bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple
Předchozí
1 2
Následující

nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 14:10 | Nahoru | #1
Tak zdravím všechny vespolek, zrovna jsem prodal mašinu(CBF1000), dá se říct i kůli spotřebě paliva.... Vím že nechci jezdit na skůtru... , a taky vím že většina "motorkářů" Většinou spotřebu vůbec neřeší, ale Já chci jezdit tak to prostě řeším. A tak mám velkej problém, koupit si opět skvělého TRIUMPH STREET TRIPLA - krásná a zábavná mašina, která mě prostě vyhovuje, a nebo řešit spotřebu a kopit si pohodovou starou dobrou HONDU VT750C s kterou už taková velká legrace neni, ale pápne pouze 4l na 100km. Páč má vstřikování, taky má kardan a taky gumy vydržely 23 000km . Takže dá se říct ekonomická mašina, jesli tedy někdo uznává CHOPPER jako PLNOHODNOTNÉ MOTO. ALE jsem sociálně slabší a proto musím řešit spotřebu u Mého budocího motocyklu... Obě motorky jsem měl a obě jsou skvělý. A teď se nemohu rozhodnout, proto vás prosím o radu.

1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 14:52 | Nahoru | #2
Motorka vždycky pápne podle toho jak řidič tahá za heft a taky jak daleký trasy jezdí. Ale určitě si vezme míň mašina se stříkačkou a ne tak vyhnaná do výkonu. Pokud jseš ušetřit, choď pěšky. Jak daleko to máš do práce? Nejmíň si vezme asi nějaká 250 se stříkačkou, kde se spotřeba pohzbuje mezi 2,5 až 3 litrama (při normální jízdě). Teoretickz bz mohl žrát i půůlitr stříkačka, nejlíp dvouvál,ale neviděl jsem, že bz někdo něco takovýho vyráběl. XJčko taky údajně není velký žrout...
Kolik ročně najedeš?

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 15:02 | Nahoru | #3
Hofner> Motorka vždycky pápne podle toho jak řidič tahá za heft a taky jak daleký trasy jezdí. Ale určitě si vezme míň mašina se stříkačkou a ne tak vyhnaná do výkonu. Pokud jseš ušetřit, choď pěšky. Jak daleko to máš do práce? Nejmíň si vezme asi nějaká 250 se stříkačkou, kde se spotřeba pohzbuje mezi 2,5 až 3 litrama (při normální jízdě). Teoretickz bz mohl žrát i půůlitr stříkačka, nejlíp dvouvál,ale neviděl jsem, že bz někdo něco takovýho vyráběl. XJčko taky údajně není velký žrout...
Kolik ročně najedeš?

Takže, kde údajně chválej spotřebu je BMW F800 ST - KTERÁ si má brát 3,5l/100km.
Ročně najedu tak 15 000km. a to nejezdím do zahraničí. A 250 mám strach že bych to těžko rozdejchával. To nemluvím o mých kamarádech v našem klubu.

1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 15:13 | Nahoru | #4
A nebo kup F650 GS 2000 a novější. Ty tay žerou kolem 3-3,5 litru

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 15:20 | Nahoru | #5
seikos> Už jí mám taky v hledáčku, sice jednobuch od ROTAXE, ale jede super... Díky za info..

nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 15:24 | Nahoru | #6
K tomuhle stroji mám ale citovej vztah a nostalgický vzpomínky

1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 15:26 | Nahoru | #7
A když okusíš dokonalost, už nechceš jinak...

nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:01 | Nahoru | #8
Jasně, 250tka bz byl moc velký skok dolů. Je pravda, že některé motorz jsou,co se týče spotřebz, prostě povedené. Jednobuch bzl nedoporučoval. Sice má teoretickz níykou spotřebu, ale jen v určitém režimu. Do 90ti km bude spotřeba nula nula prd, ale pak už to půjde prudce nahoru. BMW 800 by mohl být rozumný kompromis mezimalou spotřebou a velkou užitkovostí. Ten kus nablískaného chromu je nádherný,ale při běžném užívání to bude spíš pro zlost. A být tebou, podívám se psíš po 800 GSu, univeryální motorka, co vydrží strašně moc. Třeba tě ještě na "stará kolena" chytne enduro. A nebo nový Triumph tiger. Neynám údaje o spotřebě, ale podobný bike jako GSo, akorát má pár koníků navrch. Royhodně máš z čeho vybírat. Ale obecně si troufám tvrdit, že endura by měla vydržřet nejvíc- dlouhé servisní intervaly, níyké provozní náklady (při běžném provozu po silnici jistě pneu, řetězovka a spol vydrží dost dlouho) stavěné na ty naše tankodromy. A spotřeba se dá dost ovlinvit i vlastní jízdou, uvádí se, že samotné chování řidiče má na ní neyanedbatelný vliv- pokud někdo točí co to dá, jeydí brzda plyn a samé krátkjé trasy, těžko se kdy dostane na papírové hodnoty. Ani jedna z motorek o které píšeš v nadpisu mi nepřijde vhodná na takový ranec kilometrů za sezonu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:05 | Nahoru | #9

Šamann píše: A když okusíš dokonalost, už nechceš jinak...



. . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:12 | Nahoru | #10

manshus píše: . . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???



Tak to vidím jako větší rozdíl než jen "Nebe a dudy ..." ER500 Kawa taky prd žere a když ji rozvášníš, dá se s ní kapku taky užít.

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:20 | Nahoru | #11

Tomm píše: Tak to vidím jako větší rozdíl než jen "Nebe a dudy ..." ER500 Kawa taky prd žere a když ji rozvášníš, dá se s ní kapku taky užít.



Er-5tka bohužel žere jak ďas na to, že je to půllitr :( Bohužel ještě karburátor. Pod 4 litry se mi zatím nikdy nepovedlo dostat. Při stejném stylu jízdy bude motorka o větší váze o objemu žrát stejně, ne li míň (se stříkačkou). Je pravda, že za málo peněz hodně muziky a určitě už tak nebude tratit na ceně, ale servisní intervaly jsou dost debilní- měnit olej každých 6000 Km, to by vyšlo v případě tazatele skoro 3x ročně. Navíc to není extra pohodlnej stroj. Já s ním teda problémy nemám, dal jsem za tři dny přes 2000 km, ale mít víc peněy, mám už dávno GSo, či něco podobného. další slabinou je u ER-5tky zadní bubnová brzda, taky se musí pořád řadit. Jak jsem psal, mám tumotorku rád, ale jako "pracovní stroj" bych jí nedoporučoval.

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:22 | Nahoru | #12
Tomm> jen tak mimo . . . jmenuješ se Tomm ??? . .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:25 | Nahoru | #13

manshus píše: . . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???



2 litry ti udělají při na 100 km při současných cenách 70 kč ( těžko půjde benál dolů), na 1000 km je to 700 kč a na 15 000 Km 10 500, což už není tak zanedbatelná částka. NAvíc na takových mašinách všechno odcháyí rychleji (pneu, řetěz plus kratší servisní intervaly oproti mému milovanému enduru...). Pokud si to spočítáš, dělá to takových 15 000 Kč za sezonu oproti "normálnímu pracantovi". Jeslti je to hodně nebo málo to je už na posouzení každého. Ale sranda se dá zažít nejenom na SS. S radostí vždycky usednu na fichtla, kterého nejdřív proženu po silnici a pak po louce

nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:38 | Nahoru | #14
Er-5tka bohužel žere jak ďas na to, že je to půllitr Taky bych do ní nešel, přítelkyně Mě opět tlačí do Shadow, Já bych chtěl Tripla nebo to F 800ST PÁČ to hovno žere a má to řemen, a na GSko nemám vejšku (mám 170cm) a GSko ?myslíte ten jednobuch nebo ten dvouvál...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:41 | Nahoru | #15

Hofner píše: 2 litry ti udělají při na 100 km při současných cenách 70 kč ( těžko půjde benál dolů), na 1000 km je to 700 kč a na 15 000 Km 10 500, což už není tak zanedbatelná částka. NAvíc na takových mašinách všechno odcháyí rychleji (pneu, řetěz plus kratší servisní intervaly oproti mému milovanému enduru...). Pokud si to spočítáš, dělá to takových 15 000 Kč za sezonu oproti "normálnímu pracantovi". Jeslti je to hodně nebo málo to je už na posouzení každého. Ale sranda se dá zažít nejenom na SS. S radostí vždycky usednu na fichtla, kterého nejdřív proženu po silnici a pak po louce



jasně . . málo to není a prdel je i na Babetě . . já bych ale asi radši najezdil 10 na Streetoj, než 15 na Shadowu . .

1 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:49 | Nahoru | #16
Napsal Hofner: - 2 litry ti udělají při na 100 km při současných cenách 70 kč ( těžko půjde benál dolů), na 1000 km je to 700 kč a na 15 000 Km 10 500, což už není tak zanedbatelná částka. NAvíc na takových mašinách všechno odcháyí rychleji (pneu, řetěz plus kratší servisní intervaly oproti mému milovanému enduru...). Pokud si to spočítáš, dělá to takových 15 000 Kč za sezonu oproti "normálnímu pracantovi". Jeslti je to hodně nebo málo to je už na posouzení každého. Ale sranda se dá zažít nejenom na SS. S radostí vždycky usednu na fichtla, kterého nejdřív proženu po silnici a pak po louce
SS jestli je myšleno SuperSPORT, tak to mít taky nemusim ale Triumph STREET...TO je prostě nářez, to se nedá popsat, to se prostě musí zažít..... Tak to vypadá, že budu muset tu banku udělat, no což kuklu mám....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:51 | Nahoru | #17
manshus> Jasná věc, ženský vem čert....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2011 v 16:52 | Nahoru | #18

manshus píše: jasně . . málo to není a prdel je i na Babetě . . já bych ale asi radši najezdil 10 na Streetoj, než 15 na Shadowu . .



No vzhledem k tomu, že tazatel to má na ježdění do práce, tak asi těžko může vynechat těch 5000 km, jedině že by se vyprd na výlety, nebo občas šel pěšky

To Šamann- z jednobuchu by si byl asi dost zklamanej. Navíc jak píšu, jakmile to začneš točit, žere to stejně, ne-li víc jak kterákoliv jiná motorka. Každý motor má svoje ekonomický pásmo, ale jakmile ho začneš krmit, začne žrát. A u jednobuchumi přijde, že je dost velký rozdím mezi tím kdy to šetříš a kdy tomu naložíš (v porovnání s jinejma mašinama, kde rozdíl není tak markantní, alespoň co se týče vynaloženého benzínu vs vyšší cestovní rychlost). Ten brambor by mohl být rozumným kompromisem mezi spotřebou, nákladama, užitnou hodnotou a fan faktorem. Ideální všestranná motorka neexistuje, je třeba volitl menší zlo, nebo mít v garáži víc mašin. A uvidíš, že se přítelkyni bude jezdit lépe na BMWčku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:55 | Nahoru | #19
[quote=Hofner]No vzhledem k tomu, že tazatel to má na ježdění do práce, tak asi těžko může vynechat těch 5000 km, jedině že by se vyprd na výlety, nebo občas šel pěšky

do práce bych jezdil právě na ty Babetě

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:56 | Nahoru | #20

Šamann píše: Napsal Hofner: - 2 litry ti udělají při na 100 km při současných cenách 70 kč ( těžko půjde benál dolů), na 1000 km je to 700 kč a na 15 000 Km 10 500, což už není tak zanedbatelná částka. NAvíc na takových mašinách všechno odcháyí rychleji (pneu, řetěz plus kratší servisní intervaly oproti mému milovanému enduru...). Pokud si to spočítáš, dělá to takových 15 000 Kč za sezonu oproti "normálnímu pracantovi". Jeslti je to hodně nebo málo to je už na posouzení každého. Ale sranda se dá zažít nejenom na SS. S radostí vždycky usednu na fichtla, kterého nejdřív proženu po silnici a pak po louce
SS jestli je myšleno SuperSPORT, tak to mít taky nemusim ale Triumph STREET...TO je prostě nářez, to se nedá popsat, to se prostě musí zažít..... Tak to vypadá, že budu muset tu banku udělat, no což kuklu mám....



No jo, já až yase tak moc nerozlišuju. Jako naháč mi to nepřišlo, i kdzž je poravda, že to k němu má blíž, jak k supersportu. I když teda mašina je to dost nadupaná. Kup si Tigera 800 a budeš spokojenej, i když si vlastně psal, že na tom nejseš dobře s výškou :( Já bych ttaky bral to, co ty píšes. Hodnoty to má impozantní, ale 15 000 Km bych na takové mašině za sezonu asi nalítat nechtěl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2011 v 16:59 | Nahoru | #21

Šamann píše: manshus> Jasná věc, ženský vem čert....



nesmíš ji vozit na chopperu . . pak je jasný, že Street bude nepohodlný prkno . . moje asi snad na chopperu nikdy nejela a Street ji příjde úžasně pohodlnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 16:59 | Nahoru | #22

manshus píše: . . . asi tak . . . rozdíl 2 litry na 100 km bych teda vzhledem k zábavě, které se ti dostane neřešil . . to spíš ta guma tě bude stát neporovnatelně víc . . . ale zas když koupíš nějakou cestovnější . . . jinak přemejšlet mezi Shadowem a Streetem . . . . ???

Tahle šedá myš bude asi kompromisem, mezi SHADOW a TRIPLEM...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 17:02 | Nahoru | #23

manshus píše: [quote=Hofner]No vzhledem k tomu, že tazatel to má na ježdění do práce, tak asi těžko může vynechat těch 5000 km, jedině že by se vyprd na výlety, nebo občas šel pěšky

do práce bych jezdil právě na ty Babetě



Vůbec tu nepadlo slovo otom jak daleko a kudy shamann jezdí. Ale na babettě bych v dnešním provozu asi radši nejezdil, jezdil jsem sezonu na ČZtě 180, do města dobrý, ale mimo město jsem měl při předjíždění níklaďákama stažený půlky. Naučil jsems e víc koukat do zpětnejch jak dopředu, jelikož mě každou chvíli předjížděl kdejakej mamlas jak cyklistu a na to člověk musí bejt připravenej. Ale máš pravdu- nějakou mrdku na dojíždění (cokoliv co moc nežere,ale jede rychlejc jak náklaďák a přitom to nejede full gas) a pak normal mašinu na ježdění. Taky možnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 17:03 | Nahoru | #24
manshus> KOUKNI SE PROSÍM TĚ NA BAZAR na toho TRIPLA s těma laďákam, co si o tom myslíš..?

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 17:10 | Nahoru | #25

Šamann píše: manshus> KOUKNI SE PROSÍM TĚ NA BAZAR na toho TRIPLA s těma laďákam, co si o tom myslíš..?



nevím . . tak zle nevypadá . . ale nemůžu se furt zbavit dojmu, že to nejsou Yoshimury . . připomínaj mi tohle . . ale třeba se pletu . .

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 17:13 | Nahoru | #26

Šamann píše: Tahle šedá myš bude asi kompromisem, mezi SHADOW a TRIPLEM...



jinak bych si určitě vybral radši tuhle myš, než Shadowa . . ale je to každýho věc, mě prostě chopery nebavěj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 17:19 | Nahoru | #27
manshus>díky za názor...

Naposledy editováno 26.04.2011 17:21:52

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

26.4.2011 v 17:27 | Nahoru | #28
Šamann> ale jak řikám, nerad bych si tady hrál na chytráka, já asi poznám kulový . . jen bych si radši vybíral moto v origo stavu . . . já tu moji taky koupil jako opravenou bouračku . . zjistil sem to, až když sem ji pobořil já . . Halbich to pak poznal za 2 vteřiny . . ale co, jezdí skvěle a nijak to už neřešim

2 reakcí na tento příspěvek nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2011 v 17:45 | Nahoru | #29
Šaman ,Ty se buď ukrutně nudíš a nebo si dost dobrej šašour. Člověk ,kterej je registrovanej v Shoc, měl šediváka a ptá se jakou si má koupit motorku??? (klepu si na čelo.) No a když, Tě sere ,že to žere benzín-tak si kup toto.....

(reakce na) nebe A dudy aneb VT 750C or. triumph street triple

28.4.2011 v 01:08 | Nahoru | #30
bimbo750> Máš pravdu....řekl by pan Honda, ale život prostě není jednoduchej a všechno má svůj čas.... a Já pevně věřím, že i Já jednou dospěju...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Flyscreen/štítek Triumph street tri... Triumph Street Triple Lozik 1 26.4.2024 v 07:38 danycb
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple Blacksite1991 50 31.12.2023 v 15:54 Strider


TOPlist