soucasny auto stejne musim zachranit, tak pokud by doslo na krabici tak by asi byla jako zalozni...
RomanSS píše: No já nevím, mně se dvě auta začaly srát potom, co jsem je půl roku nepoužíval...nechal jsem si je jako stavební na cukání kolem domu a od té doby furt něco.
Ono je ale něco jinýho jezdit 1x - 2x týdně a nechat to stát půl roku. To sem taky už zažil se svojí O2. Přitom jako daily je to nezmar. Jen ho nenechat dlouho stát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: ja si tu jen odlozim, ze ta kamaradova zanovni f150 asi umrela na motor... to jen k tem velkejm emerickejm motorum :D predni nahon umrel uz davno predtim ...
No, tak zrovna 3.5 litr motor fakt velkej americkej motor není :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: No, tak zrovna 3.5 litr motor fakt velkej americkej motor není :)
par mrtvejch RAMu by se v okoli taky naslo
no zas tak malej ten motor neni... docela bych si ho chtel zkusit v tom GT...
Naposledy editováno 22.03.2023 19:19:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: PetrXX> Mě u těch amerik přijde,ze si to celkem často kupujou pitomci jako ještě relativně levný kary na machrovani a podle toho ta údržba pak vypadá..
Tak ony to relativně levné aut jsou, průser je údržba, jak píšeš. Klasika je přejetej olej, kdy si každej myslí, že když to má motor jak kráva, tak to jezdí na mazut.
Drtivá většina servisů tě s tím pošle do háje, protože jejich dodavatelé dílů na tohle nic nemají (a taky na tom není na dílech takový vývar, když to objednají jinde).
Když už díly seženou, tak se na tom autě učí, protože je to jiný než koncern.
K tomu občas potřebuješ palcový vercajk a diagnostiku, která se s tím baví, další průser. Ve finále jsou ty auta dojebaný a zanedbaný, s výjimkou těch, které měl fanda s vybavenou garáží a chutí se v tom hrabat.
No a extra liga jsou tzv značkové servisy, Chevrolet, Cadillac a tak, kde mladej mechanik stylem pokus omyl mění díly s 300% přirážkou. Když už takový auto, tak ho buď dělat sám, nebo vědět, kam s ním, jinak je to v prdeli.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
.. a netvrď mi Asso že to je v pohodě, když NENÍ - když takovej jede ve dne před tebou a začne i brzdit, tak kdykoli ve směru proti slunci si toho blikání prostě nemáš šanci všimnout!
Proč? No protože ty zářivý a mohutný brzdovky ho natolik přesvěcujou, že ta linka (navíc k nim dycky těsně přilepená) skoro není vidět sama o sobě.. serou mne, čuráci, design nade vše
Naposledy editováno 24.03.2023 23:55:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: PetrXX> Mě u těch amerik přijde,ze si to celkem často kupujou pitomci jako ještě relativně levný kary na machrovani a podle toho ta údržba pak vypadá..
To bude asi jako Q8 a jiny auta s 6 nebo 8 válcem. Když na 90tit. Nevyndáš sání je to samej karbon a v audi to jako servis nedělají. Většinou to pak někdo koupí ve 150 a vykrvácí na rozvodech a podobných věcech jako sada ramen vpředu. Když mu to neumře na karbon v sání.
Rozvody v materiálu tak za 45-55 a motor ven. Prace cca 40-50 hodin a né v jednom mechošovi.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
P_B píše: To bude asi jako Q8 a jiny auta s 6 nebo 8 válcem. Když na 90tit. Nevyndáš sání je to samej karbon a v audi to jako servis nedělají.
Tomu nerozumím. Takže se ví, že v 90 je potřeba vyčistit sání, a servis to neřeší?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Tomu nerozumím. Takže se ví, že v 90 je potřeba vyčistit sání, a servis to neřeší?
Stejně jako olej v automatech BMW.
Plánovaná životnost auta je 160tis km (100tis mil) a 6 let. Tolik to vydrží i bez údržby. Po té si majitel má koupit nové auto. Co se děje s ojetinou potom, už výrobce nezajímá.
PetrXX píše: Tomu nerozumím. Takže se ví, že v 90 je potřeba vyčistit sání, a servis to neřeší?
ve zančovým to neřeší protože se to nový prodá a do těch km to pošle novej majitel dál. A nebo jde do servisu kde tomu rozumí a udělají mu to. Origo servis jsou výměnkáři tam většinou nic o souvislostech netuší Proto je sere bloková výjimka, že můžeš s origo novým autem kamkoliv na olej a destičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: PetrXX> V servisním plánu to nění.
To je krutý. Takže když se o to nezajímáš a jezdíš dál, problém který se dal preventivně řešit v řádech desetitisíců max vyleze na odpis motoru.
Občas si říkám, jestli něco jako lidstvo neděláme špatně
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: Proč by odešel motor kvůli zanesenému sání , ???????????
Karbon se postupne dostane na sedla ventilu, ventily prestanou dolehat a zacnou se podpalovat. Plus ten karbon lita do valce a to motoru taky uplne dobre nedela.2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Je ale fakt, že jí dycky
do toho omezovače v 7500 několikrát protáhnu, i jen párkrát a dycky až když prohřáto a navíc se tenhle 3.2 FSi neustále sám přepíná mezi přímym/nepřímym vstřikem, dle otáček (a snad zatížení, to sám nevim jistě)...
sání jde čistit i bez demontáže , chemii /vč, sedel ventilů a EGRventilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Hele my máme tu benzínovou A4 V6 11tej rok, má skoro 190tkm najeto - a motůrek jen ševelí
Je ale fakt, že jí dycky
do toho omezovače v 7500 několikrát protáhnu, i jen párkrát a dycky až když prohřáto a navíc se tenhle 3.2 FSi neustále sám přepíná mezi přímym/nepřímym vstřikem, dle otáček (a snad zatížení, to sám nevim jistě)...
benzíny to tak nedělaj , pokud nežerou olej
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: benzíny to tak nedělaj , pokud nežerou olej
Benzíny přímovstřiky právěže jo - jak směs ty ventily neoplachuje, tak ty se pak zasíraj, netěsní a podpalujou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Benzíny přímovstřiky právěže jo - jak směs ty ventily neoplachuje, tak ty se pak zasíraj, netěsní a podpalujou..
jo , to má logiku ,
každopádně každých 50000km to ,,opláchnu,, přes sání chemii a je pokoj z karbonem v sání až po ventily
Naposledy editováno 27.03.2023 17:50:33