zf byl pro normoš ježdění mnohem pohotovější - těch 6 kvaltů rozsahem naprosto dostačovalo a sw byl ideální, aby to jezdilo úsporně a současně se motor držel v nebo blízko u oblasti nejvyššího krouťáku tams lehce přidal a ihned akcelerace, příp. o jeden kvalt níž a taky ihned, i bez kickdownů
Dnešních 8, 9 aji 10 kvaltů a rychle odřadit co nejvejš kuli co nejnižším otáčkám, není nic než emisní úlitba..
(neprobíráme tu podřazování s dsg nebo pdk, rychlostně samozřejmě jinde)