1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Asc+t se chova “teoreticky” podobne jako 36ka s asc a svorem - treba starší 325i. Svor rozděluje moment mezi kola, asc krade vykon.
Vyndani te asc klapky je oblíbená úprava.
Nekdy lidi berou jako velkej obal ten střední - protoze tech 3,2 m3 bylo malo a bezne se s tim diffem v inzerci nepotkas, je to podobny jako 6kvalt skříň.
Nebo se to označuje “velky obal 188” a “velky obal 210” u 3,2 ( je to stejny tusim i u 46 m3 a 39 m5)
Ja doporucuju diff z m3 a 3,15 prevod.
Ten z inzerce ma stejnej prevod jako ma 328 s manuálem v sérii. Cena docela ulet. Ja to kupoval v dobe kdy uz to slo nahoru za 5. Dalo se to taky za 3
Naposledy editováno 09.03.2020 11:53:58
assassin píše: Sleeper: aby to mohlo neco vyrovnávat tak by to muselo vedet kam mas zatoceno.
Asc+t se chova “teoreticky” podobne jako 36ka s asc a svorem - treba starší 325i. Svor rozděluje moment mezi kola, asc krade vykon.
Vyndani te asc klapky je oblíbená úprava.
Nekdy lidi berou jako velkej obal ten střední - protoze tech 3,2 m3 bylo malo a bezne se s tim diffem v inzerci nepotkas, je to podobny jako 6kvalt skříň.
Nebo se to označuje “velky obal 188” a “velky obal 210” u 3,2 ( je to stejny tusim i u 46 m3 a 39 m5)
Ja doporucuju diff z m3 a 3,15 prevod.
Ten z inzerce ma stejnej prevod jako ma 328 s manuálem v sérii. Cena docela ulet. Ja to kupoval v dobe kdy uz to slo nahoru za 5. Dalo se to taky za 3
Verim, ze odebrani ovladani klapek bude lepsi, ale porad je to pri aktivaci asc uplne jine chovani nez pri sepnuti samosvoru.
Okok, diky za osvetu. Pokud bude spatnej diff, dal bych rovnou svor.