paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 00:38 | Nahoru | #1
Mel jsem cinu necely rok.a pustil jsem ji do sveta ne proto ze by byla spatna ba naopak,byla to 125ccm a jezdila nadherne a 2,5litru spotreba,ale proto ze jsem tezky mam 100kg a kopce moc neudychala ale rovinka 100km bez problemu.Mel jsem moznost koupit neco silnejsiho je to 5kilo a jezdim porad na pohodu ale za 5litru ale kopce bez problemu.Jinak na cine mi neupadl ani sroubek do servisu jsem jezdil menit jen olej kvuli garanci,jinak nic,je pravda ze jsem ujel na ni jen 3000km ale za cenu 25tacu za fungl moto je parada a bezkazova. Hodne zalezi jake poskytuje prodejce a dovozce zazemi cili servis a nahradni dily.YUKI jsou zbytecne predrazene kvuli reklame.Kdyz cinu jsem ji kupoval tak prodejce mel skvely perzonal ktery mi rekl vec se ma tak a tak,a nekecali rekli na rovinu co a jak,a na me zalezelo rozhodnuti a tobylo z jejich strany fer.Zatimco jak jsem byl v autorizovanych prodejnach japonciku,tak tam byli manekyni kteri na motorce nikdy nesedeli a oblbovali,jen aby prodali.nic vic.

Za me Cina ano na zacatek idealni ,2-3 roky pohrkat naucitse vest stopu a jakbude slaba tak neco silnejsiho.Jinak neni cina jako cina.A nez ohrkaneho japonce z druhe treti ruky tak fakt radsi novou cinu.
A ten co kritizuje jakejkoli vyrobek by si ho mel nejdriv vyskouset nebo koupit a nejlepe vlastnit a pak vydavat jakekoli verdykty jestli to je na nic. Vetsina ma plnou hubu kecu a skusenost zadnou.

Vetsina majtelu motorek v republice je japonske vyroby a jak zacali japonci vyrabet motorky,prece kopii.Takze se probudte. Vy jezdite vlastne na kopirujicich znackach vehlasnych mem a myslite si co nemate.Historie mluvi za sve.

Naposledy editováno 01.05.2011 00:53:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 09:28 | Nahoru | #2

Hetfild píše:
Vetsina majtelu motorek v republice je japonske vyroby a jak zacali japonci vyrabet motorky,prece kopii.Takze se probudte. Vy jezdite vlastne na kopirujicich znackach vehlasnych mem a myslite si co nemate.Historie mluvi za sve.



Clovek by to bral skoro jako urazku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist