2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Vzadu na bawu - 36myslim - jde hýbat odklonama? Ja o tom nic nevim.
Vzadu uz jsou v sérii odklony docela ok, tzn kdyz tam jeste 2stupne pridas uz je to tak nejak dost. Problem je, ze je vzadu moc a vepredu malo aby to bylo nedotacive... ja kvuli kompenzaci tohodle jevu dával na předek podložky. U velkeho snížení by tam bylo tech podlozek nesmyslne moc.
Tak jestli to bereme v rámci nakyho běžnýho placani se po okreskach, tak jo, sníženy bawo nebude nefungovat tak ze by s nim neslo jezdit. Ale tady se hoblujou lokty, 300 vsude mozne a autem boky kde se da, takze jsem předpokládal režim provozu auta ala zavodak.
jasne ze se u e36 da stelovat na zadni naprave odklon bych cekal ze tohle budes mit zmaknuty
Jak to kdo bere je jeho vec, beru to ze svyho pohledu a to takovyho ze nejsem vsude nejrychlejsi, ani s kabrie nezavodim... ale kdyz je hezka cesta tak mu taky dam, a na hezky ceste to auto drzi, neskace a da se s nim jet celkem svizne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Zase je na tyhle zemi docela dobry, ze kdyz jezdis na necem co nemas nikde zapsány neni to az takovej pruser. Kdyz to teda neni nejaka ultra kokotina ala 20palcu kola na favoritu.
To si uplne nemyslim.
Nahodou se nekde neco stane, bude se ve vsem stourat a pruser bude.
Ted, kdyby to do me nekdo, treba v zatacce nakouril, tak se z toho mozna soudem vyvlikne, pze nemam podvozek zapsany v CZ TP.
SLEEPER píše: To si uplne nemyslim.
Nahodou se nekde neco stane, bude se ve vsem stourat a pruser bude.
Ted, kdyby to do me nekdo, treba v zatacce nakouril, tak se z toho mozna soudem vyvlikne, pze nemam podvozek zapsany v CZ TP.
byl sem nabouranej od frajerky, s kolama ktery sem nemel zapsany a nikoho to nezajimalo... bylo mi dokonce receno likvidatorem ze dojit to k soudu, tak se tam pak jeste resi to jak dana vec ovlivnila jizdni vlastnosti a jestli mela vliv na nehodu takze kdyz te nekdo nakouri treba na stopce, a budes tam mit nezapsany kola, tak na to ze te nekdo napalil to nemelo vliv, tak by to nemelo vadit... ale k soudu sem se s tim nedostal a ani nechci
dark-demon píše: jasne ze se u e36 da stelovat na zadni naprave odklon bych cekal ze tohle budes mit zmaknuty
Jak to kdo bere je jeho vec, beru to ze svyho pohledu a to takovyho ze nejsem vsude nejrychlejsi, ani s kabrie nezavodim... ale kdyz je hezka cesta tak mu taky dam, a na hezky ceste to auto drzi, neskace a da se s nim jet celkem svizne
Dá, ale jen vocamcaď pocamcaď. Při nějakým brutálním složení cigánskýho břichoplaza to má možnosti snížit odklon asi jako český volič ovlivnit politickou situaci.
oxygen píše: assassin> to TVOJE už se nekrade, proč taky a já už jsem k tomu taky dospěl, mít starý vehicles - platíš jen povinné a neřešíš ňákej lak natož myčku
Blbý je, když máš starej vehikl, co se už zas začíná krást
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: oxygen> nezapomeň kde žiješ... sice máš teoreticky pravdu, ale tady se k soudu chodí ne pro spravedlnost, ale pro rozsudek. A pravdu má ten co má tým dražších právníků.
Presne a dneska vodici brambor (nebo motorkari obecne) nejsou uplne v mode.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jsou to kreténi, kteří tomu co cpou lidem snad už i sami věří... svět se fakt v prdel obrací
Naposledy editováno 24.06.2020 15:47:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: jasne ze se u e36 da stelovat na zadni naprave odklon bych cekal ze tohle budes mit zmaknuty
Jak to kdo bere je jeho vec, beru to ze svyho pohledu a to takovyho ze nejsem vsude nejrychlejsi, ani s kabrie nezavodim... ale kdyz je hezka cesta tak mu taky dam, a na hezky ceste to auto drzi, neskace a da se s nim jet celkem svizne
Jo ty myslis ten excentr na šroubu ve spodním rameni? To je ale nastaveni v desetinach stupnu, tim se urcite neda dohoniít velke snížení a cele to spodni rameno se dava stelovaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: To si uplne nemyslim.
Nahodou se nekde neco stane, bude se ve vsem stourat a pruser bude.
Ted, kdyby to do me nekdo, treba v zatacce nakouril, tak se z toho mozna soudem vyvlikne, pze nemam podvozek zapsany v CZ TP.
Hele muze to nekdo zkusit, ale musel by prokázat souvislost se zavinenim nehody. Pokud neco nedobrzdis - jo muzou ti to dat sežrat kvuli podvozku, pneu atd.
Edit: koukam, ze uz jsem asi patej kdo to napsal. Tak nic. Kazdopadne na motorce mam tech uprav co v německém tp byly a v českém nejsou protoze se to v te dobe nepsalo. Dily jsou homologovane, neresim. Az nastane problem, budu ho resit. Připravovat se na vsechny pripady co si na tebe nejakej fizl muze pripravit - na to kaslu, nebudu si tim kazit den
Naposledy editováno 24.06.2020 16:15:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
F1 je jinej vesmír. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: oxygen> oukej, ale co třeba kategorie cestovních vozů? :)
F1 je jinej vesmír. :)
Stejnej vesmír, stejná fyzika, ale rozdílný tech. regule
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Nedávno jsem na netu v tomhle smyslu absolvoval přestřelku s autoriz. prodejci Jagu a Brambor, ohledně jejich příplatkově sportovních variant ze které vyplynulo, že jsem hloupý ignorant, nechápající že ty nejsportovnější jízdní vlastnosti zajistí jedině megapříplatkové 22' disky s meganízkými profily pneu... a že jim tím pouze zapškle kazím reklamu na ty jejich top verze, které opravdoví znalci objednávají čím dál víc
Jsou to kreténi, kteří tomu co cpou lidem snad už i sami věří... svět se fakt v prdel obrací
Přesně tak, jsou to většinou blbové. Jinak svět se v prdel už dávno obrátil.
Je to stejné, jako když prodejci tvrdí, že není potřeba měnit olej ( popř. i filtr, pokud ho převodovka má ) v automatické převodovce, že je tam doživotní náplň.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: PinkPanther> ta doživotní náplň je teď u nás horké téma - dceři ten její automat 330xd (178tkm) denně 3-5x padá do nouzáku tj. najednou a bez varování píp a maximálka 70kmh i za tmy v dešti na dálnici, když vpravo se valí hradba kamionů 90kou - a poser se a zabij se... Jsou to čuráci kreténský, idioti manažerský, ti kterých je to práce
A do nouzaku to pada kvuli prevodovce ? Ty jo, tak je tam naka závada, nouzak je tam na nouzové dojetí do servisu kdy neni dobry tam nechat full power. Holt to ma nárok na novou prevodovku, mela doživotní nápln a jeji zivot se nachylil ke konci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Stejnej vesmír, stejná fyzika, ale rozdílný tech. regule
Rec tu byla o obyc bramborach s beznym obutim.
Jedna guma na F1 bude o mnoho drazsi, nez prumerna cena ojetych bmw v CR. Tohle nejde porovnavat a jasne, ze okruhova auta (ruznych kategorii), splecialy na vrchy, sucha rally, se samoze jezdi nizkoprofilech.
Zavodni slick (na auta) ma extremne tvrde bocnice, aby se guma v zatacce nedeformovala, ale stejne (krom F1 a trucku) se s profilem, ktery vidame trebas u fabii, nedelaji.
Nebo to celou dobu vyrobci/motorsport tovarny delaji spatne?
Kategorie F1 je vazne vyvoj NASA/Kosmodrom Bajkonur, kde se zkusenosti daji vyuzit max. v hyper,super autech ala LaFerrari/SF90 a to nemluvim o gumach.
oxygen píše: PinkPanther> ta doživotní náplň je teď u nás horké téma - dceři ten její automat 330xd (178tkm) denně 3-5x padá do nouzáku tj. najednou a bez varování píp a maximálka 70kmh i za tmy v dešti na dálnici, když vpravo se valí hradba kamionů 90kou - a poser se a zabij se... Jsou to čuráci kreténský, idioti manažerský, ti kterých je to práce
Tak predpoklad evidetne je, ze pujdes nejpozdeji kazdy 5. rok pro novou bramboru.
Mel jsem automat na e60 545i, kde pri najezdu cca 200tis km uz za studena pri razeni z 1 na 2, slo zaznamenat lehky cuknuti. Vecny je jenom Lenin, asi. :)
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... jsou i tradice, kterých se BMW drží
U Boot ?