globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.2.2024 v 20:37 | Nahoru | #20101
FiZzeR> A nemůže být v nádrži nějaké sítko hrubých nečistot? Taky bych zkusil profouknout vzduchem pal.systém směrem do nádrže, může byt ucpané nějaké průtočné šroubení..
e-písmenko

Naposledy editováno 01.02.2024 20:38:04

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.2.2024 v 20:50 | Nahoru | #20102
kdyz ten vystup ucpes, melo by to natlakovat na ten pozadovanej tlak ikdyz je v ceste restrikce... (stejny tlak vsude) prutok ten filtr nejspis ovlivni, o tom zadna...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.2.2024 v 21:29 | Nahoru | #20103
Za mě je pumpa KO nebo nějaký těsnění.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:01 | Nahoru | #20104

assassin píše: kdyz ten vystup ucpes, melo by to natlakovat na ten pozadovanej tlak ikdyz je v ceste restrikce... (stejny tlak vsude) prutok ten filtr nejspis ovlivni, o tom zadna...



No, o kolik ale? Starej filtr měl na profouknutí hubou velkej odpor, novej (ale suchej) šel profouknout s minimálním odporem.

Asi mi nezbyde než sehnat ty velký spojky na měřák.

Dneska jsem tím jel do práce a jede to normálně. Ale nevim jestli je to směroplatný, prej původní čerpadlo (pokud je původní) má nějakou výhybku, že když chcípne podávačka, umí to brát podtlakem tandemovka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:06 | Nahoru | #20105
FiZzeR> Musí to stříkat tak, že když tomu nebudeš bránit, tryská to několik metrů daleko (hned za čerpadlem). Vím, nezní to příliš odborně, ale je to tak.
Prostě i za filtrem to musí pořád ještě valit proudem. Pokud bys to chytal do sklenice, musí to vypadat... nevím k čemu to přirovnat, já to mám nakoukaný, když čistím vstřiky. Určitě najdeš videa na trubkách. V tý sklenici je dost slušnej vír.

Vyndal bych čerpadlo z jeho uložení a pokud bude dávat slušně, zaměřil bych se na gumový těsnění, jestli tam někde utíká kolem čerpadla tlak, nebo jestli tam není nějakej regulační ventil KO.

Naposledy editováno 02.02.2024 08:14:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:18 | Nahoru | #20106
FiZzeR> i kdyby to bylo polovicni mnozstvi nez je udavane, na start by to nemelo mit vliv, mohlo by to delat blbosti v plne zatezi…
U bawa ukazovsla diag v zivejch datech tlak v nizkotlake casti i na railu, to bys pak v okamzik kdy to blbe startuje mohl videt jestli je problem s tlakem palive ne? Predpokladam, ze VAG tyhle hodnoty ukazuje taky…

Naposledy editováno 02.02.2024 08:18:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:26 | Nahoru | #20107
PetrL3> Jojo, myslel jsem si, tohle je takovej čůrek že to sotva teče.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:28 | Nahoru | #20108
FiZzeR> jo tak to nebude ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:29 | Nahoru | #20109
FiZzeR> To je ta dobrá varianta. Blbá by byla nafta v oleji, ale tos už myslím řešil a to bys už věděl.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:31 | Nahoru | #20110

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:34 | Nahoru | #20111
assassin> Jestli ukazuje tak nevím kde, ale myslím že tam snímač tlaku neni, jen teplota paliva. Tlak (středo) je regulovanej údajně mechanicky nějakou restrikcí ve vratce (to je můj druhej podezřelej, změřit tlak na tandemovce, ale to musím popořadě od zdroje žeáno).

Největší problémy to má když to dlouho stojí na volnoběh, u přejezdu třeba apod. To je i cítit, že ten motor pak začíná jít jak pumpa na hovna. Ale když se na chvíli rozjedu, tak zas jede normálně. Tak mám teorii, že v točkách si to natáhne tandemovka, ale na volnoběh že tahá málo a když podávačka dává málo, dělá se tam podtlak, kterej po vypnutí motoru vycucne naftu z railu. Proto když to nechám dlouho kadlat na volnoběh a pak to vypnu nebo to chcípne, tak to startuje jako když padne nafta. Blbost? (Najít nějaký kloudný info jak to vlastně funguje je nereálný.)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:35 | Nahoru | #20112

PetrL3 píše: FiZzeR> To je ta dobrá varianta. Blbá by byla nafta v oleji, ale tos už myslím řešil a to bys už věděl.



Jojo, olej dávám do mnd na rozbory.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 08:51 | Nahoru | #20113

PetrL3 píše: https://www.tipcars.com/magazin/technicka-poradna/skoda-octavia-proc-motor-za-tepla-spatne-startuje.html



To platí spíš pro rotačky, kde je po milijónu km vyšmajdanej pístek. Tohle 9/10 startuje normálně za studena i za tepla, a ten jeden start je utrpení, ale aspoň ušetřím za žárovky, posvítím si startérem

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 17:10 | Nahoru | #20114
Zase, odjížděl jsem z práce, chytlo to hned, ale na čtyři, po dvou vteřinách se přidal pátej. Hned jsem neodjel, běželo to tak tři čtyři minuty, pak tomu zas začla docházet nafta, zdechlo to. Zas třicet vteřin tortury startéru a odjel jsem, motor jede normálně. Nechápu.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 17:53 | Nahoru | #20115
A budu si tu pokračovat v monologu, udělal jsem si redukci, filtr nemá vliv - na vstupu jsou hodnoty stejný. Takže nádrž dolů

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 18:04 | Nahoru | #20116
Buď sítko v nádrži,nebo podávací pumpa,ta dává fakt dost. Měl jsem ji na přečerpávání z rezervní nádrže a valila možná i 500 litrů za hodinu
300 určitě

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 21:01 | Nahoru | #20117
když to nezdechne při vykonu za jízdy kdy to potřebuje nejvíc paliva tak to čerpadlem dle mého nebude , tipl bych to na přisávání vzduchu pri volnoběhu nebo pri stání

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.2.2024 v 23:27 | Nahoru | #20118
[q)

Naposledy editováno 06.02.2024 00:47:58

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.2.2024 v 22:48 | Nahoru | #20119
Krasavec, co? a ty hustý chladiče, hmmm - asi na battery thermal management?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.2.2024 v 17:30 | Nahoru | #20120
Dneska jsem si to cartec zázemí zas po čase procházel.. a je to snad ještě horší - ty nový brambory už jsou vesměs podobně hnusný krabice, jak ty Rollsy vedle...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.2.2024 v 18:49 | Nahoru | #20121

oxygen píše: Krasavec, co? a ty hustý chladiče, hmmm - asi na battery thermal management?



Mne se zadne Xko nelibi, takze to objektivne neposoudimi.
Pro me je horsi ten marketing slogan, nez design. Srasny sracky, co dnesni zapadni (= levicacky dobroserskej bezpohlavni svet) dokaze zplodit. Horsi je, ze to tak lide maji radi a jdou slepe zatim.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.2.2024 v 19:01 | Nahoru | #20122
Já jak jsem se včera dovádivě prohrabával mokrem a mrholením s tou starou Z4 (s manuálem a bez ele chůviček, mr. Assa mi byl chvilku svědkem), tak jsou mi zas tyhle nový těžký monstra úplně a total uprdelée

Naposledy editováno 05.02.2024 19:04:08

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.2.2024 v 19:17 | Nahoru | #20123
oxygen> V tom jsme za jedno. Ja ani nekoukam na zadne autofora a jine weby. Jen obcas sem, kde je nejaky odkaz na vyssi moralni techniku. :)

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.2.2024 v 23:10 | Nahoru | #20124
Sakra, měl sem být za jedno.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.2.2024 v 13:07 | Nahoru | #20125
Nechci zas*rat vlákno o elektropřibližovadlech, takže bych dotaz ohledně techniky BMW přenesl sem. Díky za postřehy.

Jak je na tom Miník s motorem 2.0i 141kW, ročník 2019 s 50 tisíci km na hrbu + 6 kvaltový manulál FWD?

Dynamika asi vyhoví, když nyní mám 64 kW :)) Spíš spolehlivost, servisní náročnost jak mechaniky, tak elektro? Nejen motor, ale i zbytek auta?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.2.2024 v 13:43 | Nahoru | #20126
Spolehlivej motor by ten 2.0 mohl bejt, když i ten můj starší jcw s prý průserovou 1.6, navíc se sw na 171kw a se 120tkm na hrbu, snáší moje vytáčení už třetím rokem beze ztrát květinky..?
A spolehlivej obecně by mohl bejt taky - ten co mi ho prodal pak přešel na 2.0 jcw 170kw 2018, dnes má hodně přes 100 tkm a funguje mu taky pořád vše jak má...
Jen bacha, že s příchodem toho dvoulitru a větší těžší platformy se z toho stalo (a to i z toho jcw) jen stylový ale běžný rychlejší auto - ta původní blesková motokára je pryč

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.2.2024 v 14:37 | Nahoru | #20127
Deadman> tvl jsem rád, ze tys tou STK s báwem teď prošel .. zato my jsme s báwem včera neprošli



Naposledy editováno 17.02.2024 14:54:22

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.2.2024 v 14:47 | Nahoru | #20128
Tak oprava: dnes si na sebe vzala dcerka jen kraťásky a tílko - a hnedle prošla bez problému



Naposledy editováno 17.02.2024 14:48:22

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.2.2024 v 16:55 | Nahoru | #20129
Už to začíná, takhle se na nás musí - rovnou zgruntu, vč. Euro 5ky!

https://www.novinky....je-vytapeni-40461338

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.2.2024 v 21:09 | Nahoru | #20130
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist