bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 09:28 | Nahoru | #121

Hetfild píše:
Vetsina majtelu motorek v republice je japonske vyroby a jak zacali japonci vyrabet motorky,prece kopii.Takze se probudte. Vy jezdite vlastne na kopirujicich znackach vehlasnych mem a myslite si co nemate.Historie mluvi za sve.



Clovek by to bral skoro jako urazku

2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 09:34 | Nahoru | #122
Docela se musim pousmát nad bodrejma výkřikama typu "raděj jetej japonec" Několik jetejch japonskejch dvacek sem v okolí měl, a sypalo se to jak pincek a o cenách ND nemluvě, apokalypsa pro peněženku))) I těch pár pionýrů jsme doma měli a neřek bych, že je to nějaká ikona spolehlivosti. V tom se musel člověk imvrvere hrabat, furt rozštelovanej předstih, půlka benzínu vyteče na zem netěsnym karbecem, vibrace jak kráva, řadička s tim táhýlkem to byl vejmysl na pár facek, spojka hned v prdeli, výbrus každou chvíli atd. A dnes je to v řiti uplně, protože ND na pincka jsou nějaká polská druhovýroba a je to totální katastrofa, takže konečná...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 09:35 | Nahoru | #123

Vito_Corleone píše: Docela se musim pousmát nad bodrejma výkřikama typu "raděj jetej japonec" Několik jetejch japonskejch dvacek sem v okolí měl, a sypalo se to jak pincek a o cenách ND nemluvě, apokalypsa pro peněženku))) I těch pár pionýrů jsme doma měli a neřek bych, že je to nějaká ikona spolehlivosti. V tom se musel člověk imvrvere hrabat, furt rozštelovanej předstih, půlka benzínu vyteče na zem netěsnym karbecem, vibrace jak kráva, řadička s tim táhýlkem to byl vejmysl na pár facek, spojka hned v prdeli, výbrus každou chvíli atd. A dnes je to v řiti uplně, protože ND na pincka jsou nějaká polská druhovýroba a je to totální katastrofa, takže konečná...



trošku nechápu proč haníš pionýry, aspoň každej kurva věděl kde hledat trysku, svíčku a kladívko, dnešní mladý ví píču a šišky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 09:36 | Nahoru | #124
Vito_Corleone> No vidis, a ja mam zas jetou japonku, a musim rict, ze nemuzu s tvym nazorem souhlasit (netvrdim, ze cina musi byt shit)...

Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 09:38 | Nahoru | #125
Jinak, pincka (Mustanga) mam doma doted, a nemuzu si na nej stezovat... Je to rozhodne legendarni stroj, a neznam motorkare, ktery pokud na nem neco najezdil by nezatlacil slzu kdyz ho vidi. Je to rozhodne nejzabavnejsi stroj ze vsech...

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 12:17 | Nahoru | #126
Dominik-Duka>

Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 12:21 | Nahoru | #127
Ve vzpomínkách určitě. V dnešním provozu ale NE. Je to o život, plazit se 55 po rovině a 25 do kopce. Samozřejmě před plyšákem to byla idyla, po více stránkách Plná nádrž za 10 Kč atd.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 13:20 | Nahoru | #128

SkidOV píše: Vito_Corleone> No vidis, a ja mam zas jetou japonku, a musim rict, ze nemuzu s tvym nazorem souhlasit (netvrdim, ze cina musi byt shit)...



Myslel sem nějaký ty letitý vyrachtaný dvacky, ne velký motorky

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 13:22 | Nahoru | #129

Dominik-Duka píše: trošku nechápu proč haníš pionýry, aspoň každej kurva věděl kde hledat trysku, svíčku a kladívko, dnešní mladý ví píču a šišky



Já pionýra nehanim, sám se na nich jezdil a užil si s nima kopec srandy, ale i kopec oprav A co dnešní mladí ví nebo neví, to je mi ouplně u prdele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 20:02 | Nahoru | #130

SkidOV píše: Clovek by to bral skoro jako urazku



Pravda je pravda a nekdy boli a nekdy pohladi.Radsi se smirit s pravdou nez zit se lzi.

Ja koupil u celkem neznameho prodejce Ciny motku a nabidl mi skvele zazemi a pristup k zakaznikovi.Jsou v republice prodejci/dovozci kteri maj reklamu za x-tisic a tahaji shit motky z Ciny jen hruza maj treba nabidku 20modelu a dva modely jsou stoho nejlepsi ,motorka jde k zakaznikovi jak sjela z linky,je predrazena a firma se chvasta jaky nema zazemi.Proste smesnej marteking.Staci mi jen skutr meho otce,koupil ho za 16tacu a tri dovozci ho taky nabizej ale cena je nekde jinde od 20 do 25tacu.Jen ma jine nalepky.Vim ze reklama stoji penize ale 4-9ticic rozdil v cene na kusu je zatracene dost u takove polozky.hlavni je jestli ti prodejce seridi motrku tak aby ti fungovala a nejen aby se prodavala.Toto plati u jakekoli znacky,evropske japonske americke.Je to jen stroj a vzdy se najde poruchovej kus a kde je vyrobenej je jedno.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 21:02 | Nahoru | #131

Hetfild píše: Toto plati u jakekoli znacky,evropske japonske americke.Je to jen stroj a vzdy se najde poruchovej kus a kde je vyrobenej je jedno.


No neřekl bych že je jedno kde je co vyrobeno. Špatnej kus vyrobí každej to je pravda, ale jak často ten špatnej kus vyrobí v Číně a jak často v Japonsku?

Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 21:12 | Nahoru | #132
Souhlasím s Hitfildem, mám čínu Zipp Manic 125 od toho samého prodejce. Zatím maximální spokojenost. Mimo to vlastním čínu 50 Betka Q, najeto 5000 km cestou i necestou, mašinka šlape bez jediné závady. Vzhledem k tomu, že již mám 5 x na hrbu tak dobře pamatuji všechny fichtle něco jsem odjezdil a také se na nich naučil opravovat. Ve srovnání s čínou nemyslitelné, aby fichtl odjel s běžnou údržbou 5000 km. Tak si myslím, že čína není zase až tak špatná volba. Podstatné je, aby tady na foru každý psal o mašině s kterou má zkušenost a ne jak je to tady běžné bezhlavě papouškoval, že slyšel, že čína je šunt. Ono na každém stroji se nějaká závada může objevit je to jen stroj, tak ji opravíme a spokojeně užíváme a hlavně hodně ve zdraví ujetých km a je jedno jestli na číně, italovi, japonci, nebo na jiné věci, která má dvě kola.

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 22:07 | Nahoru | #133
No je ale pravda že s motočínou zkušenosti nemám tak jen plácám, ale je to odvozeno zkušenostmi z jiných oborů. Důležité je taky jestli je ta či ona věc produkce Čína nebo je to v Číně jen vyrobeno pro renomovanou značku.

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

2.5.2011 v 20:45 | Nahoru | #134
Ono je to taky hlavně o tvým okolí a o tobě samým. Třeba můj případ, italská dvoutaktní pilka láska na první pohled, při svezení jsem v tom už lítal.. A nedokážu si představit když bych musel jezdit něco jako yukinu. Ještě k tomu okolí, všichni tvoji kamarádi jezdí 2t, koupit si yukinu by se rovnalo v tomto případě sebevraždě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

4.5.2011 v 17:45 | Nahoru | #135

Dom.Cábel píše: Ono je to taky hlavně o tvým okolí a o tobě samým. Třeba můj případ, italská dvoutaktní pilka láska na první pohled, při svezení jsem v tom už lítal.. A nedokážu si představit když bych musel jezdit něco jako yukinu. Ještě k tomu okolí, všichni tvoji kamarádi jezdí 2t, koupit si yukinu by se rovnalo v tomto případě sebevraždě


No on by jezdil za 3krát menší spotřebu A ta je mezi puberťákama vzhledem k ceně benzínu sakra kurevsky důležitej faktor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

5.5.2011 v 18:11 | Nahoru | #136

Vito_Corleone píše: No on by jezdil za 3krát menší spotřebu A ta je mezi puberťákama vzhledem k ceně benzínu sakra kurevsky důležitej faktor



To sice jo, ale taky si musíš vybrat jestli chceš tu motorku jako zábavu, nebo dopravní prostředek místo autobusu

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

6.5.2011 v 07:41 | Nahoru | #137

Dom.Cábel píše: To sice jo, ale taky si musíš vybrat jestli chceš tu motorku jako zábavu, nebo dopravní prostředek místo autobusu



Ty si platíš benál, olej, budeš si platit opravu sám?

Je čína dobrá jako první motorka?

7.5.2011 v 21:16 | Nahoru | #138
Mám našetřeno na ježdění, a o jaký opravě je tu řeč? To znamená že když mám 2t že se musí zákonitě srát? A samozřejmě že když by za to nebylo jezdit tak rodiče přispět můžou, jako u 90ti % kluků co znám.

Je čína dobrá jako první motorka?

7.5.2011 v 22:24 | Nahoru | #139
jako myslíš že za ty dva roky nezadřeš, jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

23.5.2011 v 21:53 | Nahoru | #140
Moje žena měla fichtla, pak Simsona, pak MZ 150 a všecko šlo do sraček. Né že by to byly špatný stroje , ale 20 let jim nikdo neodpáře. A spotřeba u MZ? Fiat Uno byl úspornější! Koupil jsem jí Yuki TR 125 a je spokojená jako želvička. Žere to 2.5 litru, vyjede vše co si usmyslí aniž by musela mít bohaté off-road skušenosti a Já mám svatej klid, protože Yuki se nesype jako všecko co do teď jezdila. 8.5kw není nic moc výkon, ale možná právě proto že není překoňovaná tak se nesype. Osobně jsem měl nekolik DR,XT,XL a momentálně jezdím Na SHINERAY 250 a jsem spokojenej. Na trať to není ale na blbnutí za barákem to umí hodně a snese hodně. Osobně mohu čínu doporučit, ale né čínu čínskou A je to asi tak trochu o štěstí na jakej kus kdo kápne a jak se k němu kdo chová.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

23.5.2011 v 22:50 | Nahoru | #141
chiro2> Jj, zrovna fichtl, Simson a MZ jsou prekonovany bestie!

Je čína dobrá jako první motorka?

26.5.2011 v 20:19 | Nahoru | #142
Silniční 2T dvacky mě nikdy neoslovili, brácha měl Mito a byla to příšerná sračka, furt opravy a bylo to žravý a líný, kámoš měl RS 125 a taky mrdka fest. Zlatý čtyřtakty

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.5.2011 v 20:02 | Nahoru | #143
Chapadlo> Já psal že Yuki není překoňovaná, proto by mohla vydržet. Fichtl, Simson a MZ jsou jen rozchlastany kurvy co se dnes už sypou, páč mají svý odježděný. Jináč v roce 1990 super stroje, ale to nestál litr béňa 35...

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

5.6.2011 v 14:58 | Nahoru | #144
Muadek> není nad názor člověka,který se nenavyšuje nad ostatní.SUPER. Víc není potřeba psát.ale jen pro info. mám doma číny dvě scooter benzhou 50 A MOTORRO VELAS bm 400 ,a i když pro někoho nemožný tak obě jezdím prakt.denně a bez problému teda až na baterky . nejsem odpůrce ostatních značek jen jsem měl možnost koupit tyhle za dobrej peníz tak proč to nezkusit.

Je čína dobrá jako první motorka?

7.6.2011 v 08:36 | Nahoru | #145
Jak to čtu,tak se jen potvrzuje...100 lidí 100 názorů, nevím asi bych preferoval rady těch kteří čínu mají či měli..A jsem jeden z nich.Mám skutr Kingway Barracuda 50/2T a jsem spokojen.Nemůžu počítat s tím že mi to bude lítat kilem.Ale za málo peněz+ malé úpravy tak mám maximálku 75km/hod a spotřeba je 3 litry /100.Ale pořád jsem se s cenou nedostal na cenu dobrého jetého skutru.Když vemu že za 30 bych koupil ojetinu která má nalítáno 20tis a do které bych stejně musel investovat,tak radši jsem koupil za 16 čínu,a 7 vložil do úprav.Někdo mi vymluvte že nemám pravdu.....nebo mě nabídněte za 23 tisíc třeba(to je cena celkem co jsem do číny investoval) gileru,yamahu,hondu,myslím že můžu pokračovat.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

7.6.2011 v 08:40 | Nahoru | #146
Vendous> vřele souhlasím příkladem je kingway,ten dělá jen repliky...

Je čína dobrá jako první motorka?

8.6.2011 v 09:53 | Nahoru | #147
měl sem doma v podstatě 4 na nějakou dobu , Yuki sport 2004 - dobrá ale vibrovala a praskaly žárovky , vyřešily to ledky v zadním světle a kousky duše pod šroubama mezi motorem a rámem (jako nebyl to zázrak ale pomohlo to) jinak fungovala dobře , pak yuki RS 125 - první model , nebrzdil , upadl výfuk elektrika byla asi z kolotoče , fungovala podle nálady , přední vidle tvrdá jak lešeňovka , zadní tlumič měkký jak želé ... ale zase motor hodně dobrý , tah krásný , převodka fungovala přesně a byla dobře odstupňovaná , posez byl docela příjemný . Yuki SM nemůžu říct křivého slova, jedinný problém byl když sem s tím proletěl potokem tak navlhly blinkry , vydržela skoky , brody , lítáni po lesích i mx trati (v rámci mezí) ostřejší jízdu po cestách a jako bonus vypadá moc pěkně , takže tady bych jen pochválil , další byla Yuki CSR , nevím který chorý mozek navrhl uchycená řadičky ale ok , zadní menší kolo vypadalo podivně , zvuk jak nadopovaný mixér , ale vše fungovalo , 2válec jel pěkně a celkem svižne , žral 00 prd , podvozek byl něco mezi endurem a naháčem , sem tam bych řekl že byl vyměklý ale zase na hrbolaté cesty paráda , konec konců bych yuki klidně doporučil a je to čína

Je čína dobrá jako první motorka?

8.6.2011 v 10:06 | Nahoru | #148
Harry> prodávám Yamahy do 2-3 let stáří max 5tis km kolem 13-17tis Třeba teď tu mám Yamahu Neos 2008, 4500km, cena 15,BWS 2010!2tkm 17tkč. A tak můžu pokračovat. Nebo třeba Itala, měl jsem Piaggio NRG 50, 2007, kilometry už si nepamatuju do 10ti určitě, poladěnej (vejfuk, filtr atd) za 17, nejlepší motor v kategorii Už když vidím jak je potažený sedlo na tom číňanovi, tak kroutím hlavou A honda už scootery nedělá krom toho lešení.

Naposledy editováno 08.06.2011 10:06:41

Je čína dobrá jako první motorka?

11.6.2011 v 17:33 | Nahoru | #149
No tyhle argumenty jak jsou na začátku tohoto tématu měl taky,jestli do číny jít nebo ne! Bál jsem se toho hodně,protože nekdo píše,že jsou na prd a druhej si to chválí ale co mám osobní kamarády a mají číny tak si to moc pochvalují...Já nakonec sem se rozhodl koupit V.D.O. moto gemesis ta značka je na trhu cca 3.5roku a za tu dobu nikdo si na ní nestěžoval ta motorka je skoro stjená s yukinou Sm,můžu říct že za tu dobu co jí mám tak je špičková a nedal bych jí vůbec pryč,orpavdu krsáný spracování všechno na takový urovni co kolikrát ani například Mz motard nemá !!,třeba V.D.O. moto genesis je prý jedna z nejpovedenejších strojů z čínskejch produktů,VĚŘIL BYCH TOMU!!!..,samozřejme kdo kupuje motorku a ještě čínu cca 10let starou tak veřím tomu že to sou sráče strašný ale od roku 2006 se yuki zlepšila a V.D.O. vlastně v cca roce 2008 začala ,pokud čínu tak minimálně 5let starou,protože to už jsou dobrý motorky a myslím že i bezporuchový..
Co vy tady píšete o fichtlech,tak jsou to bezva stroje samozřejme že tet ne,ale na tehdejší dobu to byly nejlepší motorky po simsonu, a až tady bude čína jezdit 45let tak bude 6delaná generálka a u techto strojů kolikrát ani jednou není !!
ale k tématu prostě já čínu doporučuji ale jako mám já třeba aby ten motor byl od japonce okopírovanej jinka bych s čínským motorem taky motorku nechtel...

Je čína dobrá jako první motorka?

11.6.2011 v 21:36 | Nahoru | #150
Za mne raději starší japonskou,než čínu, ale je fakt, že cena není vysoká a mužeš jednu koupit navíc na náhradní díly.....mimochodem kamarád má čínského skutra a když sháněl někoho,kdo mu to přezuje, tak se na to mechanici šli podívat bo tak dlouho jezdit čínu aby to sjelo gumy ještě neviděli...tak jim vysvětlil, že už na tom asi všechno krom gum vyměnil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist