mám problém s mojí "Čízou", před třemi roky jsem se pustil do kompletní renovace, dnes jsem si našel čas a chtěl nainstalovat kyvku. Ale problém jako Brno! Během té doby jsem vytratil 2 podložky mezi rám a kyvku, tak jsem si je nechal vysoustružit v domění, že jsou všechny 4 stejné. Ocelová futra jsem si nechával dělat podle rozměrů těch původních avšak s ohledem na nový čep. nevím jestli jsem měl problémy při rozebírání, ale rám jsem musel o cca 5 mm zoztáhnout, abych to tam dostal. Vše bylo na místě, čep šel s lehčím odporem protlačit. Když jsem ho doklepl na doraz, tak mi na druhé straně koukají tak 3 mm čepu, matku na to ani nenasadím. Nemá někdo prosím nejlépe nějaký plánek s kótami popisující jednotlivé části a prostor uložení kyvné vidlice v rámu na ČZ 180 487.3 (mám tu hliníkovou vidlici).
Naposledy editováno 27.04.2011 11:59:51
Jinak by to mělo jít bez větších problémů smontovat. Zítra změřím čep a nějaké další rozměry a napíšu.
Čep jste si nechal udělat?
A typ 487.2? To je podobně asi jak ta 3 předpokládám dle fota v profilu.
Naposledy editováno 27.04.2011 00:29:10
Naposledy editováno 27.04.2011 12:02:49
Tak to mám já. To co je vidět na fotce je právě ten rám, ne podložka - barva (jak na rámu), také vnější strana rámu má podobné rysy. Je to už taková konstrukce.
Ty podložky "navíc" musely sebrat právě ten půlcentimetr který vám chyběl při první montáži.
Kyvkou by mělo i po dotažení jít pohodlně hýbat.
Naposledy editováno 28.04.2011 01:01:51
repas kyvné vidlice ČZ 180 487.3 - Krátký čep???
Čep - 25 cm
Kyvka - 18,1 cm (vnější rozměr)
Držák motoru 9,5 cm
Vnitřní vzdálenost ok pro čep je cca 18,5 cm.
To nic rád jsem pomohl. Hlavně ať jede. A máte tu kyvku už složenou? Funguje? Chci mít jen jistotu že nešířím nějaké dezinformace.
ČZ je pro mě srdeční záležitost.
Naposledy editováno 28.04.2011 21:27:58
Naposledy editováno 28.04.2011 21:38:20
S těmi otvory jste měl pravdu. V těch pouzdrech opravdu jsou. Jsou ve vnitřní drážce. 2 naproti sobě a mají asi 1 mm v průměru.
Já jsem to nevěděl, tak jsem se šel podívat na náhradní kus, který má patrně i původní pouzdra z výroby. A jsou tam.
Dřív, když jsem motorku skládal, jsem do pouzder vůbec nešel. Neměla vůli a zdála se OK.
Teď už alespoň vím, proč mi tam posakuje vazelína - nevyměněné okroužky! Ale ta zetice to přežije, pokud budu pravidelně mazat. Avšak naštve to.
Kyvka, v ní zalisovaná mosazná vložka, pak ty pouzdra s otvory... dobře že to už vím. Člověk se pořád učí.
Naposledy editováno 29.04.2011 00:22:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |