globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 09:35 | Nahoru | #1

Vito_Corleone píše: Docela se musim pousmát nad bodrejma výkřikama typu "raděj jetej japonec" Několik jetejch japonskejch dvacek sem v okolí měl, a sypalo se to jak pincek a o cenách ND nemluvě, apokalypsa pro peněženku))) I těch pár pionýrů jsme doma měli a neřek bych, že je to nějaká ikona spolehlivosti. V tom se musel člověk imvrvere hrabat, furt rozštelovanej předstih, půlka benzínu vyteče na zem netěsnym karbecem, vibrace jak kráva, řadička s tim táhýlkem to byl vejmysl na pár facek, spojka hned v prdeli, výbrus každou chvíli atd. A dnes je to v řiti uplně, protože ND na pincka jsou nějaká polská druhovýroba a je to totální katastrofa, takže konečná...



trošku nechápu proč haníš pionýry, aspoň každej kurva věděl kde hledat trysku, svíčku a kladívko, dnešní mladý ví píču a šišky

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 12:17 | Nahoru | #2
Dominik-Duka>

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

1.5.2011 v 13:22 | Nahoru | #3

Dominik-Duka píše: trošku nechápu proč haníš pionýry, aspoň každej kurva věděl kde hledat trysku, svíčku a kladívko, dnešní mladý ví píču a šišky



Já pionýra nehanim, sám se na nich jezdil a užil si s nima kopec srandy, ale i kopec oprav A co dnešní mladí ví nebo neví, to je mi ouplně u prdele

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.5.2013 v 20:23 | Nahoru | #4
Dominik-Duka> svatá pravda pincek měl tyto nevýhody ale aspon se natom každej naučil jezdit a opravovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist