1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše:
jinak Sesku jedine v automatu...
Nj sestka moc na blbnuti neni, ale i tak ten automat ten zadni nahon zabije. Nebo i tak se celkem da bokem, mel jsem automat v 545i, ale neni to ono, jak to nejde hned za plynem.
Kazdopadne chapu, ze ty to mas striktne na kochaci jizdu.
SLEEPER píše: Neco jsi tu sem uz daval, ale tohle se neokouka. Pekny to mas. :)
Nizkej podvozek je supr, jen je to na spatny vozovce uskakany, jak rikas. :)
Ja o e30 taky uvazoval, hlavne pro to, ze uz je to plnohodnotnej veteran, ale jak to neni prehnane nizky a ma to strechu, uz se mi to moc nelibi, ale tvoje je supr.
Me ani tak nevadi nizkej, mam snizeny i druhy bmw a da se. Jen tady bude problem uz v tlumicich nejspis, predek se chova tak nejak divne mi prijde. Ale porad premejslim co tam dat, kdyby stavitko tak se musi varit, a to nechci. Takze to asi dopadne tak ze tam dam bilsteny nejaky
Jo, tohle uz ma vek vetose, takze treba ruceni mam za 400 a kdyby se nahodou neco stalo, jako ze kurva doufam ze nestane. Tak pojistovna plati uplne ale uplne jinak
A strechu to ma jen v garazi pod plachtou. Jinak ne
SLEEPER píše: Nj sestka moc na blbnuti neni, ale i tak ten automat ten zadni nahon zabije. Nebo i tak se celkem da bokem, mel jsem automat v 545i, ale neni to ono, jak to nejde hned za plynem.
Kazdopadne chapu, ze ty to mas striktne na kochaci jizdu.
... ja jsem zparchantelej sedmickou... takze me na nejakou jizdu bokem neuzije...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo a auto, motorku i kolo tunim do prakticna, vzhled nebo sportovni vykony mi jsou tak nejak jedno.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na alfě mám nízký sedmnáctky, řízení je o kousek rychlejší/přesnější v "nájezdu" (teoreticky, prakticky ten bavorák i na balonu je lepší), ale to auto tě pustí mnohem dřív, jak to auto trošku zatlačí tak už stačí jen málo k tomu aby se to svezlo, protože ta guma vůbec nepracuje a je to jak špalek.
Závoďáky mají taky balóny a to jezdí na hladkým, v bmw nejsou úplní blbci, když tam dali co tam dali Mnohem podstatnější je výběr správný pneu. Ta natažená guma na ráfku je z tohodle pohledu taky úplně na prd...
Ale to je jen moje pozorování a náhled
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale na spatnem povrchu urcite bude i lepsi prilnavost, pac bude lip kopirovat povrch....
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vyšší bočnice se nerovná vyšší přilnavost, záleží...guma určitě v zatáčce funguje jako "prvek" odpružení, v ten moment to hraje podstatnou roli.
F1 taky obouvali 13palcové ráfky, v pravidlech jim to změnili na 17 nebo 18 palců (nevím jestli už to proběhlo nebo ne), ale to je zas hodně o marketingu atd...různé "nesmysly" v pravidlech.
Alfu mám 156, motor 2.5 vé šest
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
vilemx píše: SLEEPER> Takze nazuti gumy na nekolik cm sirsi rafek, nez je doporuceny rozmer, zlepsuje chovani auta? Proc to tak neni v serii? Co jsem tak koukal na sportovni verze aut, co vyjizdeji od vyrobce, mivaji bok gumy kolmy. Fakt me zajima, jestli tahle uprava ma funkcni opodstatneni, nebo jestli to je nejaky povinny znak, treba jako zamerne zdurazneny odklon kol.
OEM pozadavek na geometrii atd neni max prilnavost. casto jde prilnavost proti vydrzi pneu atd..
bawa maji napriklad vzadu vyrazne vetsi odklony kvuli vetsi prilnavosti v zatacce a zamerne nedotacivosti…
oioi01 píše: Nemyslim si ze vetsi prilnavost, spis da ta guma trochu driv vedet, ze se blizi hranice prilnavosti, ne?
Urcite ne. To co rikas, by znamenalo, ze ti vyssi profil dava lepsi odezvu a to se vazne nedeje. :)
Hosi ridili jste nekdy auto na sportovnim podvozkou s kolama trebas 255/30 R19 nebo neco podobneho tomu?
Na me moc teorie a predstavivosti tady. :))
Samoze nejlepsi adhezi a feedback bude mi nizkoucka slupicka. Mluvim o peknym povrchu trati, to bych tu pak taky mohl argumentovat offroadem. :))
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja jen, ze ten vyssi profil s prilnavosti a odezvou, je blbost.
Za takovy nazory si pak rikam, ze dneska vazne malokdo umi ridit.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
reknu k tomu jen tolik, ze kabrio rozhodne neni auto na zavodeni... takze je pro me prvni vec to jak to vypada
mimochodem z tech odklonu co mam v zadu by se asi rozbrecel
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 20.03.2020 15:26:33
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Jsem si ty názory vejš eště tedy nepročet, ale za mne jsou veliký disky a na nich tenký šlupky do provozu i na okruh naprosto k hovnu... Na nic než na design, něco jako obří silikonkozzy anebo dřít ve fitku objemy
+1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Jsem si ty názory vejš eště tedy nepročet, ale za mne jsou veliký disky a na nich tenký šlupky do provozu i na okruh naprosto k hovnu... Na nic než na design, něco jako obří silikonkozzy anebo dřít ve fitku objemy
Myslim, ze uz jsem to tu taky jednou psal, ale...:
Kdyz chces, co nejvetsi grip na okruhu, pri zavodech do vrchu nebo na ciste asfaltovy RZ, davas velky kola s sirokou gumou uzkeho profilu.
Naopak, pokudd je prilnavost zhorsena povetrnostnimi podminky nebo povrchem (voda, snih, šoto, atp.), volis mensi pumery kol s uzkou gumou a vyssim profilem.
To jen, aby v tom bylo jasno. :)