1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Kolik ročně najedeš?
Kolik ročně najedeš?
Takže, kde údajně chválej spotřebu je BMW F800 ST - KTERÁ si má brát 3,5l/100km.
Ročně najedu tak 15 000km. a to nejezdím do zahraničí. A 250 mám strach že bych to těžko rozdejchával. To nemluvím o mých kamarádech v našem klubu.
1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Šamann píše: A když okusíš dokonalost, už nechceš jinak...
. . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
manshus píše: . . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???
Tak to vidím jako větší rozdíl než jen "Nebe a dudy ..." ER500 Kawa taky prd žere a když ji rozvášníš, dá se s ní kapku taky užít.
Tomm píše: Tak to vidím jako větší rozdíl než jen "Nebe a dudy ..." ER500 Kawa taky prd žere a když ji rozvášníš, dá se s ní kapku taky užít.
Er-5tka bohužel žere jak ďas na to, že je to půllitr :( Bohužel ještě karburátor. Pod 4 litry se mi zatím nikdy nepovedlo dostat. Při stejném stylu jízdy bude motorka o větší váze o objemu žrát stejně, ne li míň (se stříkačkou). Je pravda, že za málo peněz hodně muziky a určitě už tak nebude tratit na ceně, ale servisní intervaly jsou dost debilní- měnit olej každých 6000 Km, to by vyšlo v případě tazatele skoro 3x ročně. Navíc to není extra pohodlnej stroj. Já s ním teda problémy nemám, dal jsem za tři dny přes 2000 km, ale mít víc peněy, mám už dávno GSo, či něco podobného. další slabinou je u ER-5tky zadní bubnová brzda, taky se musí pořád řadit. Jak jsem psal, mám tumotorku rád, ale jako "pracovní stroj" bych jí nedoporučoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
manshus píše: . . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???
2 litry ti udělají při na 100 km při současných cenách 70 kč ( těžko půjde benál dolů), na 1000 km je to 700 kč a na 15 000 Km 10 500, což už není tak zanedbatelná částka. NAvíc na takových mašinách všechno odcháyí rychleji (pneu, řetěz plus kratší servisní intervaly oproti mému milovanému enduru...). Pokud si to spočítáš, dělá to takových 15 000 Kč za sezonu oproti "normálnímu pracantovi". Jeslti je to hodně nebo málo to je už na posouzení každého. Ale sranda se dá zažít nejenom na SS. S radostí vždycky usednu na fichtla, kterého nejdřív proženu po silnici a pak po louce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Hofner píše: 2 litry ti udělají při na 100 km při současných cenách 70 kč ( těžko půjde benál dolů), na 1000 km je to 700 kč a na 15 000 Km 10 500, což už není tak zanedbatelná částka. NAvíc na takových mašinách všechno odcháyí rychleji (pneu, řetěz plus kratší servisní intervaly oproti mému milovanému enduru...). Pokud si to spočítáš, dělá to takových 15 000 Kč za sezonu oproti "normálnímu pracantovi". Jeslti je to hodně nebo málo to je už na posouzení každého. Ale sranda se dá zažít nejenom na SS. S radostí vždycky usednu na fichtla, kterého nejdřív proženu po silnici a pak po louce
jasně . . málo to není a prdel je i na Babetě . . já bych ale asi radši najezdil 10 na Streetoj, než 15 na Shadowu . .
1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
SS jestli je myšleno SuperSPORT, tak to mít taky nemusim ale Triumph STREET...TO je prostě nářez, to se nedá popsat, to se prostě musí zažít..... Tak to vypadá, že budu muset tu banku udělat, no což kuklu mám....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
manshus píše: jasně . . málo to není a prdel je i na Babetě . . já bych ale asi radši najezdil 10 na Streetoj, než 15 na Shadowu . .
No vzhledem k tomu, že tazatel to má na ježdění do práce, tak asi těžko může vynechat těch 5000 km, jedině že by se vyprd na výlety, nebo občas šel pěšky
To Šamann- z jednobuchu by si byl asi dost zklamanej. Navíc jak píšu, jakmile to začneš točit, žere to stejně, ne-li víc jak kterákoliv jiná motorka. Každý motor má svoje ekonomický pásmo, ale jakmile ho začneš krmit, začne žrát. A u jednobuchumi přijde, že je dost velký rozdím mezi tím kdy to šetříš a kdy tomu naložíš (v porovnání s jinejma mašinama, kde rozdíl není tak markantní, alespoň co se týče vynaloženého benzínu vs vyšší cestovní rychlost). Ten brambor by mohl být rozumným kompromisem mezi spotřebou, nákladama, užitnou hodnotou a fan faktorem. Ideální všestranná motorka neexistuje, je třeba volitl menší zlo, nebo mít v garáži víc mašin. A uvidíš, že se přítelkyni bude jezdit lépe na BMWčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
do práce bych jezdil právě na ty Babetě
Šamann píše: Napsal Hofner: - 2 litry ti udělají při na 100 km při současných cenách 70 kč ( těžko půjde benál dolů), na 1000 km je to 700 kč a na 15 000 Km 10 500, což už není tak zanedbatelná částka. NAvíc na takových mašinách všechno odcháyí rychleji (pneu, řetěz plus kratší servisní intervaly oproti mému milovanému enduru...). Pokud si to spočítáš, dělá to takových 15 000 Kč za sezonu oproti "normálnímu pracantovi". Jeslti je to hodně nebo málo to je už na posouzení každého. Ale sranda se dá zažít nejenom na SS. S radostí vždycky usednu na fichtla, kterého nejdřív proženu po silnici a pak po louce
SS jestli je myšleno SuperSPORT, tak to mít taky nemusim ale Triumph STREET...TO je prostě nářez, to se nedá popsat, to se prostě musí zažít..... Tak to vypadá, že budu muset tu banku udělat, no což kuklu mám....
No jo, já až yase tak moc nerozlišuju. Jako naháč mi to nepřišlo, i kdzž je poravda, že to k němu má blíž, jak k supersportu. I když teda mašina je to dost nadupaná. Kup si Tigera 800 a budeš spokojenej, i když si vlastně psal, že na tom nejseš dobře s výškou :( Já bych ttaky bral to, co ty píšes. Hodnoty to má impozantní, ale 15 000 Km bych na takové mašině za sezonu asi nalítat nechtěl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Šamann píše: manshus> Jasná věc, ženský vem čert....
nesmíš ji vozit na chopperu . . pak je jasný, že Street bude nepohodlný prkno . . moje asi snad na chopperu nikdy nejela a Street ji příjde úžasně pohodlnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
manshus píše: . . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???
Tahle šedá myš bude asi kompromisem, mezi SHADOW a TRIPLEM...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
manshus píše: [quote=Hofner]No vzhledem k tomu, že tazatel to má na ježdění do práce, tak asi těžko může vynechat těch 5000 km, jedině že by se vyprd na výlety, nebo občas šel pěšky
do práce bych jezdil právě na ty Babetě
Vůbec tu nepadlo slovo otom jak daleko a kudy shamann jezdí. Ale na babettě bych v dnešním provozu asi radši nejezdil, jezdil jsem sezonu na ČZtě 180, do města dobrý, ale mimo město jsem měl při předjíždění níklaďákama stažený půlky. Naučil jsems e víc koukat do zpětnejch jak dopředu, jelikož mě každou chvíli předjížděl kdejakej mamlas jak cyklistu a na to člověk musí bejt připravenej. Ale máš pravdu- nějakou mrdku na dojíždění (cokoliv co moc nežere,ale jede rychlejc jak náklaďák a přitom to nejede full gas) a pak normal mašinu na ježdění. Taky možnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Šamann píše: manshus> KOUKNI SE PROSÍM TĚ NA BAZAR na toho TRIPLA s těma laďákam, co si o tom myslíš..?
nevím . . tak zle nevypadá . . ale nemůžu se furt zbavit dojmu, že to nejsou Yoshimury . . připomínaj mi tohle . . ale třeba se pletu . .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Naposledy editováno 26.04.2011 17:21:52
2 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Flyscreen/štítek Triumph street tri... Triumph Street Triple | Lozik | 1 | 26.4.2024 v 07:38 danycb |
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple | Blacksite1991 | 50 | 31.12.2023 v 15:54 Strider |