globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.1.2021 v 14:35 | Nahoru | #1
Sleeper: ceny v inzerci a to, ze se najdou lidi co to daji pro me nedokazuji, ze to odpovida hodnote auta. Ja jsem za 328 dal 60tis a uz je to nakej patek... proc by cena o dost starsiho auta mela byt ted nekolikanasobna? Tech aut se vyrobily tisice a je to v podstate nemecka oktavka...

Ja jsem si jako youngtimer chtel koupit 928, bohuzel nez jsem nasel kus aby mi vyhovoval tak ceny vylezly tak vysoko, ze uz tolik nedam - a taky jsem ty prachy utratil

Je teda fakt, ze moje e36 nema mpaket a ani ho tam nebudu davat, moc se mi ty mkove narazniky nelibi a hlavne se mi to zosklivilo tim, ze to tam dava kazdy.

Demon: 30tis za vadery mi taky prijde prehnany, je to vlastne sport sedacka s tima nastavcema, tezka jako prase a do toho auta nepatri ... ja jestli to nekdy rozhejbu, tak tam za ty prachy dam recara...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.1.2021 v 17:50 | Nahoru | #2

assassin píše: Sleeper: ceny v inzerci a to, ze se najdou lidi co to daji pro me nedokazuji, ze to odpovida hodnote auta. Ja jsem za 328 dal 60tis a uz je to nakej patek... proc by cena o dost starsiho auta mela byt ted nekolikanasobna? Tech aut se vyrobily tisice a je to v podstate nemecka oktavka...

Ja jsem si jako youngtimer chtel koupit 928, bohuzel nez jsem nasel kus aby mi vyhovoval tak ceny vylezly tak vysoko, ze uz tolik nedam - a taky jsem ty prachy utratil

Je teda fakt, ze moje e36 nema mpaket a ani ho tam nebudu davat, moc se mi ty mkove narazniky nelibi a hlavne se mi to zosklivilo tim, ze to tam dava kazdy.

Demon: 30tis za vadery mi taky prijde prehnany, je to vlastne sport sedacka s tima nastavcema, tezka jako prase a do toho auta nepatri ... ja jestli to nekdy rozhejbu, tak tam za ty prachy dam recara...


Ale to je v podatate to samy jako ta 928 co si chtel, taky vyletela. Origo 328i v tovarnim paketu, ne zadna dodelavka, proste dneska tu cenu ma, a cenu urcuje trh. Ale to prece dobre vis mas pravdu v tom ze to bylo neco jako u nas oktavka, ale jsou urcity konfigurace ktery sou predurceny k tomu ze jejich cena bude rozdilna od prumeru ceny danyho modelu. Stejne jako treba jednickova ovce RS. Je to sice porad ovce, ale ta nejlepsi co sla, je jich malo a cim starsi tim je jich min a min.

Jo a ty vadery, je to zas jen o tom ze se nedaly dat do niceho jinyho nez m3. Cokoli co bylo v m, tak ma jinou cenu a to u vsech modelu je to vlastne takova masirka, ale to je u tehle aut uz vastne skoro vsechno

Naposledy editováno 02.01.2021 17:51:44

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.1.2021 v 18:38 | Nahoru | #3

assassin píše: Sleeper: ceny v inzerci a to, ze se najdou lidi co to daji pro me nedokazuji, ze to odpovida hodnote auta. Ja jsem za 328 dal 60tis a uz je to nakej patek... proc by cena o dost starsiho auta mela byt ted nekolikanasobna? Tech aut se vyrobily tisice a je to v podstate nemecka oktavka...

Ja jsem si jako youngtimer chtel koupit 928, bohuzel nez jsem nasel kus aby mi vyhovoval tak ceny vylezly tak vysoko, ze uz tolik nedam - a taky jsem ty prachy utratil

Je teda fakt, ze moje e36 nema mpaket a ani ho tam nebudu davat, moc se mi ty mkove narazniky nelibi a hlavne se mi to zosklivilo tim, ze to tam dava kazdy.

Demon: 30tis za vadery mi taky prijde prehnany, je to vlastne sport sedacka s tima nastavcema, tezka jako prase a do toho auta nepatri ... ja jestli to nekdy rozhejbu, tak tam za ty prachy dam recara...



Ty me normalne nechces chapat, o cem tady pisu. :)

V nasem svete funguje obchod/ekonomika prave na poptavce, od ktere se nasledne odviji trzni hodnota.
BMW je svetova znacka, ktera ma obrovske mnozstvi fandu po celem svete. Maji super jizdni vlastnosti, motory co krasne zpivaji a ne jen, ze ty auta dobre funguji (podvozek, zadokolka, vykon), ale oni i vypadaji. Tot zasadni rozdil od postsocialisticke Skode.

Lidi (ridici) maji hlad po mechanickych autem s hnanou zadni napravou, super podvozkem a tim ochotnym motorem a co si budem povidat, v lidech je i nostalgie po "zlatych" 90. letech.
Proto tyhle auta uz budou mit vzdycky hodnotu, ktera dokonce poroste.

Psal jsem tu, co u konkretne bawa dela cenu a co si budeme, ten vzhled dela taky moc. Kdyz ma auto zajimavou barvu, vybavu, podvozek, motor, kola, je to origo paketova nejsilnejsi motorizace s manualem, pak si muzes mrskat tyhle ceny a pohodlne to prodas.

To, ze se ti to nelibi nebo spis nechces, aby se ti to libilo, jako petrolhead neberu. Ty auta nejsou, mizej a to vsechno hraje do karet majitelum.

928 byvaly za prijatelny ceny, ale je to porad stejna rovnice. Znacka, motor, zadohrab, manual, 90. leta..............., je logicky, ze ceny vyletely.

Jak jsem tu daval nejaky fotky aut mojich italskych sefu, tak oni taky moc dobre vedi, proc berou jen youngtimery s motory V12. Je to sice uplne jina liga investic, ale princip je stale stejny. Unikatni, nostalgicky => ceněný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist