2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> to jsem chtěl udělat se stupačkama a asi od pěti lidí nezávisle jsem dostal kartáč, že barvožrout sežere i ten hliník...
Taky jsem si myslel, ze barvozrout je hydroxid sodny (to by hlinik sezralo), ale kdyz koukam do msds Barvozrouta z Bauhausu, tak pisou 1,3-dioxolan. To by asi hlinik zrat nemelo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Btw, uz mas stan?
Naposledy editováno 18.05.2023 22:59:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: … retarder ve full speed da malokdo takze prodat, koupit maly kola s pneu s vysokym profilem - a uzivat zivota …
Výjimečně s tebou souhlasim na zábavu s malými disky a vysokými pneu jsem přišel už dávno .. a ještě i dost podhušťuju, takže i na suchu je to furt samej drift
Páč na cestách v provozu jde o co - o zábavu nebo o časy?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Planujes nakej okruh letos? Chtelo by to zase nekde udelat ostudu, ten lichtac me fakt bavi, pujcim ti moto, ted s QS je to zase o kousek vetsi prdel a jak je to tam technicke tak na te huse nejde udržet přední kolo na zemi - presne tvuj styl…
Jo a kdyz uz jsme v autickarskem vlákne, tak prespristi vikend jsou v Praze legendy, jasne, uz to nema genius loci jako v Bohnicich a lidi od autíček jsou vesměs pitomci, ale my tam budem mit auta i motorky a myslim, ze na živo to stoji za to, muzem se domluvit a pokecat treba…
Naposledy editováno 18.05.2023 23:28:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ještěže když tu takhle blbnu tak v hokejovejch kalhotách, mx botách a dvojitym krunýři
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
.. ale už třetí týden zánět hlasivek a blbě - takže i když na to občas vlezu není síla elán nic...
Ale až se dám (doufám) dokupy, tak ten Lichtenberg bych letos zkusil rád
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sice jseš v nich jak balón, od prsou až pod kolena - ale ty pancéřový ochranný vrstvy všude..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Gymkhana na PCX v hokejové výstrojí? Asi jsem omylem sezral naky houby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Roman: ty jo, to jsem asi jeste nejel dost modernim autem, i ten nasich passat mi prijde, ze reaguje v pohode, respektive "normalne" od bezneho auta s turbodieselem nejakej lag ocekavas.
Co me hodne prekvapilo bylo mapovani plynu u mondea (2020, v te dobe funglovka) 1,6td - na par milimetrech pohybu pedalu to v podstate davalo plnej plyn, i pri snaze o klidnej rozjezd to fakt dost zryhlovalo a tlacilo do sedacky… pocitove strasna raketa, ale kdyz pak chtel jet clovek rychle a slapl na podlahu, tak zjistil, ze tech zbyvajich 90procent chodu pedalu uz tam dohromady nic neni. To treba bawa se kteryma jsem jel to maji linearni, co tam slapnes, to tam je…
Automobilky tam ten plynovej lag dávají záměrně kvůli homologačnímu procesu (plnění emisí), to nemá právě s turbo lagem nic společnýho. Dealeři tu magickou krabičku nabízí dokonce sami.
Být to jenom turbo-lag, tak to přežiju, ale mě vyloženě vysíralo, když jsem někde pomalu dojížděl (křižovatka, rozkopaná silnice) a měl jsem se zase rychle rozjet, tak to auto reagovalo na plyn tak po 2 sekundách, což je i nebezpečný... Teď ta prodleva zmizela a je tam jen normální zpoždění turba, s čímž dokážu žít.
A předchozí passat (bitdi) mi to právě nedělal...ale to byl r.2015
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Výjimečně s tebou souhlasim na zábavu s malými disky a vysokými pneu jsem přišel už dávno .. a ještě i dost podhušťuju, takže i na suchu je to furt samej drift
Páč na cestách v provozu jde o co - o zábavu nebo o časy?
A taky o čepy .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: Maj to i Oktavky,ale tuším jen všechno s 2.0tdi
+ ostatní...
Celkově to zpoždění je částečně záměr kvůli tomu, že je potřeba přiškrtit na chvilku přísun paliva kvůli ochraně DPF.
U dvoulitru bez DPF ten lag není.
Naposledy editováno 19.05.2023 08:13:08
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pomalá a tupá reakce plynu - od roku 2019 plošná nemoc:
Pokud si kladete logickou otázku, proč by si automobilky samy znehodnocovaly svoje produkty a záměrně si komplikovaly život, tak odpověď je trochu zamotanější. Vše má souvislost s odlišným způsobem měření reálné spotřeby paliva při nových homologačních testech vozidel a tedy i množství C02 - což je neškodný plyn, který je třeba v každé lahvi s minerálkou, ale otepluje planetu.
Při těchto reálných testech v provozu (tzv. RDE test, dříve jen na válcové zkušebně) došlo ale logicky k přirozenému papírovému nárůstu spotřeby paliva všem modelům. Normálně by šlo jen o číslo v technickém průkazu, kdy zákazník by neřešil 7,5l versus 7,8l spotřeby, ale taková drobná papírová změna spotřeby paliva v řádu desetin litru znamená třeba 10g C02 navíc a to pro automobilku znamená pokutu 950 EUR do fondu EU. Za jedno auto (platí se totiž 95 EUR za každý gram nad stanovený limit). Tedy v celkové produkci automobilek jde o naprosto gigantické částky.
Tím se vracíme na začátek. Snadným řešením, jak se vyhnout takovým nesmyslným pokutám se pak nabízí softwarově zpomalit a otupět reakci na sešlápnutí plynu, což se v praxi promítne do letargického zrychlování, pomalejšího řazení automatické převodovky a držení vyšších rychlostních stupňů. To pak v celém testovacím homologačním cyklu dokáže potřebné desetiny ušetřit. Vedlejším efektem je pak právě řidičsky otravné chování, tupé reakce atd., ale v dnešním světě je to pro automobilky menší zlo, než platit nesmyslné pokuty. Automobilky za to nemůžou, jen se musely přizpůsobit tomuto tlaku na růst nákladů nebo ještě více zdražit svoje vozy. I proto se tato situace například u sportovněji profilovaných značek neprojevila tolik, protože vyšší náklady absorbovaly a vozidla ponechaly bez této softwarové degradace a zkrátka je zdražili více než ostatní. Pro nás je ale podstatné, že lék - PEDAL BOX - na tuto otravnou nemoc existuje úplně pro všechna vozidla se spalovacím motorem, ale I pro Mild-Hybridy.
Citace ze stránek, kde jsem koupil pedalbox. Jestli je to kravina by mohl nejlíp vědět Dawe02,, pokud sem ještě chodí.
No a z mých zkušeností to nedělají jen diesely. Mámin bývalý tsi tiguan 2020 to dělal taky, ochcávky s 1.5 tsi taky. Korejský křápy z půjčovny, který jsem bohužel fasoval taky...
assassin píše: FiZzeR> rozumim mas to auto pekny? Ja mam kola dojebany, auto dojebany, ale tim vic me bavi, ze si nemusim delat tezkou hlavu a muzu pozavodit co potkam… retarder ve full speed da malokdo prodat, koupit maly kola s pneu s vysokym profilem s uzivat zivota …
Btw, uz mas stan?
Auto je taky hnusný, ale spíš kvůli těm kolům
Nic menšího než ty 17" tam přes brzdy nedám a za origo sedumnáctky chtěj na inzercích pomalu dvacet hadrů
Stan nemám, udělám spaní vevnitř. Asi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: + ostatní...
Celkově to zpoždění je částečně záměr kvůli tomu, že je potřeba přiškrtit na chvilku přísun paliva kvůli ochraně DPF.
U dvoulitru bez DPF ten lag není.
Ono taky není ideální nacpat tam naftu když je tam málo vzduchu díky spalinám které jsou v sání z egru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Fullnull píše: Ono taky není ideální nacpat tam naftu když je tam málo vzduchu díky spalinám které jsou v sání z egru.
To asi ne - ale proč hodně z těch starších (i s egr) dokáže reagovat jak z praku?