3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
S manuálem si tam z 6tky vrazíš třeba 2ku bleskem a letíš ihned
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mne to teda u srt s 8q ZF tak dloouhy neprijde..
oxygen píše: zmulin> přesně a hlavně aby když někde jedu třeba s x6 na eko "úspornější" 8čku a najednou mám šanci rychle předjet - aby i ten jinak rychlej ZF nemusel nejdřív prořazovat třeba na 3ku a tím začal tahat teprv po dlooouhý jedenapůl sekundě kdy už je to často zase pozdě a předjetí musíš odpískat
S manuálem si tam z 6tky vrazíš třeba 2ku bleskem a letíš ihned
Co to je za blbost?
S x6 biturbo jsem nějakou dobu jezdil, a když jsem potřeboval hodit myšku, tak plnej, kickdown a rozhodně to neprořazovalo třeba z pětky na dvojku, prostě to tam fláklo rychlost skoro do červenejch a já vůbec neřešil, jaká tam je, prostě to vystřelilo jak debil.
Ale je pravda, že jsem teda v autě na silnici prd pretekár :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: zmulin> přesně a hlavně aby když někde jedu třeba s x6 na eko "úspornější" 8čku a najednou mám šanci rychle předjet - aby i ten jinak rychlej ZF nemusel nejdřív prořazovat třeba na 3ku a tím začal tahat teprv po dlooouhý jedenapůl sekundě kdy už je to často zase pozdě a předjetí musíš odpískat
S manuálem si tam z 6tky vrazíš třeba 2ku bleskem a letíš ihned
Tak tos me asi spatnej kus. Pres 2 roky jsem mel ZF 6st v XFR a v nastaveni sport (a automatickym rezimu) to podrazovalo hodne svizne. A jak jsem psal, pri takovym tom okreskovym jezdeni pro zabavu pri razeni 1-3(mozna asi 2-4 vlastne vona ta jednicka je tam jen na paleni gum ) jsem byl rad za padla a obcas jsem nestihal ani ty (teda nepopiram, ze je to rukama a jsem lama)