bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sv nebo hornet
17.4.2011 v 08:00
zvažuji, že bych si pořídil suzuki sv 650s, prý je to dobrá motorka do začátku.. ale někde jsem zase četl, že 2 válce na začátek moc vhodný nejsou..??! mohl by mí někdo prosím tohle vysvětlit?? přemýšlím taky nad hornetem 600, tak co by byla asi lepší volba? díky

sv nebo hornet

17.4.2011 v 08:03 | Nahoru | #1
Hornet

2 reakcí na tento příspěvek sv nebo hornet

17.4.2011 v 08:18 | Nahoru | #2
SV
Jinak samozřejmě lepší volba je malý Monster

(reakce na) sv nebo hornet

17.4.2011 v 08:19 | Nahoru | #3
Dr.Houba> Doktore jdi do píč....

(reakce na) sv nebo hornet

17.4.2011 v 08:24 | Nahoru | #4

Dr.Houba píše: SV
Jinak samozřejmě lepší volba je malý Monster



sv nebo hornet

17.4.2011 v 08:26 | Nahoru | #5
Hornet

sv nebo hornet

17.4.2011 v 08:26 | Nahoru | #6


Naposledy editováno 17.04.2011 08:26:51

sv nebo hornet

17.4.2011 v 09:02 | Nahoru | #7
to je sice fajn, ale vysvětlí mi někdo WHY??? říkám, četl jsem, že 2 válec není dobrý na začátek, ale že sv je dobrý a přitom to je taky 2 válec.... nechápu.

sv nebo hornet

17.4.2011 v 09:11 | Nahoru | #9
SV nemusíš tolik točit jako horneta, aby to jelo. Občas se při rychlém podřazování zablokuje zadní kolo (u SV). SV má drsnější chování motoru oproti hornetu. Do začátku bych se SV nebál pokud to máš v hlavě srovnaný. Pokud to někdo nemá v hlavně srovnaný tak je jedno na co sedne...

sv nebo hornet

17.4.2011 v 09:14 | Nahoru | #10
SV je dobry pro zacatecniky nejspis v tom ze je lehoucky a obratny a zacatecnici se s ni nemusej nijak prat. No a o dvouvalcich se rika ze nejsou pro zacatecniky prtoze dvouvalec neni tak pratelskej. Ve spodnich otackach jede mnohem zbrklejc nez ctyrvalec a je trosku citlivejsi na blokovani kola pri podrazovani. Napriklad v zatacce nebo kdyz tvrde brzdis. Ve vysledku je to o tom co ti sedne a co preferujes jestli vykonovou spicku za 10 000 otackama (ctyrvalec) a nebo kdyz ten motor dobre funguje i ve spodnich a strednich otackach (dvouvalec).

sv nebo hornet

17.4.2011 v 10:23 | Nahoru | #11
SV problem je v tom ze pak nebudes uz chctit jezdit na podobnejch mrdkach jako hornet, 2V je proste 2V
ja taky zacinal na SV a jeste jsem nezkoncil

1 reakcí na tento příspěvek sv nebo hornet

17.4.2011 v 10:24 | Nahoru | #12
Právě že bych řek, že dvouválce jsou pro začátečníka co to nehoní lepší. Na kudlu, už to chce zkušenosti, ale na začátek proč ne? Krásně od spodu to jede, střed taky dobrý, prostě to baví ... Zase bych mohl říct, že čtyřválec je taky na houby. Plynulý chod, ale do 8 tisíc velké hovno a pak zase hodně moc...Takže ať si vybere podle sebe. Naše subjektivní názory jsou skoro k ničemu. Pokud si tedy nekoupí litra. A hornet docela už jede. Jo a prej se říká, že když zkusíš 2V tak 4V už nechceš

Naposledy editováno 17.04.2011 10:26:54

sv nebo hornet

17.4.2011 v 10:28 | Nahoru | #13
Tak přítelkyně začínala právě na Svéčku a to v životě nejezdila, jen a pouze v autoškole na dýchavičné cagive river 500 a bylo to úplně v pohodě. Kdyžtak jí napiš zprávu ať ti sdělí své zkušenosti. Já bych spíš také doporučil to SV protože je velice lehoučké a ten motor na to že je to dvouvál má dost měký chod. obecně jde o to že dvouvály mají mnohem lepří reakci na plyn v nízkých otáčkách a čtyřvály se zase musí točit. To co dostaneš z horneta ve vysokých otáčkách z svéčka nedostaneš. ale rozhodování je přece jen na tobě!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sv nebo hornet

17.4.2011 v 10:32 | Nahoru | #14

dareckov píše: Právě že bych řek, že dvouválce jsou pro začátečníka co to nehoní lepší. Na kudlu, už to chce zkušenosti, ale na začátek proč ne? Krásně od spodu to jede, střed taky dobrý, prostě to baví ... Zase bych mohl říct, že čtyřválec je taky na houby. Plynulý chod, ale do 8 tisíc velké hovno a pak zase hodně moc...Takže ať si vybere podle sebe. Naše subjektivní názory jsou skoro k ničemu. Pokud si tedy nekoupí litra. A hornet docela už jede. Jo a prej se říká, že když zkusíš 2V tak 4V už nechceš


na tom něco bude, protože já byl vždycky čtyřválcovej a právě když jsme kupovali to sv tak jsem pro zajímavost projel v bazaru raptora, načež jsem tři dny nespal a musel jsem si ho koupit. a mám ho dodnes, čtyřvál spíš tak jako druhou motorku na cestování... hold ten buchot dvouválcového motoru tomu dává to pravé charisma

(reakce na) sv nebo hornet

17.4.2011 v 10:48 | Nahoru | #15

Raptík píše: na tom něco bude, protože já byl vždycky čtyřválcovej a právě když jsme kupovali to sv tak jsem pro zajímavost projel v bazaru raptora, načež jsem tři dny nespal a musel jsem si ho koupit. a mám ho dodnes, čtyřvál spíš tak jako druhou motorku na cestování... hold ten buchot dvouválcového motoru tomu dává to pravé charisma



Já si sjel včera na GS500 a čuměl jsem jako puk. Prostě jsem dal plyn a jelo to hned. Ale prostě to bylo takové nemastné, jelo to furt a táhlo furt a nahoře nic.(Kdybych nejezdil čtyřválec asi bych si to neuvědomil a tohle nenapsal.) ALE když si představím že bych jel na 130 konovém dvouválci no musí to být mazec. Ale zase musím obhájit čtyřválec. Pro mě je to větší adrenalin, jak člověk to točí a musí to mít všechno už v ruce pokud chce stím trochu jet. Do toho všudepřítomný zvuk superbiku při 12 tisících a o adrenalin je postaráno. Mě se prostě libí když je toho moc najednou. Každý je na něco jiného. ALE zatím sem řídíl 1/3 výkonu. V litru to musí být FUN jak na 4V tak 2V.

1 reakcí na tento příspěvek sv nebo hornet

17.4.2011 v 12:53 | Nahoru | #16
ja osobne bych sel asi do SVcka

sv nebo hornet

17.4.2011 v 12:54 | Nahoru | #17
Za mně určitě SV. Kamarád taky hledal motorku, projeli jsme klasické malé 4V - hornet, bandit atp. a pak SV... a na naše cesty určitě příjemnější. 4V musíš vytočit, jinak to vůbec nejede, 2V tahá krásně odspoda. A na našich nejen po zimě rozmrd..aných silnicích jet pilu s tvrdým podvozkem, tak to teda nevím. V Rakousích si to určitě užiješ víc. A 2V má prostě SRDCE a CHARISMA. Ale zas mi ten můj odstavec zase nějaký fanda 4V strhá

Prostě objeď pár bazarů nebo inzerátů, sjeď si pár hornetů a pár SV a sám si uděláš jasno. Rady na internetu jsou k prdu

sv nebo hornet

17.4.2011 v 14:51 | Nahoru | #18
díky všem za příspěvky, celkem jste mi pomohli

sv nebo hornet

17.4.2011 v 17:56 | Nahoru | #19
Na 100% Hornet.

1 reakcí na tento příspěvek sv nebo hornet

18.4.2011 v 08:20 | Nahoru | #20
Rád bych ti ještě trochu zamotal hlavu. Taky jsme na začátku sezony uvažoval o SV. Kámoš na něm jezdí a musím uznat, že to je fajná mašina, ale pochybuju že to je mašina do naprostýho začátku. Já jsem si nakonec koupil ninju a jsem spokojenej. 4v ti odpustí školácký chyby, kterejch se jako naprostej začátečník stoprocentně nevyhneš. A mluvím z vlastní zkušenosti, kdybych jezdil na SV tak mě polovina těch chyb co jsem spáchal stála přinejmenším motorku. Když špatně napočítáš kvalty a před zatáčkou jdeš o dva dolu na 1 místo na 2, tak pochopíš že je fajn mít 4v, kterej tě jen upozorní, že takle teda ne. Na 2v by se kouslo zadní kolo a šel bych do roští i s ním. Je jasný že 4v má jinej průběh výkonu než SV, ale na začátek to nevidím jako chybu. Nevěříš si, tak to držíš pod 8 tisíc a je to pohoda a jakmile si začínáš věřit tak to prostě pustíš o kousek vejš a máš rázem zase na co si zvykat. Nemluvě o učení, na SV ti je defakto jedno na jakej kvalt vjedeš do zatáčky, jede to prostě furt, ale na 4v musíš řadit, aby jsi ze zatáčky dobře vystřelil. Začátek je hlavně o tom aby jsi se učil a učil a učil.
Jinak chystám se řešit problém podobnej s přítelkyní, která bude začínat nejen na moto, ale v silničním provozu vůbec. Tam je ten problém větší o to, že je drobounká a skoro z ničeho nedostane na zem, tak kdyby měl někdo zkušenost s podobnou situací, tak se pochlubte, ať se poučím. :)

(reakce na) sv nebo hornet

18.4.2011 v 09:05 | Nahoru | #21
Barb.B24> Pro pritulku malyho monstera.
Moc to dramatizujes. Na dvouvalu se zase uplne bezne pred zatackou nepodkopava o dva (nema to u nej moc smysl) a kdyz uz nekdo takhle podrazuje tak na brzdach pred zatackou a v primym smeru hvizdnuty zadni kolo tolik nevadi. Samo urcitou opatrnost to chce. Hele a nevim cim to je ale kdyz jsem jel na ctyrvalci tak jsem nikdy poradne nevedel co tm je a kvalt protoze ten motor ma proste kratky rozestupy mezi prevodama a pohybuje se v dost uzkym pasmu kdezto na dvouvalu vzdycky presne vim co tam je kdyz kouknu na budiky... Ja myslim ze nejdulezitejsi je si to projet a zkusit.

1 reakcí na tento příspěvek sv nebo hornet

18.4.2011 v 11:04 | Nahoru | #22
SV, horneta ma 8 z 1Oti motorkářů

(reakce na) sv nebo hornet

20.4.2011 v 07:09 | Nahoru | #23

Bramfeld píše: SV, horneta ma 8 z 1Oti motorkářů



AMEN

(reakce na) sv nebo hornet

9.10.2011 v 13:12 | Nahoru | #24
Spieke> souhlasím s tebou. SVčko mám doma a rozhodně bych neměnil. Po přidání laděného výfuku má daleko větší tah. Kámoši co mají horneta brečí u spotřeby a musí to točit aby to jelo.

sv nebo hornet

9.10.2011 v 13:15 | Nahoru | #25
musíš se projet.. každý motor je úplně jiný , měl jsem oboje a nevím, co mi více vyhovovalo..
na SV byly lepší zatáčky, na rovinky Hornet..

sv nebo hornet

23.10.2011 v 20:37 | Nahoru | #26
rozhodně hornet :)..těch 70kw dělá divy :)

sv nebo hornet

23.10.2011 v 20:47 | Nahoru | #27
zase Sv je lepší od spoda no,ale já mam rád otáčky :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 10 24.4.2024 v 18:57 Gahan37
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist