2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: PetrXX> Mě u těch amerik přijde,ze si to celkem často kupujou pitomci jako ještě relativně levný kary na machrovani a podle toho ta údržba pak vypadá..
Tak ony to relativně levné aut jsou, průser je údržba, jak píšeš. Klasika je přejetej olej, kdy si každej myslí, že když to má motor jak kráva, tak to jezdí na mazut.
Drtivá většina servisů tě s tím pošle do háje, protože jejich dodavatelé dílů na tohle nic nemají (a taky na tom není na dílech takový vývar, když to objednají jinde).
Když už díly seženou, tak se na tom autě učí, protože je to jiný než koncern.
K tomu občas potřebuješ palcový vercajk a diagnostiku, která se s tím baví, další průser. Ve finále jsou ty auta dojebaný a zanedbaný, s výjimkou těch, které měl fanda s vybavenou garáží a chutí se v tom hrabat.
No a extra liga jsou tzv značkové servisy, Chevrolet, Cadillac a tak, kde mladej mechanik stylem pokus omyl mění díly s 300% přirážkou. Když už takový auto, tak ho buď dělat sám, nebo vědět, kam s ním, jinak je to v prdeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: PetrXX> Mě u těch amerik přijde,ze si to celkem často kupujou pitomci jako ještě relativně levný kary na machrovani a podle toho ta údržba pak vypadá..
To bude asi jako Q8 a jiny auta s 6 nebo 8 válcem. Když na 90tit. Nevyndáš sání je to samej karbon a v audi to jako servis nedělají. Většinou to pak někdo koupí ve 150 a vykrvácí na rozvodech a podobných věcech jako sada ramen vpředu. Když mu to neumře na karbon v sání.
Rozvody v materiálu tak za 45-55 a motor ven. Prace cca 40-50 hodin a né v jednom mechošovi.