globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.3.2020 v 19:40 | Nahoru | #10591

MedWed píše:
jinak Sesku jedine v automatu...



Nj sestka moc na blbnuti neni, ale i tak ten automat ten zadni nahon zabije. Nebo i tak se celkem da bokem, mel jsem automat v 545i, ale neni to ono, jak to nejde hned za plynem.
Kazdopadne chapu, ze ty to mas striktne na kochaci jizdu.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.3.2020 v 19:42 | Nahoru | #10592

oxygen píše: Strašný, jak se my banda cukroušů rozmnožujem Moji 2 kámoši taky pořídili z3ky, oba v tom 3.0 teplym kábriu prostě síla



Tak tak, ja to tu pisu porad, ze kábra jsou pro buzeranty.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.3.2020 v 19:47 | Nahoru | #10593

SLEEPER píše: Neco jsi tu sem uz daval, ale tohle se neokouka. Pekny to mas. :)

Nizkej podvozek je supr, jen je to na spatny vozovce uskakany, jak rikas. :)

Ja o e30 taky uvazoval, hlavne pro to, ze uz je to plnohodnotnej veteran, ale jak to neni prehnane nizky a ma to strechu, uz se mi to moc nelibi, ale tvoje je supr.


Me ani tak nevadi nizkej, mam snizeny i druhy bmw a da se. Jen tady bude problem uz v tlumicich nejspis, predek se chova tak nejak divne mi prijde. Ale porad premejslim co tam dat, kdyby stavitko tak se musi varit, a to nechci. Takze to asi dopadne tak ze tam dam bilsteny nejaky
Jo, tohle uz ma vek vetose, takze treba ruceni mam za 400 a kdyby se nahodou neco stalo, jako ze kurva doufam ze nestane. Tak pojistovna plati uplne ale uplne jinak
A strechu to ma jen v garazi pod plachtou. Jinak ne

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.3.2020 v 20:51 | Nahoru | #10594

dark-demon píše: Jo a dik




vaz si toho, to nedelam bezne

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.3.2020 v 20:52 | Nahoru | #10595

SLEEPER píše: Nj sestka moc na blbnuti neni, ale i tak ten automat ten zadni nahon zabije. Nebo i tak se celkem da bokem, mel jsem automat v 545i, ale neni to ono, jak to nejde hned za plynem.
Kazdopadne chapu, ze ty to mas striktne na kochaci jizdu.



... ja jsem zparchantelej sedmickou... takze me na nejakou jizdu bokem neuzije...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 10:21 | Nahoru | #10596
dark-demon> Ty extra siroke rafky vylezajici pres pneu jsou tuzing nebo maji funkcni opodstatneni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 11:31 | Nahoru | #10597
vilemx> Ahoj Vileme, jaky auto ridis, ze prirovnavas Demonovi e30, resp. jeji kola, k tuzingu? :)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 11:35 | Nahoru | #10598
Na brambore se pracuje a pry vypada, ze je, nastesti, vse cajk. :)
Na kolech a bez strechy, to bude uplne jiny auto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 11:58 | Nahoru | #10599
SLEEPER> Ptam se, protoze mi, jako laikovi, k tomu autu pripadaji neadekvatni. Tohle vidam u “vytunenych” Golfu pred obchodnim centrem. Ma to pozitivni vliv na jizdni vlastnosti nebo to je moda?
Jo a auto, motorku i kolo tunim do prakticna, vzhled nebo sportovni vykony mi jsou tak nejak jedno.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 12:16 | Nahoru | #10600
vilemx> Taky mam pripraveny limcove kola.

Ty auta jsou do zatacek tak dobry, ze by svlekly gumu z rafku, proto se davaji limcove rafky pro sportovni jizdu. :)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 12:33 | Nahoru | #10601
Ale prdlajs, já teda došel na něco jinýho...bavoráku vyhovuje balón (origo 16 palců ideál, pak je to auto i pohodlný), ten pohyb bočnice tomu autu dá větší prostor, víc času pro nalezení přilnavosti. Na ne úplně rovný cestě to platí 2x tolik. Sportovnější guma s tužší bočnicí bude úplně ideální

Na alfě mám nízký sedmnáctky, řízení je o kousek rychlejší/přesnější v "nájezdu" (teoreticky, prakticky ten bavorák i na balonu je lepší), ale to auto tě pustí mnohem dřív, jak to auto trošku zatlačí tak už stačí jen málo k tomu aby se to svezlo, protože ta guma vůbec nepracuje a je to jak špalek.

Závoďáky mají taky balóny a to jezdí na hladkým, v bmw nejsou úplní blbci, když tam dali co tam dali Mnohem podstatnější je výběr správný pneu. Ta natažená guma na ráfku je z tohodle pohledu taky úplně na prd...

Ale to je jen moje pozorování a náhled

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 12:47 | Nahoru | #10602

Kocandak píše:

Závoďáky mají taky balóny a to jezdí na hladkým, v bmw nejsou úplní blbci, když tam dali co tam dali





Takze vyssi bocnice = vyssi prilnavost? :)

Jaka Alfa s jakym motorem?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 12:55 | Nahoru | #10603
Nemyslim si ze vetsi prilnavost, spis da ta guma trochu driv vedet, ze se blizi hranice prilnavosti, ne?

Ale na spatnem povrchu urcite bude i lepsi prilnavost, pac bude lip kopirovat povrch....

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:02 | Nahoru | #10604
To je houby závoďák, myslím ty opravdický:

Vyšší bočnice se nerovná vyšší přilnavost, záleží...guma určitě v zatáčce funguje jako "prvek" odpružení, v ten moment to hraje podstatnou roli.

F1 taky obouvali 13palcové ráfky, v pravidlech jim to změnili na 17 nebo 18 palců (nevím jestli už to proběhlo nebo ne), ale to je zas hodně o marketingu atd...různé "nesmysly" v pravidlech.

Alfu mám 156, motor 2.5 vé šest

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:02 | Nahoru | #10605
SLEEPER> Takze nazuti gumy na nekolik cm sirsi rafek, nez je doporuceny rozmer, zlepsuje chovani auta? Proc to tak neni v serii? Co jsem tak koukal na sportovni verze aut, co vyjizdeji od vyrobce, mivaji bok gumy kolmy. Fakt me zajima, jestli tahle uprava ma funkcni opodstatneni, nebo jestli to je nejaky povinny znak, treba jako zamerne zdurazneny odklon kol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:04 | Nahoru | #10606
Kocandak> ale opravdický závoďáky maj opravdický závodní gumy, hádám že studený v provozu by asi nefungovaly tak jako silniční šlupky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:08 | Nahoru | #10607
Stev> To je dost otázka směsi a je jasný, že takovej závoďák s tunou přítlaku má jiný požadavky na tu gumu ve všech ohledech, se silniční gumou to nesrovnávám. Přesto, že mají obrovský síly v zatáčkách + přítlak k tomu, používají pneu s vyšší bočnicí. Guma která je na ráfku jen namalovaná je spíš o vzhledu (podle mě), to že to auto je tužší, víc drncá a je do určitý míry "jistější" podle mě nezaručuje, že je i rychlejší a lepší v zatáčkách

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:13 | Nahoru | #10608
Kocandak> ona ta tloušťka bude mít i co dělat s generovaným teplem, nízká by se přehřála, což na silniční gumě nehrozí.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:33 | Nahoru | #10609
Bude a má , což vlastně jen potvrzuje že ta vyšší guma je lepší ne ?

Silniční gumě taky rozhodně hrozí že se přehřeje...v tom bych nic nehledal.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:38 | Nahoru | #10610

vilemx píše: SLEEPER> Takze nazuti gumy na nekolik cm sirsi rafek, nez je doporuceny rozmer, zlepsuje chovani auta? Proc to tak neni v serii? Co jsem tak koukal na sportovni verze aut, co vyjizdeji od vyrobce, mivaji bok gumy kolmy. Fakt me zajima, jestli tahle uprava ma funkcni opodstatneni, nebo jestli to je nejaky povinny znak, treba jako zamerne zdurazneny odklon kol.



OEM pozadavek na geometrii atd neni max prilnavost. casto jde prilnavost proti vydrzi pneu atd..
bawa maji napriklad vzadu vyrazne vetsi odklony kvuli vetsi prilnavosti v zatacce a zamerne nedotacivosti…

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:43 | Nahoru | #10611

vilemx píše: SLEEPER> Takze nazuti gumy na nekolik cm sirsi rafek, nez je doporuceny rozmer, zlepsuje chovani auta?



Kde neco takoveho pisu, ze mi tohle podsouvas? :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:46 | Nahoru | #10612

oioi01 píše: Nemyslim si ze vetsi prilnavost, spis da ta guma trochu driv vedet, ze se blizi hranice prilnavosti, ne?



Urcite ne. To co rikas, by znamenalo, ze ti vyssi profil dava lepsi odezvu a to se vazne nedeje. :)

Hosi ridili jste nekdy auto na sportovnim podvozkou s kolama trebas 255/30 R19 nebo neco podobneho tomu?
Na me moc teorie a predstavivosti tady. :))

Samoze nejlepsi adhezi a feedback bude mi nizkoucka slupicka. Mluvim o peknym povrchu trati, to bych tu pak taky mohl argumentovat offroadem. :))

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 13:50 | Nahoru | #10613
neco takoveho ma obuta ta 911, tu jsem na hranu nedostal, bal jsem se ze to ulitne a bude maler. a navic uz to na me bylo moc rychle. ta m240i mela zimaky a zvejkalo se to jako e36, proto mi to sedelo

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 14:00 | Nahoru | #10614
assassin> To je jasny. Cim vetsi prilnavost, tim rychleji to pak sklouzne. To se vi a taky bych na to s 911 nemel. :))
Ja jen, ze ten vyssi profil s prilnavosti a odezvou, je blbost.

Za takovy nazory si pak rikam, ze dneska vazne malokdo umi ridit.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 14:19 | Nahoru | #10615
ma vubec cenu Vilema komentovat?
reknu k tomu jen tolik, ze kabrio rozhodne neni auto na zavodeni... takze je pro me prvni vec to jak to vypada
mimochodem z tech odklonu co mam v zadu by se asi rozbrecel

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 14:35 | Nahoru | #10616
Ja teda nevim, ale vilemx se jen zeptal jestli je to kvuli vzhledu nebo to ma i praktickej vyznam.....tva odpoved potvrzuje, ze jde jen o vzhled (coz je uplne vporadku samo). Nic vic bych v tom nehledal, neni treba obhajovat takovejhle vizualni doplnek na kochacim autu nejakou domnelou funkcnosti.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 15:10 | Nahoru | #10617
dark-demon> Tak si to přečti s chladnou hlavou. Protože do tuningu/tuzingu aut ani motorek nedělám, a na tom Báwu mě praštily do očí ty abnormálně (pro mě absurdně) sešikmené boky plášťů, tak jsem se zeptal, jestli to je kvůli funkci nebo vzhledu. Pro mě - jako laika - použití těchto kol auto posouvá do tuzingu, A to díky tomu, že tyhle nepřirozené šikmé boky vídám právě na těch skoro rozpadlých tuzingových Golfech a kapucářem nebo kšiltovkářem uvnitř. Stejně tak nehodnotím ráfky ani gumy, ale poměr šířky ráfku (v místě styku patky s gumou, nikoliv celkovou šířku límce) vůči šířce gum. Chápu, že každá komunita má určité osobité atributy. Je možné, že takto šikmé boky jsou "povinnou" úpravou, aby člověk, resp. auto do této komunity zapadl. Nebo to je opravdu funkční úprava, se kterou se zatáčky nebo drift jezdí lépe?

Naposledy editováno 20.03.2020 15:26:33

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 16:25 | Nahoru | #10618
Jsem si ty názory vejš eště tedy nepročet, ale za mne jsou veliký disky a na nich tenký šlupky do provozu i na okruh naprosto k hovnu... Na nic než na design, něco jako obří silikonkozzy anebo dřít ve fitku objemy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 16:38 | Nahoru | #10619

oxygen píše: Jsem si ty názory vejš eště tedy nepročet, ale za mne jsou veliký disky a na nich tenký šlupky do provozu i na okruh naprosto k hovnu... Na nic než na design, něco jako obří silikonkozzy anebo dřít ve fitku objemy



+1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.3.2020 v 17:14 | Nahoru | #10620

oxygen píše: Jsem si ty názory vejš eště tedy nepročet, ale za mne jsou veliký disky a na nich tenký šlupky do provozu i na okruh naprosto k hovnu... Na nic než na design, něco jako obří silikonkozzy anebo dřít ve fitku objemy



Myslim, ze uz jsem to tu taky jednou psal, ale...:
Kdyz chces, co nejvetsi grip na okruhu, pri zavodech do vrchu nebo na ciste asfaltovy RZ, davas velky kola s sirokou gumou uzkeho profilu.
Naopak, pokudd je prilnavost zhorsena povetrnostnimi podminky nebo povrchem (voda, snih, šoto, atp.), volis mensi pumery kol s uzkou gumou a vyssim profilem.

To jen, aby v tom bylo jasno. :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist