Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.2.2021 v 18:25 | Nahoru | #1
Sleeper: ta na obrazku ma prave origo neM Prahy, ja je mam na aute, je to to, co je pod tima Mprahama, Mprahy jsou ty prekroucene.

Jinak co se optiky tyka tak M ma přední naraznik, zadni naraznik, Prahy, zrcatka a široké listy na dverich.

Co se techniky tyka tak byly jeste M tlumice a v interiéru volant/radicka a cerna stropnice. Ale tohle vse to mohlo mit i separatne.

Moje auto ma treba original ten interiér - bez stropnice a Mpodvozek. A jeste tusim se jako Mpaketova označují ty doppelspeicher kola, ty tam mam taky.

Takze proti memu autu je u komplet M rozdíl ve stropnici a naraznicich.

Ja mam spoustu dílu z opravdickeho M v garazi, ale nárazníky jsem nekupoval, prestoze jsem je tenkrat mohl mit za pul darma, kazdej kdo si dela hezkou 36 tam dava tyhle nárazníky, at uz vyjela z fabriky tak nebo jinak a ja chci mit to auto jine..

Ostatne stavim ho pro sebe a ne abych ho jednou dával za 10k na mobile.de

Naposledy editováno 05.02.2021 18:26:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.2.2021 v 12:03 | Nahoru | #2
assassin> Jo s tim paketem je to jak rikas a i kdyz se mi to libi (neni to zadnej vizualni bastl), mluvim o nem, pac jen ten samostatnej nazev zvysuje cenu.
Mit VIN na aute, co origo obsahuje M paket zvysuje hodnotu auta. Prakticky je neco jako L&K u škodovky => vyssi vybava a trh z toho dela neco navic, za co je potreba si priplatit.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Krom toho, mne vazne prijde skoda mit bawo na nejakym blativym, vysokym podvozku s malymi koly s vysokym profilem. Jsou auta, kterym to muze sluset, ale bramboraci to fakt nejsou.

Taky jde mimo moji (postizenou) hlavu, vyber nizkych motorizaci. Preci si nekupuju "premiovou" znacku, aby me povodilo tuctove, rodinne auto. Jasne, ze 328,330 nejsou zadni velci trhaci asfaltu, ale uz jsou to motory, ktery ve vyssim pasmu celkem jedou a hlavne ti dovoli pohrat si s autem v zatacce. Zkratka uz to oddeluje octavky, passaty atp., od aut, co ridice pobavi. Kdyby to tak nebylo, mohl bych se na celej Bayerishce werk vyprdnout. :) A proto mi prijde skoda, cpat tam (vybirat) neco nizsiho, nez je maximu, co fabrika nabizi (kdyz uz nemam na formuli M), nedej boze naftu nebo i benzinove 4 valce.
Doba je takova, ze dnes jde predevsim o znáček na kapote (stejne jako o nakously jablko na telefonu), ale pak uz si tam radeji navolim xDrive, protoze je to bezpecnejsi, automat, ptz je to pohodlnejsi a moderni a naftu, pac je preci vic ekologicke.
Ale tyto poloauta zustanou v zapomneni, nastesti. Nikdo nerekne, cumte mam 30 let starou X1 v paketu. :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist