globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.4.2011 v 23:38 | Nahoru | #91

Muadek píše: Jezdi si na čem chceš. Tohle téma vůbec nemá smysl vůbec rešit co člověk to názor. Já mám svoji motorku dostal jsem jí jako dárek že jsem udělal maturu sice s ní mám starosti ale je mi to jedno protože je moje a prostě já sní budu dokonce jejího života. A je mi jedno na čem jezdíš ty když tě uvidím na silnici pozdravím tě když tě potkám na pumpě pozdravím tě. Když budeš mít malér na silnici zastavím a pomůžu já řeším jen jedno máto 2 kola? má to 1 stopu? Má to motor? Tak co řešit víc. Už jen motorku mám jen proto že tu svobodu v autě v životě nezažiju. Tak hurá do mě že jsem naivní snílek


(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 10:00 | Nahoru | #92

Deadman píše: Proč vyhazovat prachy za čínu, co je nekvalitní sračka už z výroby, když za ty prachy lze koupit slušnou japonskou ojetinu stejného objemu, co je i přes stáří nesrovnatelně lepší technikou a i přes najeté kilometry spolehlivější. A to nemluvím o zajištění dostupnosti dílů i mnoho let po zkončení výroby, zatímco na čínu je často problém sehnat díl i na aktuálně prodávaný model.



Častý případ bude, že je to japonská motorka vyrobená v Číně, čili v hodně lepší kvalitě a ještě za přijatelnou cenu.

Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 15:02 | Nahoru | #93
Cina? Dekuji,nechci ... Proste jim neverim.Ja se ucil na parezovi(jawa 555) z roku 62 a ejhle porad jezdi a jezdit bude. Tehdy cinani zrali rejzi a o motorkach vedeli tak leda hovno. Srovnani ciny a pincka je mimo!

Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 16:45 | Nahoru | #94
Čína není motorka, to je jezdící zdechlina. Koupil jsem mladýmu Kentoya trigger 125 a jsem již z číny totálně znechucen. Nejede, třepe se, vibruje, praskají plasty a nevím co ještě a navíc nejsou náhradní díly. Kdyžtak se ozvěte , nechám Vás svést a nebudu za to vůbec nic chtít.

Jo abych nezapoměl, na pětileté motorce už teče i nádrž, z hadičky tedy též, ale hlavně někde ze sváru. Takže s chutí do toho. .

Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 17:32 | Nahoru | #95
In da Autoškola, never more :)

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 18:42 | Nahoru | #96
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?


========================================================================================
Hezky napsane a je to většinou pravda jen snad tu čínu bych nebral.
Dal bych prednost například pro začatek.
JAWA
ČZ
MZ
Jednoducha,opravy nepatrne,náhradni dily všude

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 18:48 | Nahoru | #97

roberto.cz píše: asi sem nafoukanej blbeček nebo co jsi to psal
ale až čína zajede toto tak si ju taky koupím



Tk tohle na číně zajedu taky
Video parádní, hlavně to poslední, ale ta hudba to je děs abba? to si děláš srandu Chce to pořádnou muziku a bude to uplně luxusní kompilace, máš talent

Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 19:30 | Nahoru | #98
Hehe jo, já jsem se na to díval bez zvuku, protože jinak se to fakt nedá! Ale zpět k Číně. Jak tu někdo psal...pokud si to někdo koupí, ví do čeho jde. Navíc posunují se rok co rok kupředu. Jako první motorka je to podle mě OK, až se rozsype, tak zahodit nenávist zde k čínám mi připomíná kdysi nenávist k hadrám od vietnamců..zpočátku shit, ale nedávno kamarád co vyrábí oblečeni konstatoval, že se daji najít bundy s podlepenými švy laserem, kvalitní materiály použité jako u značkových oděvu a podbně...stejněto bude i s motorkami ať užnteď, nebo později.

Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 20:28 | Nahoru | #99
V necem mas urcite recht, treba to s tema hadrama. Rozhodne neni spatny zacit na jety 125, pokud na ni nezustanes a posles ji pak dal, tak s minimalni ztratou, spotreba bejva mala. Ted k tem Cinam, rozhodne je fakt, ze te to asi neprakvapi a ruce ti to neutrhne. Na druhou stranu mi to prijde trochu zaujaty. Kdyz to vemu obecne, tak je hromada takovejch masin s jednoduchou demontazi a kdyz s nima trisknes o zem, tak z nich taky nic nepada. Ja to vidim tak, ze pokud mas tu masinu jenom na nauceni, tak je jedno, jestli vemes za 21 staryho Itala, Anglana, Japonce.... nebo jestli vemes kapku jetou Cinu. Jak je to jety, tak tam je bohuzel i faktor toho, ze mel typek pred tebou blby pazoury a trebas ji blbe zajel nebo dojebal.

( Kdybych chtel bejt zaujatej, tak bych rekl, ze to bude u Ciny asi castejs, pac to maj vetsinou typove, ktery na tom tak maximalne jezdi a davaj tomu od zacatku kour - spis bude v tomhle ohledu lip zajeta masina s prodejni cenou ve statisicich nez stroj za treba 30 tycek, ale je to o lidech a kusech )

Ja zacinal na Mustangovi, ty kterejm rodice v ty dobe dali prachy, tak na Simsonech. Ta doba je pryc, dneska se proste zacina na Cinach, ikdyz je teda vyber daleko sirsi. Pokud ma nekdo cinsky endurko a lita s nim teren, tak to uz je jina, tam to ty lidi maj na dyl, vic se tomu venujou, lip se v tom vyznaj a vic tomu davaj. Ikdyz pocatecni mouchy budou obecne podobny.

Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 20:41 | Nahoru | #100
Patřím mezi tu většinu, co je striktně odsuzuje. Čínu? Děkuju nechci!!!

Naposledy editováno 28.04.2011 20:41:35

Je čína dobrá jako první motorka?

28.4.2011 v 22:47 | Nahoru | #101
Wiblyz: Ona Čína bude takový DoDo (Dodělej doma). Samozřejmě pokud si to koupí nějaký Kutil Tim, tak ten na to bude nadávat a hudrovat, nicméně trochu technicky zdatný a šikovný člověk, si leccos dokáže opravit sám a užije si s tím spousty srandy. Samozřejmě je otázka, zda i tak nejít do nějaké řekněme značkové motorky. Kupříkladu já si v 15ti vyhlídl Hondu 600 XL, ale nikdy jsem na to neměl a hlavně neměl jsem ji ani kam dát, nicméně co nevidět se přestěhuju do domku za Brno a stále mě po těch letech to XLko drží (nebo KLR či Dr BIG)....nostalgie z mládí

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

29.4.2011 v 06:59 | Nahoru | #102

bretacert píše: Hezky napsane a je to většinou pravda jen snad tu čínu bych nebral.
Dal bych prednost například pro začatek.
JAWA
ČZ
MZ
Jednoducha,opravy nepatrne,náhradni dily všude



Už dávno to není pravda, žárovky mi nepraskají, šrouby neuletují, bohužel mám trochu jiné problémy, ale zatím na vše, na co se muselo šáhnout, už od té doby slouží bez závad.

S těmi Jawa/ČZ/MZ nemáš pravdu, to platilo, když byly ještě ve skladech poctivé komunistické díly. Od doby, co se dovážejí turecké a tajwanské (což není čína), to stojí úplně za vyližprdel, což ti potvrdí každý, kdo se dnes snaží udržet tyto stroje v chodu. Ojnice bláto, karburátory nejdou seřídit, chrom se z dílů oloupe už cestou z prodejny atd.

Je čína dobrá jako první motorka?

29.4.2011 v 07:33 | Nahoru | #103
I čína může být kvalitní, oni nemají problém udělat spolehlivou motku (vždyť je tam dělají pro spoustu firem) ale za odpovídající cenu. Kdo jde pouze po nejlevnější plečce, nemůže očekávat jakost značky. To je jako s buřtama v krámě, ty za 39,-/kg rozhodně nebudou z masa...
Má osobní zkušenost je ve prospěch číny. Na té se dá při správném seřízení a údržbě narozdíl od Jawy jezdit. Na Jawě jsem nedojel ani za kopec (nekecám) nehledě k příšerným jízdním vlastnostem. Jediný pozitivum je, že se na tom člověk naučí montovat a improvizovat. Kdo chce jezdit bez starostí, měl by sáhnout spíš po tý MZ, jenže ta už nějakej ten rok designem není in.
Takže zbývá co? Čína... Nebo jetá kvalitní značka.
Ale tahat do baráku Jawku nebo ČZ je vážně nesmysl, snad ještě před 40ti lety... Na to dám ruku do ohně.

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

29.4.2011 v 20:51 | Nahoru | #104
Mas cinu, tak to nepriznavaj, ked nechces pocuvat srabov co jazdia na japoncoch, pizuju do ciny a doma potichucku placu, ze maju ojazdeneho japonca, co sa im furt kazi a vrazaju do toho dalsie prachy
Potom si ulavuju v takychto forach.

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

29.4.2011 v 20:56 | Nahoru | #105
Ja osobne som si tento rok skoro kupil novu Hondu Transalp, ale ked mi dali rozpocet udrzieb v servise, tak som si to rychlo rozmyslel a ked som si precital zmluvu na kupu motorky a dokladne som si prestudoval zarucne podmienky, tak s toho vyplyvalo len jedno, ze zakuka sa nevztahuje skoro na nic, tak potom na co mi je predrazena motorka, ked sa mozem vozit aj za polovicne prevadzkove naklady. Mozno by mi ta motorka vydrzala 10 rokov a viac, ale mozno mi vydrzi aj ta co mam, ked sa budem k nej spravat rozumne. Momentalne sa vozim pri spotrebe okolo troch litrov a to by som pri tej honde nikdy nedosiahol. Dlho som teraz nejazdil, tak som sa rozhodol pre mensiu kubaturu. Mozno o dva roky si doprajem nejaky ten Transalh, Varadero, albo GS a to len preto, ze su to vecsie kubatury urcene na dost dlhe trasy a budu lepsie a vykonnejsie pre mna
No a co sa tyka predajcov japonskych motoriek, tak ak sa im dostane pokazena motorka v zaruke, tak ju ani nevedia opravit, pretoze nemaju s tym tolko skusenosti. Bohuzial je to tak, viac skusenosti maju s plechovicami

Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 07:10 | Nahoru | #106
Zatím jezdím již dva roky na číně KENTOYA BLAW UP250 a musím říct,že mě ještě nezklamala,ale co není může být.Některé šrouky praskaly-vyměnil a ok.Jezdím za 2,3l.a to mě baví,žárovky nepraskaj.No ale když jsem viděl tu elektriku ty drátky co tam maj,vytahal jsem komplet vše a dal jiné a za ty dva roky( gut gut gut). Ano, čas beží a sním i nároky a tak dáli bůh či to pojistí sportka(hihi)přesedlám o malinko víš,ale prozatím Čína to jistí. asi tak/ každý na co má/ pěkný den

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 08:30 | Nahoru | #107
Čínu nebrat! A kdo má Yuki mrdá kluky

Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 09:11 | Nahoru | #108
No vemte si kolik jezdí skůtrů po městech a většina je jich z číny.

PS: ale asi je jedno jestli koupíš zánovní Čínu nebo vylítanou MZ či ČZ. No a pokud něco z Japonska v této cenové relaci tak to bude hajtra před smrtí.
Takže si člověk vlastně nevybere

Naposledy editováno 30.04.2011 09:20:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 09:39 | Nahoru | #109

Haesty píše: Čínu nebrat! A kdo má Yuki mrdá kluky



a kdo má suzuky, mrdá ty kluky taky

Naposledy editováno 30.04.2011 10:03:02

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 10:23 | Nahoru | #110

copo píše: a kdo má suzuky, mrdá ty kluky taky



A víš,proč se nezdraví maníci,co jezdí na Ducati???
Protože se viděli už ráno v servisu

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 12:02 | Nahoru | #111

Sukin píše: Ty vole srovnávat fichtla a čínu je hodně uhozený, fichtl je padesátka tvoje čína je 125 a na fichtlech budou lítat ještě naše vnoučata, ale číny v tý době už budou třikrát recyklovaný...

Jinak se neopírej do lidí co jim rodiče koupily novou dvácu, cejtím v tom trochu závist, voni se do tebe taky nenasíraj, že vaši ty prachy nemaj, aby ti je dali....

Závodím s 40 let starejma Hondama dojdu do Hondy a podle čísla dílu obědnám co potřebuju, myslím že na tvůj stroj bude úproblém sehnat díl už za 10 let.


A kolik ty díly stojej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 13:58 | Nahoru | #112

copo píše: Mas cinu, tak to nepriznavaj, ked nechces pocuvat srabov co jazdia na japoncoch, pizuju do ciny a doma potichucku placu, ze maju ojazdeneho japonca, co sa im furt kazi a vrazaju do toho dalsie prachy
Potom si ulavuju v takychto forach.



To seš docela drsoň označit jezdce na jap. motorkách za sraby...a japka se zase tak moc nekazí, to si přiznejme...

Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 14:50 | Nahoru | #113
teď jsem tu měl Peugeota Sum up z Qingqi a výkon 125ccm 5,5kw musej ještě hodně máknout a až na tom budou stejně, bude stejná i cena. Samozřejmě lepší jetej japonec, než nová čína

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 17:33 | Nahoru | #114

VeFeRák píše: To seš docela drsoň označit jezdce na jap. motorkách za sraby...a japka se zase tak moc nekazí, to si přiznejme...



pecitaj si to este raz a porozmyslaj nad tym, co som napisal a potom sa vyjadruj k tomu. O.k.
Ak tomu nerozumies, tak to nechaj tak a chod sa povozit

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 18:22 | Nahoru | #115

copo píše: pecitaj si to este raz a porozmyslaj nad tym, co som napisal a potom sa vyjadruj k tomu. O.k.
Ak tomu nerozumies, tak to nechaj tak a chod sa povozit



Fákt můžu? Tak dík

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 18:41 | Nahoru | #116

copo píše: Ja osobne som si tento rok skoro kupil novu Hondu Transalp, ale ked mi dali rozpocet udrzieb v servise, tak som si to rychlo rozmyslel a ked som si precital zmluvu na kupu motorky a dokladne som si prestudoval zarucne podmienky, tak s toho vyplyvalo len jedno, ze zakuka sa nevztahuje skoro na nic, tak potom na co mi je predrazena motorka, ked sa mozem vozit aj za polovicne prevadzkove naklady. Mozno by mi ta motorka vydrzala 10 rokov a viac, ale mozno mi vydrzi aj ta co mam, ked sa budem k nej spravat rozumne. Momentalne sa vozim pri spotrebe okolo troch litrov a to by som pri tej honde nikdy nedosiahol. Dlho som teraz nejazdil, tak som sa rozhodol pre mensiu kubaturu. Mozno o dva roky si doprajem nejaky ten Transalh, Varadero, albo GS a to len preto, ze su to vecsie kubatury urcene na dost dlhe trasy a budu lepsie a vykonnejsie pre mna
No a co sa tyka predajcov japonskych motoriek, tak ak sa im dostane pokazena motorka v zaruke, tak ju ani nevedia opravit, pretoze nemaju s tym tolko skusenosti. Bohuzial je to tak, viac skusenosti maju s plechovicami



s překvapením zjišťuju, že i k stáru se člověk může dozvědět zcela zásadní překvapivá fakta

Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 18:43 | Nahoru | #117
6ádná motorka není dokonalá .... kámoš má yuki 125sm a zatím se mu nic s ní nestalo (1rok) .... a jak někdo může srovnávat 40 let satýho pincka 2takta s dnešní 4taktní čínou ?? ...
spíš je ot otm jaký ku vybereš :) .. a néé všichni co maj motku Za 100 nebo za 50hadrů jsou nafoukaný blbečci :) :)

Je čína dobrá jako první motorka?

30.4.2011 v 22:55 | Nahoru | #118
Odjezdil jsem na číně rok a že by se mi sypala to se říct nedá, ano byly tam nějaké mouchy, ale nic hrozného. Fichtla jsem měl taky a to byla hrozná mrdka.

Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 00:31 | Nahoru | #119
Já mám Yuki sm 125 r.v. 2010 Mám na ní 3 800 km a opravdu žádná závada nebyla. Uznávám že se nedá kvalita zpracování srovnávat například s Yamahou ale určitě za tu všelijakou dobu pokročily s kvalitou výroby. A srovnávat to s " Fichtlem " to se snad ani nedá. :D

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 00:38 | Nahoru | #120
Mel jsem cinu necely rok.a pustil jsem ji do sveta ne proto ze by byla spatna ba naopak,byla to 125ccm a jezdila nadherne a 2,5litru spotreba,ale proto ze jsem tezky mam 100kg a kopce moc neudychala ale rovinka 100km bez problemu.Mel jsem moznost koupit neco silnejsiho je to 5kilo a jezdim porad na pohodu ale za 5litru ale kopce bez problemu.Jinak na cine mi neupadl ani sroubek do servisu jsem jezdil menit jen olej kvuli garanci,jinak nic,je pravda ze jsem ujel na ni jen 3000km ale za cenu 25tacu za fungl moto je parada a bezkazova. Hodne zalezi jake poskytuje prodejce a dovozce zazemi cili servis a nahradni dily.YUKI jsou zbytecne predrazene kvuli reklame.Kdyz cinu jsem ji kupoval tak prodejce mel skvely perzonal ktery mi rekl vec se ma tak a tak,a nekecali rekli na rovinu co a jak,a na me zalezelo rozhodnuti a tobylo z jejich strany fer.Zatimco jak jsem byl v autorizovanych prodejnach japonciku,tak tam byli manekyni kteri na motorce nikdy nesedeli a oblbovali,jen aby prodali.nic vic.

Za me Cina ano na zacatek idealni ,2-3 roky pohrkat naucitse vest stopu a jakbude slaba tak neco silnejsiho.Jinak neni cina jako cina.A nez ohrkaneho japonce z druhe treti ruky tak fakt radsi novou cinu.
A ten co kritizuje jakejkoli vyrobek by si ho mel nejdriv vyskouset nebo koupit a nejlepe vlastnit a pak vydavat jakekoli verdykty jestli to je na nic. Vetsina ma plnou hubu kecu a skusenost zadnou.

Vetsina majtelu motorek v republice je japonske vyroby a jak zacali japonci vyrabet motorky,prece kopii.Takze se probudte. Vy jezdite vlastne na kopirujicich znackach vehlasnych mem a myslite si co nemate.Historie mluvi za sve.

Naposledy editováno 01.05.2011 00:53:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist