Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Hetfild píše:
Vetsina majtelu motorek v republice je japonske vyroby a jak zacali japonci vyrabet motorky,prece kopii.Takze se probudte. Vy jezdite vlastne na kopirujicich znackach vehlasnych mem a myslite si co nemate.Historie mluvi za sve.
Clovek by to bral skoro jako urazku
2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Vito_Corleone píše: Docela se musim pousmát nad bodrejma výkřikama typu "raděj jetej japonec" Několik jetejch japonskejch dvacek sem v okolí měl, a sypalo se to jak pincek a o cenách ND nemluvě, apokalypsa pro peněženku))) I těch pár pionýrů jsme doma měli a neřek bych, že je to nějaká ikona spolehlivosti. V tom se musel člověk imvrvere hrabat, furt rozštelovanej předstih, půlka benzínu vyteče na zem netěsnym karbecem, vibrace jak kráva, řadička s tim táhýlkem to byl vejmysl na pár facek, spojka hned v prdeli, výbrus každou chvíli atd. A dnes je to v řiti uplně, protože ND na pincka jsou nějaká polská druhovýroba a je to totální katastrofa, takže konečná...
trošku nechápu proč haníš pionýry, aspoň každej kurva věděl kde hledat trysku, svíčku a kladívko, dnešní mladý ví píču a šišky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Dominik-Duka píše: trošku nechápu proč haníš pionýry, aspoň každej kurva věděl kde hledat trysku, svíčku a kladívko, dnešní mladý ví píču a šišky
Já pionýra nehanim, sám se na nich jezdil a užil si s nima kopec srandy, ale i kopec oprav A co dnešní mladí ví nebo neví, to je mi ouplně u prdele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
SkidOV píše: Clovek by to bral skoro jako urazku
Pravda je pravda a nekdy boli a nekdy pohladi.Radsi se smirit s pravdou nez zit se lzi.
Ja koupil u celkem neznameho prodejce Ciny motku a nabidl mi skvele zazemi a pristup k zakaznikovi.Jsou v republice prodejci/dovozci kteri maj reklamu za x-tisic a tahaji shit motky z Ciny jen hruza maj treba nabidku 20modelu a dva modely jsou stoho nejlepsi ,motorka jde k zakaznikovi jak sjela z linky,je predrazena a firma se chvasta jaky nema zazemi.Proste smesnej marteking.Staci mi jen skutr meho otce,koupil ho za 16tacu a tri dovozci ho taky nabizej ale cena je nekde jinde od 20 do 25tacu.Jen ma jine nalepky.Vim ze reklama stoji penize ale 4-9ticic rozdil v cene na kusu je zatracene dost u takove polozky.hlavni je jestli ti prodejce seridi motrku tak aby ti fungovala a nejen aby se prodavala.Toto plati u jakekoli znacky,evropske japonske americke.Je to jen stroj a vzdy se najde poruchovej kus a kde je vyrobenej je jedno.
Hetfild píše: Toto plati u jakekoli znacky,evropske japonske americke.Je to jen stroj a vzdy se najde poruchovej kus a kde je vyrobenej je jedno.
No neřekl bych že je jedno kde je co vyrobeno. Špatnej kus vyrobí každej to je pravda, ale jak často ten špatnej kus vyrobí v Číně a jak často v Japonsku?
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Dom.Cábel píše: Ono je to taky hlavně o tvým okolí a o tobě samým. Třeba můj případ, italská dvoutaktní pilka láska na první pohled, při svezení jsem v tom už lítal.. A nedokážu si představit když bych musel jezdit něco jako yukinu. Ještě k tomu okolí, všichni tvoji kamarádi jezdí 2t, koupit si yukinu by se rovnalo v tomto případě sebevraždě
No on by jezdil za 3krát menší spotřebu A ta je mezi puberťákama vzhledem k ceně benzínu sakra kurevsky důležitej faktor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Vito_Corleone píše: No on by jezdil za 3krát menší spotřebu A ta je mezi puberťákama vzhledem k ceně benzínu sakra kurevsky důležitej faktor
To sice jo, ale taky si musíš vybrat jestli chceš tu motorku jako zábavu, nebo dopravní prostředek místo autobusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Naposledy editováno 08.06.2011 10:06:41
Co vy tady píšete o fichtlech,tak jsou to bezva stroje samozřejme že tet ne,ale na tehdejší dobu to byly nejlepší motorky po simsonu, a až tady bude čína jezdit 45let tak bude 6delaná generálka a u techto strojů kolikrát ani jednou není !!
ale k tématu prostě já čínu doporučuji ale jako mám já třeba aby ten motor byl od japonce okopírovanej jinka bych s čínským motorem taky motorku nechtel...