2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Nemam tu smajlika, co se chyta za hlavu. :))
Nevim, mozna s vulemi na podvozku, uzkych, vysokoprofilovych kolech, obyc starej podvozek..... Az pojedes okolo, dej vedet a ja te svezu, at nemas porad takove porovnani. :))
No mozna bysme tu našli v historii prispevek z doby kdy jsi jezdil v novějším bmw a ja jeste jezdil s e36 a vysvetloval jsi mi jak je to cikanskej kočár k nicemu
Podvozek byl v te dobe kdy to jezdilo ok, origo 16kola a origo mpaket podvozek ...
Kazdopadne doba je jinde a soucasny auta jezdi jinak..
Jo a jak pise démon, jednickova ovce rs te na spouste mist sfoukne jak nic. Me jednou v primce ujela i upravena o1 tdi. Cipnute o1 4x4 turbo se stejne dobrým pilotem nejspis nebudes stacit...
Naposledy editováno 02.01.2021 19:45:24
Naposledy editováno 02.01.2021 23:12:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Něco jako Alfa GT v 1.9jtd za 30 a vedle ni to “samý” s Bussem za 300...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja osobne si myslim,ze to je bublina vyvolana tim, ze mame i my socky nejaky prachy navic... jakmile schudnem, tyhle krapy ztrati na hodnote, protoze ti opravdu bohati od nas peraky, hundrtky a e36 nekoupi, ti uz svoji sbirku davno maji a v nich opravdu slavna auta co vytvarela historii... ale kdo vi co bude.
Jen si myslim, ze to jestli to je nebo neni bublina zjistime rychleji nez jsme si mysleli...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: assassin> kdyz mas rad auta a chces neco sportovnejsiho se zadnim nahonem, rozumnym motorem a solidnim podvozkem, skoncis chte nechte u bmw protoze k tomu prakticky neni alternativa ktera by byla rozumne provozovatelna. Mne prijde ze svou cenu ma.
... podle me to pise assass spravne... mame se jako prasata v zite, ale pokud prijde na utahovani opasku, vetsina lidi si jako prvni odpusti tyhle "sberatelske" zalezitosti.... nebavim se o milionarich+, ti asi nebudou mit problem platit svoje zavazky...
... a co se ridicsky prijemnych vozidel tyka... nemyslim, ze by se zajem o ty auta (mezi mladsi generaci) zvedal... spis naopak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: assassin> kdyz mas rad auta a chces neco sportovnejsiho se zadnim nahonem, rozumnym motorem a solidnim podvozkem, skoncis chte nechte u bmw protoze k tomu prakticky neni alternativa ktera by byla rozumne provozovatelna. Mne prijde ze svou cenu ma.
Tak slušnej Boxter taky není špatná volba( do 300 se dá koupit hodně dobrý kousek), no a pro ty co můžou pustit trošku větší chlup je jasná volba 911. Slušný kousky se dají pořídit od půl mega výš a dolů s cenou už určitě nepůjdou.
Mluvím samo o manuálu a ne o čtyřkolkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: MedWed> pise to spravne, ale podle me to plati pro sberatelsky konopnice a stodvacitky, ne pro bmw ktery ma i uzitnou hodnotu (kvalitu) coz je predpoklad toho ze si bude drzet cenu. Assassin tam tu kvalitu nevidi, ja jo.
... popravde... ja taky ne
z brambor mozna tak eMka, Alpiny... jinak moc ne...
Ostatne jako auto na zabavne svezeni za rozumne penize si ho i ja stale nechavam, moje nejspis extra sberatelsky potencial nema, mam nakej malej "mpaket" v interieru, tzn volant, radicka a naky blbosti a mpaket podvozek ... jinak mam obyc narazniky a sice "kozenej" interier, ale sedacky komfort a ne sport.
Chtel bych z toho mit takovej streetlegal track car... ale kdovi, treba skonci rozhrabanej ve srotaku...
Naposledy editováno 03.01.2021 23:39:22
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.instagra...?igshid=75g4lz44jndn
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
... hele a co e36 320i. Jaka je povest tyhle specifikace? Mne by to stacilo, co do vykonu, ale spis je problem sehnat nejaky ve slusnym stavu dneska, co?
Bejt to cerny coupe s normalnima naraznikama, oranz blinkrama, nedobastleny tunerem a do 100k, tak to beru!:)
Naposledy editováno 04.01.2021 12:31:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: Sice je to koncepce jaka je, ale foukany motory a konkretne ten co v tom je ma super povest a radu fanousku. Jednicka RSo je a neni obycejna ofce, jeji cas prijde, ver mi
Jednickovy RSo neni spatny, ma to svoji hravost, ale bavime se o hodnote fenomenalni znacce s sirkovou zakladnou fandu po celem svete vs. vychodoevropskem autem.
Tady je potreba si uvedomit, ze se tyhle brambory v cabriu v devadesatkach prohanely po Beverly Hills, kdezto skodavka max. nekde po Varsavskem ghettu.
Deda v Pokrkonosi porad ma 1000MB r.v. 66 pred FL, v origo stavu a bohuzel tu hodnotu zachovaly brambory nema. Realne se mbecka prodavaji cca za 150tis a ty penize za to da jen cesky fanda znacky.
Davam to jen jako priklad, ze O1 RS nemuze mit nikdy stejnou hodnotu jako 328 mpaket coupe nebo dokonce cabrio (ktery je drazsi).
Neni to debata o mereni pera, taky si z toho delam srandu, jen je potreba si uvedomit par veci, kdyz chceme srovnavat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: No mozna bysme tu našli v historii prispevek z doby kdy jsi jezdil v novějším bmw a ja jeste jezdil s e36 a vysvetloval jsi mi jak je to cikanskej kočár k nicemu
Podvozek byl v te dobe kdy to jezdilo ok, origo 16kola a origo mpaket podvozek ...
Kazdopadne doba je jinde a soucasny auta jezdi jinak..
Jo a jak pise démon, jednickova ovce rs te na spouste mist sfoukne jak nic. Me jednou v primce ujela i upravena o1 tdi. Cipnute o1 4x4 turbo se stejne dobrým pilotem nejspis nebudes stacit...
To si nemyslim, ale urcite bychom nasli prispevky, kdy jsem o cabriu mluvil jako o autech pro buziky nebo pro 50 lety paprdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dejf. píše: Cau!
... hele a co e36 320i. Jaka je povest tyhle specifikace? Mne by to stacilo, co do vykonu, ale spis je problem sehnat nejaky ve slusnym stavu dneska, co?
Bejt to cerny coupe s normalnima naraznikama, oranz blinkrama, nedobastleny tunerem a do 100k, tak to beru!:)
Plati pro to vse stejne jako pro vsechny e36 se sestivalcem, jen to min jede.. ale zas asi vic nez stejne silnej ctyrvalec...
Doba jde dopredu, asi bude záležet na cene, na stavu karoserie a na tom k cemu to auto chces ..
Stev píše: assassin> kdyz mas rad auta a chces neco sportovnejsiho se zadnim nahonem, rozumnym motorem a solidnim podvozkem, skoncis chte nechte u bmw protoze k tomu prakticky neni alternativa ktera by byla rozumne provozovatelna. Mne prijde ze svou cenu ma.
Tak to je. Dusledne jsem projizdel inzerce vsechn mozny a nemoznych modelu za rozumejsi penize, ale chte nechte, porad skoncis su tehle cikanskych hracek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Jednickovy RSo neni spatny, ma to svoji hravost, ale bavime se o hodnote fenomenalni znacce s sirkovou zakladnou fandu po celem svete vs. vychodoevropskem autem.
Tady je potreba si uvedomit, ze se tyhle brambory v cabriu v devadesatkach prohanely po Beverly Hills, kdezto skodavka max. nekde po Varsavskem ghettu.
Deda v Pokrkonosi porad ma 1000MB r.v. 66 pred FL, v origo stavu a bohuzel tu hodnotu zachovaly brambory nema. Realne se mbecka prodavaji cca za 150tis a ty penize za to da jen cesky fanda znacky.
Davam to jen jako priklad, ze O1 RS nemuze mit nikdy stejnou hodnotu jako 328 mpaket coupe nebo dokonce cabrio (ktery je drazsi).
Neni to debata o mereni pera, taky si z toho delam srandu, jen je potreba si uvedomit par veci, kdyz chceme srovnavat.
Pockej, ale tady nikdo prece nerikal ze jednickova okta RS bude mit nekdy cenu 328i coupe/cabrio... padlo to jen jako prirovnani s tema skodovkama, proto ze to je auto s potencialnim cenovym rustem a tak to je a klidne bych se vsadil ze na to dojde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: Pockej, ale tady nikdo prece nerikal ze jednickova okta RS bude mit nekdy cenu 328i coupe/cabrio... padlo to jen jako prirovnani s tema skodovkama, proto ze to je auto s potencialnim cenovym rustem a tak to je a klidne bych se vsadil ze na to dojde
myslim, ze jednickovy rs uz vesele stoupa… a ono uz jich taky nebude moc vcelku
ja bych to pro ucela zabavneho auta pro semtam svezeni na okruhu bral…
alternativa k bawu bude dvoukilo Nissan, ale tem uz jdou ceny nahoru dyl….
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dejf. píše: Cau!
... hele a co e36 320i. Jaka je povest tyhle specifikace? Mne by to stacilo, co do vykonu, ale spis je problem sehnat nejaky ve slusnym stavu dneska, co?
Bejt to cerny coupe s normalnima naraznikama, oranz blinkrama, nedobastleny tunerem a do 100k, tak to beru!:)
Povest tyhle specifikace je takova, ze to skoro nikdo nechce a dost lidi tam pak swapuje jinej motor Ale technika je jinak shodna je vsema dalsima R6 bmw v ty dobe, porad je tam M50/52 motor takze pomerne drzak. Naklady na provoz budou jak psal Assasin stejny jako kazda jina e36 s R6, jen s mensim vykonem
Kazdopadne prave kvuli tomu ze je to nejslabsi sestivalec, bude ta cena o dost priznivejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
200sx je super, vseobecne japonsky auta jsou taky dost zabavny, ale to se zase dostavame k tomu ze to tady skoro nikdo neumi delat a ze je problem na to neco sehnat. Takze se zase kazdej pak rozhodne za stejny prachy poridit bmw, protoze si usetri dost starosti... Sam posledni rok uvazuju dost o tom ze bych prodal 540i a poridil nejakyho japonce. 300zx, skylina r33 nebo supru mk3, ale prave proto ze to malo kdo dela, malo kdo ti poradi a sehant na to neco neni tak snadny, tak porad dost vaham
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pro buzíky je samozřejmě TT,Z3 a hlavně Boxter
15-20ti letou 328,330 bych s radostí unes
klubko píše: ale teď baby raďte co bude menší průser koupit? X3 e83 2,5 LPG
kde plyn byl instalován 2012, takže jestli se nepletu, výměna nádoby bude 2022
anebo 2 litra turbo naftu?
Ta 2.5L je motor M54B25. Jednoduchý atmosférický motor, bez přímého vstřikování. Hlavní slabinou jsou pístní kroužky, konkrétně ty stírací, které prostě nefungují. Proto tyto motory žerou olej, už od novoty.
Údržba je relativně jednoduchá, vše si uděláš sám v garáži. A nevychází ani draho (na poměry BMW)
BMW service I: v podstatě jen olej - zhruba do 1000Kč,
BMW service II: všechny kapaliny a filtry - zkruba 5K + viskospojka vrtule a zátěžové čidlo pro automatické naklápění světel (oboje vydrží jen asi 2 roky) 3K
BMW service III: svíčky, pístní kroužky, šály, ventily, všechna gufera, všechna těsnění (včetně těch ve VANOSu), spojka s dvouhmotou: celkem 40K (ale jde to levněji) + několik dní strávených v garáži.
Naposledy editováno 05.01.2021 09:56:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Plati pro to vse stejne jako pro vsechny e36 se sestivalcem, jen to min jede.. ale zas asi vic nez stejne silnej ctyrvalec...
Doba jde dopredu, asi bude záležet na cene, na stavu karoserie a na tom k cemu to auto chces ..
Chtel bych to na daily, s tim aby me to jezdeni z A do B aspon trochu bavilo. Diky novy rachote uz nedojizdim denne (max 2x tejdne) tak uz me nezajima spotreba a podobny veci.
V lete bych to chtel poridit. Vsechno to ale bude asi shnily a vic jak kilo to stat nesmi. Kdyz by byl dobrej kus sedan tak to taky kousnu... jediny co je pro me klicovy je nesezranost a 320i +.
... jo a s vanos, nebo bez? Je to kurvitko, nebo to na spolehlivost nema extra vliv?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A no jsi přišel sám, nebo ti to někdo poradil ?